Wednesday, October 27, 2010

Οι φίλες μου...



Σήμερα από το πρωί οι φίλες μου βάλθηκαν να με ξεσηκώσουν.. Να με παρηγορήσουν, να με ενθαρύνουν, να μου δείξουν πως μ΄ αγαπάνε και πως όταν έχω τις κακές μου εκείνες είναι εδώ για να με κάνουν να χαμογελάσω και να ξεχαστώ... Δεν συμβαίνει κάτι, μην σας ανησυχήσω χωρίς λόγο, τα φεγγάρια που λέγαμε με έχουν κάνει να χάσω λίγο τον προσανατολισμό μου και το κέφι μου... Άλλωστε, δικαιούμαι και εγώ ένα break μαυρίλας, δεν γίνεται να είμαι μονίμως μέσα στην χάχα.. Όπως και να ΄χει όμως, είναι υπέροχο το πως λειτουργεί η αγάπη σαν αλυσσίδα... Και πως στα δύσκολα, οι άνθρωποι που μ΄αγαπάνε σαν να καταλαβαίνουν ότι κάτι τρέχει και κάπως είμαι, δίνουν δυναμικά το παρόν.. Προχτές με πήρε η Doris από το Λονδίνο, η Μάρθα, η Μαρία, η Λιάνα και η Γεωργία κάνουν  μέρες τώρα πραγματικά ότι μπορούν to chear me up, ακόμα και η Μίνα μου έστειλε την αγάπη στο πιο απίστευτο timing από την άλλη άκρη του κόσμου... Και εγώ, πραγματικά σας λέω, νοιώθω τόσο τυχερή και τόσο pampered που θα είναι ντροπή μου να συνεχίσω να κλαίγομαι και να μιζεριάζω μετά από όλα αυτά... Και έτσι, καινούρια μέρα σήμερα, και καιρός να πάμε παρακάτω... Αγαπημένες μου, σας ευχαριστώ όλες, μέσα από την καρδιά μου... Χωρίς εσάς ο κόσμος μου, ειδικά τις τελευταίες μέρες, θα ήταν πολύ gloomy...
Και σε όλους και όλες εσάς που διαβάζετε και που όποτε χρειάστηκε μου στείλατε την καλύτερη σας ενέργεια, ένα μεγάλο φιλί και μια γελαστή καλημέρα... 

Η φωτογραφία σήμερα είναι χρωματιστή όπως πρέπει να είναι τα κέφια μας  και όπως είναι συνήθως οι αγαπημένοι μου, ψυχαναλυτικοί καφέδες με τις φιλενάδες μου... Και το τραγουδάκι μου το έστειλε πρωί πρωί η Γεωργία και είναι ακριβώς ότι πρέπει.. :-)

Υ.Γ. Να συμπληρώσω και δυο μελάκια γεμάτα αγάπη και χαμόγελα που βρήκα να με περιμένουν όταν γύρισα από το κομμωτήριο.. (Ναι, είναι ένας ακόμα σίγουρος τρόπος για να βελτιωθεί το κέφι μιας γυναίκας.. Να φτιάξει τα μαλλιά της...)  Ένα από την Ελένη και ένα από την Σοφία παρόλο που είναι στο Λονδίνο από χτες... Να, τέτοια κάνετε και μετά πως να κρατήσει το bad mood μου?







9 comments:

La Gigi said...

δεν θα σταματήσεις την κλάψα από ντροπή μπουμπούκα μου. θα την σταματήσεις βεβαίως, αλλά γιατί δεν σου ταιριάζει, γιατί δεν είσαι εσύ, γιατί δεν σου κάνει καλό! κι εμείς είμαστε όλες εδώ όπως είσαι κι εσύ εδώ όταν κλαίμε εμείς :)
σε φιλώ

Multi psi said...

Terma oi stenaxories, oi pareksigiseis, to mayro kai oi triklopodies!!!!!

Sou stelno ena omorfo svourixto fili
xxxxxxxxxxxxxxxx

Anonymous said...

Diladi mono oi files sou noiazontai autes tis meres (kai oles tia ipolipes) gia sena? Perimeno amesa kai to post gia tous filous sou!Sto metaxi perimeno kai xamogelo lambero opos prepei giati etsi me mousouda kremasmeni den se anagnorizo kai den tha sou miliso ama se do.
Z. opos Zorro

Anonymous said...

Έλα δεν μπορώ να είσαι έτσι! Μου μοιάζει σαν να μιλάμε για άλλη γυναίκα. Που είναι το ροζ και το χαμόγελο που σε κάνει ακταμάχητη?
Ο γνωστός

aremare said...

Αφού εχεις τις πολυτιμες φίλες,
μη φοβασαι τίποτα.
Υ.Γ.Και που και που, ασε τον εαυτο σου να "γκρινιάζει", αυτες πάλι θα σε αγαπουν.

δεσποιναριον said...

Aκριβως ετσι ειναι μανακι μου! Τους φιλους τους διαλεγουμε γιατι ειναι εκει μολις δουν το δακρυ. Ολοι μας εχουμε απς εν νταουνς, ολοι περναμε μαυριλες. Και ειναι ομορφο να τις ξεπερναμε με παρεουλα εστω και λονγκ ντιστανς. Ετσι παντα αγκαλια με τους αγαπημενους σου! Εγω προσωπικα συγκινουμαι οταν διαβαζω τετοια ποστς γεματα αγαπη! Τα φιλακια μου λονγκ ντιστανς!

elekat said...

Εμείς πάντως σε αγαπάμε και με bad και με good και με μεσαίο mood!
Ο καθένας μας έχει τις στιγμές του, δεν μπορεί όλοι μας νάμαστε συνέχεια σαν την καλή χαρά!
Εμείς θέλουμε δηλαδή να είμαστε αλλά ... υπάρχουν και οι εξωτερικοί παράγοντες!
Το παλεύουμε όμως, έτσι Ευούλα;;

DonnaBella said...

anarwtiemai an kati paizei me to zwdio mas - mh masas agaphmmenh! to roz tha thriamvesuesi - it always does! polla polla filakia!

fevis said...

Τζίτζι@ Έχεις δίκιο αγαπαημένη μου.. Άλλωστε, είμαι ήδη πολύ, πολύ καλύτερα..:-)))

Multi Psi@ Φιλενάδα μου, μας μάτιασαν οι γρουσούζηδες...:-(

Ζ. opos Zorro@ Για σένα μωρό μου πρέπει να γράψω ειδικό ποστ είναι η αλήθεια αλλά φοβάμαι πως τότε θα μας την πέσουν και επώνυμοι εκτός από τους ανωνύμους..:-))) Σ΄αγαπάω πολύ!!!

Ο γνωστός@ Πέρασε.. Σχεδόν..:-)

aremare@ Είμαι πολύ τυχερή το ξέρω... Απλά εμένα δεν μου αρέσω γκρινιάρα..

δεσπινάριον@ Φιλάκια πολλά και από μένα αγαπημένη μου..Και ναι, έτσι είναι.. Οι πραγματικοί φίλοι είναι και για τα δύσκολα...

elekat@ Το ξέρω φίλη..:-) Και ναι, το παλεύουμε γερά.. Φιλάκια..:-))

DonnaBella@ Τα φεγγαρια ειναι, το ζώδιο.. Δεν ξέρω ακριβώς αλλά μας έχει τσακίσει... Φιλιά πολά και από μένα.. Και.. υπομονή...