Thursday, April 8, 2010

Ντουλάπες και συρτάρια...


Μόλις ξύπνησα και ο καιρός έχει αρχίσει να μας τα χαλάει... Σαν να έχει συννεφιά, σαν να φυσάει λίγο, σαν να θέλει να μου την σπάσει τέλος πάντως, αλλά δεν πειράζει γιατί σήμερα έχω μεγάλα σχέδια για την μέρα και δεν σκοπεύω να το κουνήσω ρούπι από το σπίτι.. Σήμερα το πρόγραμμα έχει ντουλάπες... Στις οποίες γίνεται ο κακός χαμός... Εχτές, αφού πέρασα μισή ώρα να ψάχνω μέσα στα συρτάρια μου για ένα t-shirt που μου είχε κολλήσει να φορέσω, μάταια γιατί δεν βρέθηκε ποτέ, έκανα μια νοερή λίστα ρούχων και πραγμάτων που έχω να δω καιρό και έφριξα.. Ή χάνονται τα ρούχα, τα παπούτσια και οι τσάντες μου, πράγμα απίθανο, ή ήρθε η ώρα να ασχοληθώ λίγο σοβαρά με τα οικοκυρικά μου καθήκοντα.. Έτσι, πίνω τώρα τον καφέ μου, περιμένω να ξυπνήσει ο Άρις για να ανέβει στα πατάρια όπου έχουμε ακροβολισμένες διάφορες κούτες, σακούλες και κουτιά, και αρχίζω να βάζω τα πράγματα σε τάξη..
Μέσα σε όλα όσα έχω εξαφανίσει σε μέρη που δεν θυμάμαι βέβαια, είναι και εκείνα τα υπέροχα αρωματικά χαρτιά που είχα παραγγείλει για τα συρτάρια μου και δεν τα χρησιμοποίησα τελικά ποτέ.. Αν καταφέρω να τα ανακαλύψω -γιατί αυτό που κάνω συνήθως είναι να παραχώνω διάφορα πράγματα σε διάφορα μέρη για να μην τα βλέπω μέσα στην μέση και μετά ξεχνάω που τα έβαλα και τα βρίσκω τις πιο άσχετες και άκυρες στιγμές- θα φωτογραφίσω και το έργο μου για να σας το δείξω... Τώρα που τα γράφω όλα αυτά, σκέφτομαι πως έχω πολύ καιρό να δω και τα καλοκαιρινά μου βραχιόλια.. Αυτά που φοράω πολλά - πολλά μαζί μόλις ανοίξει ο καιρός και που ταιριάζουν υπέροχα με τα liberty κορδελάκια που φοράω στον λαιμό μου (allways by Soho-Soho) και τα μαλλιά μου που τα αφήνω σγουρά, και το hippy look που λατρεύω το καλοκαίρι...Που είναι τα βραχιόλια μου οέο?
Λοιπόν, σας αφήνω γιατί έχουμε θέματα όπως αντιλαμβάνεστε... Ξύπνησε μέσα μου η Μαίρη Παναγιωταρά και πάω να την εκμεταλλευτώ προτού μου πέσει πάλι σε τρανς και θέλει μόνο μανικιουρ, πεντικιουρ και καφέδες στο Patron και to Ivy.. Και τώρα που είπα Ivy, είχα καιρό να παω, και είχα ξεχάσει πόσο σούπερ είναι, ειδικά όταν έχει λιακάδα και μπορούμε να καθήσουμε στα πλαϊνά ντεκς... Αν μένετε βόρεια και έχετε διάθεση για καφεδάκια, η σειρά είναι η εξής: Παλιά Αγορά, Ivy, Patron... Καλημέρα και φιλιά πολλά σε όλους...

Υ.Γ. Στην φωτογραφία τα χαμένα χαρτιά.. Και βιντεάκι με την Miss Pigy που αντιμετωπίζει ανάλογα προβλήματα με το boudoir της...:-)


7 comments:

La Gigi said...

