Friday, March 19, 2010

Εκεί που ονειρεύομαι...


Πρωινός καφές με ελαφρύ πονοκέφαλο και τσιγαρόβηχα... Χτες το βράδυ έφαγα καταπληκτικά, ήπια αρκετά και κάπνισα πολύ... Και πέρασα υπέροχα... Το Dirty Ginger, να το πω άλλη μια φορά, έχει από τα πιο θετικά vibes της πόλης.. Σε συνδυασμό με τα σούπερ σουβλάκια και τις ωραίες μουσικές, δεν νομίζω να έχω καλύτερο για χαλαρά βράδια που να με ταξιδεύουν νοερά στο νησάκι... Βέβαια το Γκάζι χτες ήταν απογοητευτικό... Πρώτη φορά στην ζωή μου είδα την Τριπτολέμου άδεια και τα μπαράκια κλινικά νεκρά.. Ευτυχώς το Dirty είχε κόσμο, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός πως η κρίση μάλλον τελικά έφτασε στην πόλη.. Ελπίζω στο σωστό timming, δηλαδή τώρα που μπαίνει η άνοιξη και θα αρχίσουμε να λιαζόμαστε σαν τις σταφίδες και να ξεπερνάμε τους προβληματισμούς μας χαλαρά..
Σήμερα έχω αφήσει την ημέρα μου ελεύθερη, περιμένω να με πάρει τηλέφωνο ο Π. που ελπίζω να έχει ξυπνήσει και να έχει πάει στην δουλειά του και να μην τον ξέκανα τον άνθρωπο πρώτο βράδυ στην Αθήνα, με την μια... Αν έχει κέφι για βόλτα μεσημεριανή θα τον πάω προς θάλασσα, έχει σούπερ μέρα έξω και αν κάτι λείπει από το Λονδίνο είναι αυτός ο υπέροχος καιρός που σε σπρώχνει να τα παρατήσεις όλα και να πας για άραγμα και ουζάκια δίπλα στο κύμμα... Αν όχι θα τον πάμε το βράδυ στα γαστρονομικά για να μάθει να φέρεται..:-)
Εν τω μεταξύ το mail μου εξακολουθεί να κατακλύζεται με υπενθυμίσεις για την σχολή της πίπας - δεν το ξέχασα καλέ, ξεχνιούνται αυτά?- και χρωστάω και σε μια φίλη αγαπημένη ένα κομμάτι για τον απαγορευμένο καρπό αλλά προς το παρόν είναι αδύνατον να μαζέψω το μυαλό μου και να γράψω... Άλλα σκέφτομαι, αλλού είμαι.. Χάος... :-)) Θα βελτιωθεί η κατάσταση, σας το υπόσχομαι, όμως μέχρι να συμβεί αυτό θα ανεχτείτε την καθημερινότητα μου χωρίς εξάρσεις...
Και τώρα πάω να βρω κάτι να φάω για πρωινό γιατί κάτι brioche από το Waitrose που περίμενα ανυπομόνως δεν βρήκαν ακόμα τον δρόμο προς την κουζίνα μου... Δυστυχώς... Φιλιά πολλά και καλημέρες...

UPDATE: Τελικά από όλα αυτά που υπολόγιζα δεν έκανα τίποτα.. Μάλλον το σύμπαν μου λέει με τον τρόπο του πως όταν εμείς κάνουμε προγράμματα αυτό γελάει.. Έτσι μια μέρα που την περίμενα πολύ ευχάριστη, με λιακάδες, παραλίες και ουζάκια πέρασε απίστευτα βαρετά τελικά, και με περιμένουν και οι αφροί στο καπάκι...
Όμως επειδή το σύμπαν μάλλον με αγαπάει after all, πριν από λίγο πήρα ένα τηλέφωνο που καθόλου δεν το περίμενα... Και ένας φίλος αγαπημένος αλλά τρελά εγωιστής, πιο τρελά και από μένα αν είναι δυνατόν, που συχνά πυκνά τον βρίζω στο blog γιατί μου σπάει τα νεύρα και με κάνει να παραπονιέμαι, αποφάσισε εντελώς αναπάντεχα να κάνει ένα βηματάκι πίσω.. Μικρό αλλά καθοριστικό... Και είμαι sooooo happy γι΄αυτό που ακόμα και οι αφροί μπορεί να μου φανούν σκέτη λιχουδιά... Βλέπετε υπάρχουν άνθρωποι στην ζωή μου που είναι πολύ σημαντικοί με τον τρόπο τους.. Που τους αγαπώ πολύ και όταν δεν τους έχω μου λείπουν.. Και σήμερα είναι μια από αυτές τις μέρες που αποτελούν την επιτομή του some we loose, some we win... Ευτυχώς...

