Monday, September 14, 2009

Στιγμές καλοκαιριού.... Part 1, Κέρκυρα.

Το φετινό καλοκαίρι πέρασε διαφορετικά από αυτά των τελευταίων (πολλών) χρόνων, αλλά παρόλα αυτά, πέρασε υπέροχα... Χωρίς νησάκι, μια που κάπως τα έφερε το σύμπαν και δεν κατάφερα να πάω ούτε για ένα σαββατοκύριακο αλλά με μπόλικες εκδρομές σε μέρη που δεν είχα ξαναπάει ή είχα πάει πριν από χρόνια, και με μια αυγουστιάτικη Αθήνα χαλαρή και πανέμορφη παρέα με όλους τους κολλητούς μας που φέτος έτυχε και έμειναν και αυτοί εδώ... Δεν θα σας πω ότι δεν μου έλειψε βέβαια το νησί γιατί θα λέω ψέμματα, όμως μου έλειψε λιγότερο από όσο φανταζόμουν και αυτό ήταν η τρανότερη απόδειξη πως όλες οι σχέσεις στην ζωή μας, ακόμα και οι πιο έντονες, ακόμα και αυτές με την μεγαλύτερη διάρκεια, έχουν ανάγκη από ένα διάλειμμα για να ανανεωθούν και να αναθερμανθούν.. Έτσι, είμαι σίγουρη πως του χρόνου που θα επιστρέψω στα.. πάτρια εδάφη, θα το κάνω με τεράστια χαρά και θα είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα...
Πίσω στα καλοκαιρινά όμως, το πρώτο ταξίδι μας ήταν στην Κέρκυρα... Στην οποία είχα να πάω από παιδάκι... Το νησί παραμένει κούκλα βέβαια, τουλάχιστον σε ότι αφορά στην πόλη που πρέπει να είναι από τις ομορφότερες της Ελλάδας με τα ενετικά κτήρια και με αυτή την μοναδική ατμόσφαιρα που σε παρασύρει - αφήστε που περίμενα την Ρένα Βλαχοπούλου να πεταχτεί ανά πάσα ώρα και στιγμή και να ορκιστεί γελώντας "να φάω τα κόκαλα μου"!!

Το δημαρχείο του νησιού και μια από τις υπέροχες πλατείες....

Βέβαια, οι διαδρομές από την πόλη στα υπόλοιπα μέρη, όπως στο Κομμένο που μέναμε εμείς ή στις Μπενίτσες που πήγαμε ένα βράδυ για βόλτα, ήταν δραματικές... Μαγαζιά, εμπορικά κέντρα, σπίτια, ξενοδοχεία και ταβέρνες χτισμένα όπως του φανεί του λωλο- Στεφανή, χωρίς κανέναν περιορισμό έχουν δημιουργήσει ένα απίστευτο αισθητικό αλαλούμ που αν δεν το δείτε δεν μπορείτε να το φανταστείτε, είμαι σίγουρη.. Τι πλάκα Πηλίου είδαμε, τι καγκελάκι, τι χρώματα, τι αετώματα... Μέχρι οικοδομές τύπου ελβετικού σαλέ στην καρδιά του Ιονίου... Πράγμα που με έκανε να σκεφτώ πόσο δίκιο έχουν στην Μύκονο που είναι τόσο αυστηροί στην πολεοδομία και ας τους βρίζουν διαρκώς γιατί έτσι έχουν κατορθώσει να κρατήσουν τον τοπικό χαρακτήρα του νησιού παρ όλη την τεράστια ανάπτυξη του...
Στο Κομμένο που είναι από τα ωραιότερα παραλιακά μέρη του νησιού μείναμε στο πανέμορφο Corfu Imperial με τους υπέροχους κήπους και την αισθητική πεντάστερου ξενοδοχείου, παρόλο που το σέρβις μας απογοήτευσε...


Η πισίνα και κομμάτι από τον κήπο του Corfu Imperial.




Κάναμε το πρώτο μπάνιο της σαιζόν σε μια από τις παραλίες του και πολύ το ευχαριστηθήκαμε, χαζέψαμε τις απίστευτης αισθητικής και πολυτέλειας (και τιμής υποθέτω) βίλες που δεσπόζουν στην περιοχή, φάγαμε εκπληκτικά στο Etrusco του Έκτορα Μποτρίνι - εμπειρία για την οποία έχω ήδη ανεβάσει ειδικό ποστ - ρομαντζάραμε στην βεράντα μας με το φεγγάρι να βάφει τα πάντα γύρω μας ασημένια, φάγαμε νοστιμότατα θαλασσινά στην ταβέρνα Κληματαριά στις τουριστικές Μπενίτσες, και επιστρέψαμε στην Αθήνα ευτυχείς και ανανεωμένοι....
Βίλα στο Κομμένο.