δεν τη συμπαθώ τη Μαίρη καθόλου, να πέσει σε τρανς άμεσα.
το Ivy από την άλλη μου αρέσει πολύ, πιο πολύ από το patron που το είδα στο life and style ως την πιο γκραν καφέ-πρόταση των βορείων προαστείων. και η Παλιά Αγορά είναι πολύ ωραία, αλλά δεν έχουμε πάει ποτέ μαζί ρε φίλη να το κοιτάξουμε την άλλη φορά :))
φιλάκια

DonnaBella said...

egw pali thelw mono massage, rouxopswnia, k kafedes sth liakada - exei enan hlio xelogiastiko edw shmera, alla den exei oute palia agora, oute patron, oute kan to swsto ivy - to xeirotero, den exei Evi! :-)

orfia said...

Καλημερες...με ηλιο....και συννεφια μαζι..!!
Λοιπον..η τακτοποιηση των ντουλαπιων-ρουχων ειναι κατι που μισωωω και δεν θελω να κανω...αλλα η ζωη μου εφερε εναν αγιο ανθρωπο...που τρελλαινεται να τακτοποιει αλλα κυριως να πεταει..την αδερφουλα μου -ναναι καλα-..η οποια ακουει το sos και σπευδει μετα χαρας ( αυτη τη χαρα δεν την καταλαβα ποτε..),και ετσι...εχω σχεδον παντα...τακτοποιημενα..
Το ivy μου αρεσει πολυ..σαν bar πρωτα απο ολα...επειδη μπορεις να καθησεις....οπουδηποτε και να εχεις "ωραια θεα"...αλλα σ/κο δεν βρισκεις να καθησεις ουτε στο μπαρ αν δεν εχεις τηλεφωνησει πρωτα...
και συμφωνω με το melissaki οτι ειναι πολυ πιο καλο απο το patron...
Φιλια

Anonymous said...

Ξέρεις τι λένε για τις γυναίκες. Πως πρέπει να είναι καλές παντού. (Νομίζω πως προσπαθείς διακριτικά να μου την σπάσεις αλλά εγώ θα επιμείνω γιατί γουστάρω πολύ)..
Θοδωρής

δεσποιναριον said...

Χαρωπη νοικοκυρουλα δεν μπορω να σε φανταστω, αλλα το προσπερναω και αναρωτιεμαι, σε μια μερα θα τα καταφερεις ολα αυτα; Εμενα θα μου επαιρνε τουλαχιστοπ τρεις, αλλα εγω ειμαι και ψειρα. Πρεπει να ανασκουμπωθω κι εγω αλλα περιμενω να ειμαι μονη σπιτι. Ακριβως επειδη η αναμπουμπουλα θα κρατησει αρκετα. Τιιι;;; διαβαζεις σχολια αντι να συμμαζεις;;;

elekat said...

Χα χα χα!!!
Ετσι, δίνε το παράδειγμα και σε μας που βαριόμαστε που ζούμε, όχι να φτιάξουμε και ντουλάπες!!

fevis said...

melissoula@ Silence εσύ..:-) Εμείς όπως ξέρεις δεν έχουμε προσωπικό να μας κάνει τις δουλειές και κάποιος πρέπει να τις φτιάξει τις ρημαδο- ντουλάπες..:-) Και την επόμενη φορά θα πάμε σίγουρα Παλιά Αγορά.. Φιλιά..

DonnaBella@ Ευη μπορεί να μην έχει αλλα αν έχει τουλάχιστον λιακάδα μην μιλάς καθόλου φιλενάδα μου..:-) Άλλωστε, θα έχει και Εύη, soon...:-)))

orfia@ Μήπως αυτός ο άγιος άνθρωπος κανει και house calls? :-)) Λέω γιατι αν, να μας τον στείλεις αμέσως, καιγόμαστε..:-))))

Θοδωρής@ Μέσα στο κλισέ σε βρίσκω και πολύ στεναχωριέμαι.. Εγώ πάντως να ξέρεις δεν είμαι πουθενά πραγματικά καλή..:-)

δεσποινάριον@ Φιλενάδα μου φυσικά σου παίρνει τρεις μέρες γιατί εσύ το κάνεις κι ολας ενώ εγώ μένω στον σχεδιασμό..:-)) Φιλάκια πολλά...

elekat@ Ναι καλά.. Αν περιμένεις να πάρεις παράδειγμα από μένα, σε βλέπω να κυκλοφορείς με παλτό και μπότες μέχρι τον Αύγουστο...:-)))