Υ.Γ. Το τραγουδάκι της ημέρας είναι καλοκαιρινό και χαρούμενο... Τι άλλο να ήταν σήμερα? Και η φωτογραφία απο εκεί που ονειρεύομαι...

14 comments:

DonnaBella said...

nai, pes mas gia ton apagoreumeno karpo.
kales voltes me ton P. (ouza sth thalassa? me skotwses twra leme!)

STELIOS PENTARVANIS said...

Ώστε και ουζάκια και βόλτες και και και μωρέ καινούργια αγάπη θα βρώ το αποφάσισα εεεε νισάφι πια με τα ξεπορτίσματα. Και απόψε θα κάνω ότι δεν σας είδα αμ πώς.

katrine said...

Πραγματικά ερήμωσε το Γκάζι. Παλαιότερα θυμάμαι καθημερινά γινόταν χαμός στα μπαράκια!! ΣΚ, ακόμη δε πέρασε , έχει δυνατές στιγμές. Στο dirty ginger δεν έχω πάει το άσχετο κορίτσι. Στα υπόψιν.

Να περάσεις καλό ΣΚ Εύη με τη παρεά σου και υπομονή να έχουμε φθάνει το καλοκαιράκι.
Φιλιά

La Gigi said...

ααχ θελω κι εγω λιγο dirty ginger :)

Anonymous said...

Άσχετο: Ωραιο μαλλί έχεις και ξανθο αλλα πως δε γεμιζει ψαλλιδα? Πως δε σπαει? Και πως αντέχεις να εισαι σταθερη χρονια σε αυτο το χρωμα χωρις απώλειες? Εγω εκανα πεντε ξανθες ανταυγειες πριν 3 χρονια και από τότε δε σταματησα να κουρευομαι ανά διμηνο και ακομη μου κοβονται τα μαλλια.Ορκίστηκα να μη κανω ξανα στη ζωη μου ντεκαπαζ αλλα αν ξερεις κανα κολπο να κανω και να μη γινω τζουλια πες το και σε εμας!

δεσποιναριον said...

Βολτα στη θαλασσα! Εκει κολλησα εγω. Εκει θα συγκεντρωσω τα ονειρα για σημερα. Θα ειμαι στο πορτ μπαγκαζ σου, κοιτα να μη κανεις αποτομες στροφες. Και πηγαινε με Βουλιαγμενη σιλ βου πλε. Παω να φιαξω ενα διπλο καφε. Η μερα εξω τελεια, αλλα φευ πρεπει να παραδωσω μια εργασια. Δε με νοιαζει, μυριζει ανοιξη. Το τραγουδακι μονιμο πια στο μπλογκ, με ξυπνησε για τα καλα! Φυγαμε!

elekat said...

Μη μας λες για ουζάκια στη θάλασσαααα!!!
Μηηη!!

Slummdog Millionair said...

Evi,

Den 8elw na se katevasw apo to roz sinefakh sou, exalou giafto se diavazw edw kai xronia. Pote sou grafw pote oxi sta comments...
Gia na sou dwsw omws mia eikona (proswpikh) tou ti ginete kai na katalaveis giati adeiase to Gazi kai genikos se ligo olh h A8hna. Egw se megalh idiwtikh etaireia, me afxish pwlhsewn 25% to prwto dimhno (ti kalyterh axiologhsh apo afth twn ari8mwn...) mou anakoinw8hke pws logo krishs kai epidh eimai ipsilomis8os (me ta Ellhnika dedomena panta) skeftontai na mou kanoun perikoph 400 euro...proliptika!!!!
Kane tis vlotes sou...giati se ligo mas vlepw xeirotera apo to Bagladesh...

Anonymous said...

Blepontas apla kai mono photo kai titlo thumithika to tragoudi tou Alkinoou pou leei "Σε κάποια θάλασσα που ο ήλιος τη ζεσταίνει,
το όνειρό μου ξαποσταίνει..." Nomizw paei ganti :)
Anyway, na peraseis teleia - ta ouzakia sth thalassa einai oooooti kalutero! Egw pali lew na perasw ena S/K liwsimatiko :) Filia!

Anonymous said...

