Tuesday, February 8, 2011

Αυτή η νύχτα μένει... (Updated)

Ζεστός, μυρωδάτος πρωινός καφές και μπισκότα.. Έχω ανοίξει όλα τα παράθυρα του σπιτιού και ο κρύος αέρας με ανατριχιάζει.. Έξω έχει λιακάδα με δόντια αλλά εγώ σήμερα έχω αποφασίσει να μην βγω καθόλου... Είμαι καλύτερα - όχι τέλεια αλλά πολύ πιο ήρεμη- και θέλω να ασχοληθώ λίγο με το σπίτι μου.. Προς το παρόν κάθομαι στο γραφείο μου τριγυρισμένη από το γνωστό χάος - όχι δεν συμμάζεψα τελικά- και χαζεύω τα αγαπημένα μου blogs.. Το internet σέρνεται σήμερα και με κουράζει.. Στο βάθος ακούω τα πρόβατα μου να βελάζουν, έχω την Φάρμα μου ανοιχτή σε ένα άλλο παράθυρο και κάθε τόσο μπαίνω και ποτίζω κανένα δεντράκι.. 


Εχτές το βράδυ κοιμήθηκα καλά  και πολύ, χάζεψα ένα επεισόδιο NCIS, χτύπησα μια pizza margarita και μετά έκανα ένα ζεστό μπανάκι και κουκουλώθηκα.. Και στο μυαλό μου τριγύριζε όλη νύχτα ένα τραγούδι.. "Αυτή η νύχτα μένει".. Φταίει μάλλον που πριν κοιμηθώ ξεφύλλισα κάποια περιοδικά και σε ένα από αυτά έχει μια συνέντευξη της  Δήμητρας Παπίου.. Έτσι κι αλλιώς κοιμήθηκα με υπέροχο soundtrack και αυτό μετράει..

Χτυπάει το τηλέφωνο και είναι η Μαρία. Κανονίζουμε να πάμε αύριο ΙΚΕΑ, εγώ χρειάζομαι χαρτοπετσέτες και εκείνη ρεσώ.. Και οι δύο χρειαζόμαστε η μία την άλλη.. Η κουβέντα γυρίζει αναπόφευκτα σε αυτό που ζούμε.. Στο πόσο άλλαξε η ζωή μας αυτόν τον χρόνο που πέρασε.. Υπάρχουν πράγματα που μπορείς να τα μοιραστείς μόνο με τους πολύ δικούς σου ανθρώπους γιατί μόνο με εκείνους αισθάνεσαι απόλυτα ασφαλής. Πως θα σε ακούσουν και θα σε καταλάβουν, πως δεν θα σε κρίνουν, πως θα είναι εκεί όταν τους χρειαστείς είτε για να κλάψεις στην αγκαλιά τους είτε για να ακουμπήσεις επάνω τους όταν κουραστείς να προσπαθείς μόνος σου, και πως δεν θα χρησιμοποιήσουν ποτέ τα όσα ξέρουν για σένα, τις αδυναμίες σου, τα πάθη σου, τα όνειρα ή τους εφιάλτες σου, για να σε πονέσουν... 

Κλείνουμε το τηλέφωνο και χαμογελάω.. Και πριν προλάβω να σηκωθώ για να αρχίσω να ασχολούμαι και με καμιά δουλειά, ξαναχτυπάει το τηλέφωνο και είναι ο Στέλιος.. Ίδια συζήτηση, ίδια συναισθήματα.. Ετοιμάζει ταξιδάκι και θα έδινα γη και ύδωρ για να τον ακολουθήσω αλλά το timing είναι πολύ κακό.. Του ζητάω να μου φέρει το αρκουδάκι που ονειρεύομαι αλλά δεν το βλέπω.. Νομίζω πως το σύμπαν μου λέει μολών λαβέ για το συγκεκριμένο θέμα οπότε θα περιμένω να έρθει η ώρα του..



Αργότερα μέσα στην ημέρα θα μαγειρέψω, είναι μια διαδικασία που με ξεκουράζει και με γεμίζει αλλά αυτές τις μέρες δεν είχα διάθεση για τίποτα απολύτως, θα διαβάσω, θα χουζουρέψω.. Και το βράδυ μπορεί να πάω για ένα ποτάκι μετά από καιρό, με τον Γιώργο.. Έχουμε πολλά νέα να πούμε, τον έχω επιθυμήσει πολύ και ένας άνθρωπος με τον οποίο με συνδέει πρώτα και πάνω απ΄όλα το νησάκι που λατρεύουμε και οι δύο είναι σαν σταγόνα αισιοδοξίας μέσα στην μαυρίλα.. 

Αυτά για σήμερα, καλημέρα ηλιόλουστη και σας αφήνω με τραγουδάκι υπέρχο και focus σε έναν στοίχο που τον θεωρώ μαγικό.. 

"Μου'γνεφε η καρδιά,πάρε μυρωδιά,
το λάδι εδώ πως καίγεται
και ζήσε το ταξίδι."

UPDATE: Τελικά ο πιο σίγουρος και αποτελεσματικός τρόπος για να φτιάξει το κέφι μου είναι κάτι ροζ, απαλό σαν συννεφάκι και απολύτως αναπάντεχο...:-)))

14 comments:

Ταχυδρόμος! said...

Για χαρτοπετσέτες και ρεσώ στο ΙΚΕΑ? Έχετε πολύ χρόνο!

My blueprint said...

Το λατρεμένο τραγούδι το άκουγα το πρωί με τον καφέ. Χαίρομαι που είσαι καλύτερα!! Μείνε έτσι!!
Φιλιά
Δέσποινα

elekat said...