Μπενίτσες...


Για να φύγουμε λίγες μέρες αργότερα για Σίφνο που θα είναι και το part2 του καλοκαιρινού μας οδοιπορικού, σύντομα στις οθόνες σας...:-)))) Μέχρι τότε, φιλιά πολλά σε όλους και, κόντρα στον καιρό που προσπαθεί απεγνωσμένα να μας την σπάσει, καλό υπόλοιπο καλοκαίρι....

Υ.Γ. Να σημειώσω πως ο αγαπημένος μου μου είχε τάξει τζιτζιμπίρα και κυριακάτικες εφημερίδες στο Λιστόν αλλά αρρώστησε στο ενδιάμεσο και έτσι έχω αφήσει εκκρεμότητες με την Κέρκυρα... Οπότε, ως άλλος εξολοθρευτής, I will be back... Soon....


9 comments:

elekat said...

Αυτό που λες με την πολεοδομία της Κέρκυρας είναι πολύ σωστό!
Οι κεντρικοί δρόμοι είναι τίγκα στην καφετέρια, στα μαγαζιά και στο τζέρτζελο!
Οτι νάναι!!
Και τα ίδια και στην Κρήτη και στη Ρόδο!
Κρίμα...

La Gigi said...

γι' αυτους τους λογους εμενα η Κερκυρα δεν μου αρεσει, γιατι τι να τις κανω τις ωραιες παραλιες αν ολο το αλλο ειναι λάλα μου λαλούτσο μου :)) απο Ιονιο μονο Παξους και Κεφαλλονιά!!
φιλια και περιμενω το φωτογραφικο ρεπορταζ της Σιφνου μια που τα stories τα ξέρω ήδη ;)

δεσποιναριον said...

Αρχισε βλεπω η φθινοπωρινη ανακεφαλαιωση του καλοκαιριου. Πανεμορφη η Κερκυρα κι εκεινο με τις Κυριακατικες εφημεριδες στο Λιστον, πραγματικα αξιζει να ξαναπας για να το πραγματοποιησεις.

ΓΙΑΝΝΑ said...

οσα λες για την Κερκυρα ειναι αληθινα.ειναι υπεροχος τοπος εντελως κατεστραμενος απο την λεηλασια του τουρισμου.Εζησα εκει τεσσερα χρονια λογω δουλειας,και τα ειδα ολα.Στην Σιφνο την ωραια πηγα κι εγω φετος και περασα καλα.Περιμενω εντυπωσεις.

FoodJunkie said...

Κρίμα ρε παιδί μου εμείς οι Έλληνες, παίρνουμε τα χεράκια μας και βγάζουμε τα ματάκια μας με τα πολεοδομικά/αρχιτεκτονικά. Πάντως είναι πανέμορφο νησί, ακόμη και για χειμώνα.

υ.γ. να κανονίσουμε να βρεθούμε. με το καλοκαίρι, εγκυμοσύνες κλπ. έχω βγει λίγο εκτός προγράμματος!

δεσποιναριον said...

Ασχετο,αλλα πηρα μια χαρα με της Ιωαννας (εμπαβ) το σχολιο!

ΠΑΥΛΟΣ said...

Η βιλίτσα στο Κομμένο, πουλιέται? Έχω πελάτη! χαχαχαχα μου βγήκε ο μεσίτης!!!
Καλημερούδια

Αθήναιος said...

Ωραίες φωτό και thanks για τον Αύγουστο στην Αθήνα!

:-*

fevis said...

lena@ Τζέρτζελο.. Πολύ σωστός χαρακτηρισμός... Αυτό ακριβώς εννοούσα..:-))

melissoula@ Λαλαλά, λαλαλούτσο μου... Με έχετε στείλει αδιάβαστη με τους χαρακτηρισμούς σας σήμερα φιλενάδες...:-)))))

δεσποινάριον@ Για να δούμε.. Θα το κάνουμε ή θα μείνουμε στις υποσχέσεις, πράγμα που ταιριάζει και με το προεκλογικό mood των ημερών?

Γιάννα@ Έρχονται και οι εντυπώσεις από την Σίφνο οσωνούπο...:-))

FoodJunkie@ Σωστό κι αυτό... Ελλάς το τυφλό κράτος..:-)))

Παύλος@ Δεν ξέρω για την βιλίτσα στο Κομμένο, εμείς όμως πουλάμε μια βιλίτσα στην Κινέττα. Μήπως ξέρεις κανέναν να ενδιαφέρεται?

Αθήναιος@ Σιγά μην μας ευχαριστήσεις κι όλας... Το highlight των διακοπών του Αυγούστου στην Αθήνα το οφείλουεμ αποκλειστικά σε σένα και το ξέρεις.. Οπότε, εμείς ευχαριστούμε.. Πολύ...:-)