Να τον πας και στην Ακρόπολη τον φίλο σου.. Και στον Σύνταγμα να δει τους τσολιάδες.lol
Α.

MULTI PSI said...

DEN THA KOPSOUME KAI TA OUZAKIA LOGO KRISIS......MH TRELATHOUME KIOLAS!!!! TO KALO ME EMAS TOUS ELLHNES EINAI OTI MIA XARA THA TIN VGALOUME ME SOUBLAKI KAI OUZAKI (POU EINAI KAI TSAMPE....)DIPLA STIN THALASITSA MAS (TSAMPA)ME TON FOVERO MAS HLIO (TSAMPA) STIS YPEROXES VERANTES MAS NA MYRIZOUME TA GIASEMIA KAI TOYS VASILIKOUS (TSAMPA)ME KALOUS FILOUS SINEMADAKIA KALOKAIRINA (TSAMPA) DIATHESI, YGEIA KAI KALH KARDIA....OLA TSAMPA....MIA XARA THA TIN PERASOUME TIN KRISI....H TOYLAXISTON KALLITERA APO TOUS YPOLOIPOUS EYROPAIOUS.....TO OTI ADIAZOUN TA MAGAZIA EINAI MIA ENDIKSI OTI O KOSMOS MAZEYETAI STA SPITIA ME FILOUS AGAPIMENOUS (TSAMPA)EEEE AS KANOUME LIGO YPOMONH......TSAMPA EINAI KAI AYTH!!!!!!!!

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Ο/Η MULTI PSI έχει απόλυτο δίκηο...
Θα επιβιώσουμε και θα περάσουμε και καλά γιατί έχουμε τις καλύτερες πρώτες ύλες και είναι και δωρεάν!
Για το DIRTY GINGER θα επανέλθω κάποια στιγμή και θα συζητήσουμε αναλυτικά το φαινόμενο!!!
Φιλιά από τα σύνορα!
;-)

Anonymous said...

συφωνω με MULTI PSI.. υπαρχει πολυ καλη διασκεδαση τζαμπε.. γελια παρειστικα και ομορφες βραδυες.. ασε που εγω τουλαχιστον το Γκαζι το θυμαμαι και αλλοιως.. οπως κι αλλες περιοχες της Αθηνας ..χωρις ξενοφερτους τυπους διασκεδασης και χωρις βασικα απροσιτες τιμες.. καλη κυριακη .. και ελπιζω αυτη να ειναι και ομορφη και ανεμελη και οπως λες .. ροζ.!! μαργαριτα

fevis said...

DonnaBella@ Ορίστε, σας είπα και για τον απαγορευμένο καρπό.. Βοήθησα όμως?:-)

the wrong man@Ψαράκι μου καμιά καινούρια αγάπη δεν φτάνει την παλιά, να το θυμάσαι...:-)

katrine@Ευχαριστώ πολύ.. Καλό σαββατοκύριακο και σε σένα.. Φιλιά..

melissoula@Έλα λοιπον!!!:-))

Ανώνυμoς@ Νομίζω πως με σώνει το ότι έχω ανοιχτή βάση και δεν κάνω ντεκαπάζ... Τα πλακώνω και στις θεραπείες και τις μάσκες κάθε τόσο, τα κουρέυω και συχνά και επιβιώνουν της καταστροφής..

δεσποινάριον@ Τελικά μέχρι Σούνιο έφτασε η χάρη μου φιλενάδα... Και ήπια και tes Forte με θέα τον Ναό... Τέλεια!!!:-))

elekat@ Θα σας πω γιατί πρέπει...:-))))

Slummdog Millionair@Τα ξέρα αυτά, πίστεψε με... Διαλέγω να κρατάω όμως την αισιοδοξία μου.. Και το ίδιο συνιστώ σε όλους...:-))

Chrysoulaki@Αυτά τα ουζάκια είχαν τελικά μεγάλο σουξέ...:-)) Φιλιά...

Α@ Είσαι και χιουμορίστας...:-)

MULTI PSI@ Καλά... Το καλύτερο σχόλιο ever, ειδικά μάλιστα που προέρχεται από μια ...multi psi...:-)) Φιλιά αγαπημένη μου..

Asteroid@Η Multi psi έχει πάντα δίκιο Γιάννη μου, χρόνια τώρα..:-))

Μαργαρίτα@Ας ευχηθούμε στο ροζ λοιπόν.. Είναι προφανές πως το χρειαζόμαστε όλοι...:-))