Τι καλά μαγείρεψες φίλη;
Τώρα θυμήθηκα τα σουτζουκάκια σου με τον πουρέ και μ'έπιασε μιά λιγούρα...

ΑΧΤΙΔΑ said...

Διάβασα τα χθεσινά σου κατάλαβα οτι είσαι σε μια φάση που ελέγχεις τα πεπραγμένα μέσα σου..Άστα κοριτσάκι μου, κάνε τη μέθοδο..Αχτίδα..πάρε μια σακούλα σκουπιδιών , βάλε μέσα για ΠΑΝΤΑ όσα σε ενόχλησαν ακόμα και τα λάθη σου και πέτα την αφού την δέσεις καλά στο ..άπειρο.Μετά κοιτάξου στο καθρέπτη και πες..όλα θα πάνε καλά...χτύπα και μια pizza margarita ακόμα και κοίτα μόνο μπροστα. Φιλάκια, αγκαλίτσα φιλική απο την άγνωστη φίλη σου.

Anonymous said...

Αυτό είναι... αν έχεις 2-3 ανθρώπους που μπορούν να σε καταλάβουν, να μη σε κρίνουν, να σε ακούσουν και να σε δεχτούν έτσι όπως είσαι τότε ΤΙ άλλο θέλεις?
Δόξα τω Θεώ έχω κι εγω 2-3 τέτοιους φίλους και καταλαβαίνω ότι αυτή είναι η μόνη περιουσία στη ζωή μου που ΔΕΝ μπορεί κανείς να μου αφαιρέσει...
Μήπως οι άλλοι - ξέρεις οι μιζεροι-αυτό ακριβώς ζηλεύουν και προσπαθούν να μας χαλάσουν το κλίμα?!

Εσύ μη δίνεις σημασία... τους φίλους και τα μάτια σου!
Μαρνι

Anonymous said...

Καταπληκτικό τραγούδι, ωραία ταινία και παίζει και ο τύπος με τον ωραίο κώλο αν θυμάμαι καλά. Συνεπως είναι λογικό να κοιμήθηκες καλά με τέτοιο... soundtrack.;-)
Θοδωρής

BLUEPRINTS said...

εμ είδες τι εύκολα αλλάζει η διάθεση, όλα στο μυαλό μας είναι, κανείς δε μας φταίει τελικά, φιλιά

Multi psi said...

I'm glad you're back in Pink!!!!!

Anonymous said...

Thelo kai ego kati apo IKEA. Tha se paro na sou po.
Z. opos Zorro

Taste Advisor said...

Μου αρέσει που είσαι έστω και λίγο καλύτερα, θα σου αφιερώσω ένα παλιό αλλά διαχρονικό άσμα....
"σ όποιον αρέσουμε"....
Εύχομαι να πέρασες ωραία στο ΙΚΕΑ, έχει κι αύριο αλκυόνες, για αυτό βάλε τις βελουδένιες φορμίτσες σου και βγες για καφεδάκια με αγαπημένους, τους υπόλοιπους delete xxxxx

Tali said...

Pitsa Margaritaaa???
θα σε σκοτωσω!!! τωρα!!!

-κατα τα αλλα το μικρο συμπαν ειναι αυτο που μας κανει να χαμογελαμε

-υπεροχα λοιπον, παμε για αλλα!!!

man about town said...

Ασχετο. Μηπως ξερεις πως μπορω να δω την ταινια(αυτη η νυχτα μενει) ονλαιν;

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Μαζί με την δίαιτα, πέτα στα σκουπίδια κι ό,τι σε χαλάει!
;-)

fevis said...

Ταχυδρόμος@ Έχουμε ναι. Ίσως επειδή δεν έχουμε δουλειά.

Blueprint@Θα βάλω τα δυνατά μου..:-) Φιλιά και ευχαριστώ και από εδώ για το βραβείο.. Θα αναρτήσω ποστ αμεσα..

elekat@ Τελικά δεν μαγείρεψα τίποτα γιατί ήμουνα χάλια. Σήμερα όμως λέω να φτιάξω κάτι ελαφρύ.. Μακαρόνια με κιμά και λουκάνικο..:-))

αχτίδα@Σωστή μέθοδος ακούγεται φίλη. Θα την δοκιμάσω και θα σου πω.. Φιλιά πολλά..:-))

Μαρνι@Νομίζω πως έχω όσους ανθρώπους χρειάζομαι για να νοιώθω ασφαλής και αγαπημένη και δεν περνάει μέρα που να μην ευχαριστώ τον Θεό και το σύμπαν γι΄αυτό.. Φιλιά!!!

Θοδωρής@Σωστά θυμάσαι..:-) Αν και δεν ήταν καθόλου αυτός ο λόγος για τον καλό μου ύπνο, believe me..:-)))

Blueprints@ Δίκιο έχεις.. Το κρατάω αυτό για το επόμενο πστ μου..Φιλάκια πολλά..:-))

Multi psi@ Επιτέλους γιατί σας έπρηξα ε? :-)))))

Z. opos Zorro@ Οκ baby..:-)

Taste advisor@ Λατρεμένο τραγούδι πράγματι..:-) Σε φιλώ γλυκά..

Talisker@Ξέρεις τι λένε αγαπημένη.. Πως το φαγητό γεμίζει τα κενά.. Ε, τώρα τελευταία έχω μια τρύπα ΝΑ!!!! μέσα στην ψυχούλα μου..:-)) Φιλάκια...

man about town@ Δεν έχω ιδέα..
υ.γ. πολλά άσχετα σχόλια αφήνεις τελευταία.΄:-(

Asteroid@ Ναι Γιάννη μου.. Αυτό ακριβώς θα κάνω..:-)))