Wednesday, June 16, 2010

Το νησί....

Επέστρεψα από το νησί και η ζέστη στην Αθήνα είναι αφόρητη.. Μου λείπουν ήδη η θάλασσα, το αεράκι που δρόσιζε τα βράδια μου, οι φίλοι μου και η ενέργεια που άδειαζε το μυαλό μου και τα έκανε όλα εύκολα και όμορφα... Και μετράω μέρες μέχρι να επιστρέψω.. Για καλά... Και τώρα που όλα έξω βράζουν και τα air conditions ίσα που καταφέρνουν να κρατήσουν το σπίτι μέσα δροσερό, σκέφτηκα να ανεβάσω μερικές φωτογραφίες, έτσι για να αλλάξω διάθεση και να γυρίσει το μυαλό μου πίσω σε όλα αυτά τα υπέροχα που άφησα να με περιμένουν...



Ψαρού, η ξαπλώστρα μου δίπλα στο κύμμα..




Gola, καλωσόρισμα...


Nammos, το δεύτερο μου σπίτι...



Luisa Beach...


Νυχτερινή θέα από την βεράντα...


Sea Satin....


Μικρή Βενετία....


Μικρός Άγιος Σώστης, ίσως η ωραιότερη παραλία του νησιού...



Πάνορμος, ο Γιώργος, η κόρη του και ο Αντώνης...


Δειλινό στο σπίτι του Ζαννή...


Belvedere Club...

Φωτισμένο Matsuhisa...

Και τραγουδάκι τι άλλο, φυσικά Stavento... Σαν έρθει η μέρα....:-)







UPDATE: Θα λείψω για μερικές μέρες... Όταν επιστρέψω όμως σας υπόσχομαι άφθονο ροζ, πολλές μαγειρικές και δροσερό, καλοκαιρινό mood... Φιλιά πολλά σε όλους...


13 comments:

Anonymous said...

Άντε, σε περιμένουμε.:-)
Θοδωρής

elekat said...

Γιατί γύρισες παιδί μου;;;;
Δεν καθόσουν μερικές μερούλες ακόμα να γλυτώσεις τον καύσωνα;;;
Εδώ είναι κόλαση αυτές τις μέρες!
Δεν παλεύεται η κατάσταση!!!

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Έτσι - όπως παλιά!
;-)

δεσποιναριον said...

Τι γλυκεια αναρτηση! Σκετο καλοκαιρι! Σε φιλω πολυ χαρα μου και περιμενω τη συνεχεια!

aremare said...

Πρέπει να είναι η καλύτερη περίοδος του καλοκαιριού για την Μύκονο.
Αντε να ξαναπάς σύντομα, κοντα σε όσα
σε κάνουν τόσο χαρούμενη.
(Αλλά πολύ σουρτούκου βρε παιδί μου,
ακόμα δεν ήρθες, φευγεις..)

Ra Ma said...

Μέσα σε αυτή τη ζέστη, οι φωτογραφίες φαντάζουν όαση!
Στατιστικά, αυτό το "θα λείψω για μερικές μέρες" σημαίνει πως το απόγευμα θα έχουμε νέα ανάρτηση! :))
Καλημέρα!!!

Giorgio said...

super oi fwtos..!metraw + gw adistrofa...!15+ simera..!

Kalo kalokairi!

BLUEPRINTS said...

καλή συνέχεια και καλές αποδράσεις, φιλιά σε όλους

DonnaBella said...

pou pas pali kalo mou? filia!

Anonymous said...

Εγώ που είμαι άξιος, δουλευταράς και εκλεπτυσμένος γιατί δεν έχω σπίτι σαν του Ζαννή γαμώτη μου;

Anonymous said...

evh se diavazw kathimerina eisai apo ta liga blogs pou mou ftiaxnoun th mera synexisai etsi xwris klapses ka i mizeries.mpravo. elenh apo xalkida.

La Gigi said...

αυτή τη στιγμή νυστάζω τρομερά. θέλω να κοιμηθώ και όταν ξυπνήσω να είναι 6 το απόγευμα και να πίνουμε καπουτσινάκια στο μπαρ του nammos! αν υπάρχει ένα highlight της εβδομάδας στο νησί τότε διαλέγω αυτό ακριβώς :)
φιλιά πολλά

fevis said...

Θοδωρής@ Με περιμένατε, δεν με περιμένατε, πάνω μου πέσατε τελικά...:-)

elkat@ Έλα ντε, γιατί γύρισα? Γιατί είμαι ξανθιά...:-)

Asteroid@ Σαν αν μην πέρασε μια μέρα...:-)

δεσποινάριον@ Μα πέρασα υπέροχα φιλενάδα μου... Παράδεισος...:-)

aremare@Θα ξαναπάω τρέχοντας το συντομότερο.. Και θα μείνω για πολύ...:-)

Radio Marconi@ Μαρκονάκι μου σου την έσκασα.. Τρεις μέρες...:-))

Giorgio@ Ωραία δεν είναι να μετράς αντίστροφα?

DonnaBella@ Θα σε πάρω να σου πω...:-)

Blueprints@Ναι, ναι,ναι!!!

Ανώνυμος@ Έχετε υπέροχα μπλε ματάκια όμως?:-)

Ελένη@ Σ' ευχαριστώ πολύ!!!

melissoula@ Ναι ρε γαμώτο.. Εγώ να δεις πως θα το ήθελα αυτό, ειδικά αυτές τις γαμημένες μέρες...:-(