Wednesday, November 17, 2010

Στον Π.

Μου πήρε ώρα να αποφασίσω πως ακριβώς να εκφράσω αυτά που έχω στο μυαλό μου για σένα... Έψαχνα να βρω έναν τρόπο που να σου αρέσει, που να είναι ειλικρινής και αληθινός, που να είναι πρωτότυπος και κυρίως, που να σε κάνει να γελάσεις.. Και εκεί που έγραφα και έσβυνα, έξυπνα κείμενα με χιούμορ, μελαγχολικά κείμενα με λάμψεις από ροζ, αστεία κομμάτια με καρδιά από καταιγίδα, σκέφτηκα πως μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις.. Μέτρα λοιπόν, γιατί οι αυτά που μας ενώνουν τελικά είναι οι τόσες μας διαφορές...


Γιατί εσύ λατρεύεις την σοκολάτα και εγώ την κρέμα...






Εσύ είσαι της μοριακής γαστρονομίας και εγώ του burger with fries...









Εσύ πίνεις σπάνια κρασιά και εγώ πίνω βότκα...






Εσύ δεν μπορείς να ζήσεις μακριά από την πόλη ενώ εγώ θα μπορούσα να ζήσω για πάντα στην εξοχή...








Αν είμασταν λουλούδια θα είμασταν δυο τριαντάφυλλα που δεν θα ταίριαζαν ποτέ στο ίδιο βάζο...







Με τον ίδιο τρόπο που εσύ είσαι βροχή και εγώ λιακάδα...







Που εσύ είσαι χαστούκι και εγώ φιλί...





Εσύ βρυχάσαι και εγώ γελάω...








Και όμως τελικά η αλήθεια είναι πως για όλα όσα μας χωρίζουν υπάρχουν άλλα τόσα που μας ενώνουν.. Από αυτά που δεν φαίνονται αλλά τα ξέρουμε βαθιά μέσα στην καρδιά μας και γι΄αυτό ενώ θυμώνουμε και μουτρώνουμε και κάθε τόσο φεύγουμε, πάντα ξαναγυρίζουμε γιατί αν είναι να πάμε παρακάτω πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να το κάνουμε και έναν δρόμο για να φτάσουμε, μαζί... Ίσως τελικά να είμαστε οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.. Και αυτό που μαθαίνουμε σιγά σιγά είναι πως μαζί περνάμε καλύτερα απ΄ότι ο καθένας μόνος του.. Όπως και να'χει, πάρτο απόφαση πάντως πως για κάθε chic and trendy πράγμα που θα σου αρέσει πολύ, εγώ θα έχω μια αντιπρόταση λίγο πιο τραλαλά και στα δικά μου παραμυθένια μέτρα...

 
Και έτσι θα συνεχίσουμε, παρόλο που θα έρθουν πάλι μέρες που δεν θα μιλάμε και εσύ θα μου κρατάς μούτρα ενώ εγώ θα γράφω θυμωμένα updates στο status μου στο Facebook...   
Και μια που θα περάσουμε μαζί - και χώρια- πολλές πολλές ακόμα αφορμές για εορτασμούς,  και πάρτι και δώρα, πάρε βαθιά ανάσα, οπλίσου με υπομονή και κουράγιο και κάνε μια βαθιά βουτιά μέσα στο ροζ μου, που όπως και για όλους τους άλλους ανθρώπους που αγαπάω πολύ, θα στο παραχωρώ με όλη μου την καρδιά κάθε φορά που το δικό σου γκρι θα προσπαθεί να κυριαρχήσει...  



Happy, happy, happy birthday baby!!!!!Love you sooooooooooooo much!!!!

Υ.Γ. Το τραγουδάκι δεν είναι και το πιο εορταστικό και μέσα στο κέφι αλλά τι να σε κάνω που έχεις παράξενα γούστα (και) στην μουσική... Τουλάχιστον η παρουσία της Καιτούλας δικαιολογεί κάποια πράγματα...:-)))) 

Υ.Γ.2 Ο Π. είναι ένας από τους  (πάρα μα πάρα) πολύ αγαπημένους ανθρώπους της ζωής μου που ζει μόνιμα στο εξωτερικό.. Σήμερα έχει τα γενέθλια του - τόσο ταιριαστή ημερομηνία πραγματικά :-)- και αυτό είναι το δώρο μου από 3.000 μίλια μακριά που ελπίζω να το συμπληρώσετε και εσείς με τις δικές σας ευχές, και ας μην τον ξέρετε παρά μόνο μέσα από αυτά που έχω γράψει κατά καιρούς για εκείνον... 

17 comments:

Π. said...

glückselig!!!!

La Gigi said...

αα auf Deutsch? Also, Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag lieber Π τελεία :)))
τρομερό και to the point μπουμπού το ποστ σήμερα!
να τον χαιρόμαστε τον Πι τελεία :)
φιλιά

Anonymous said...

Xronia polla P. Pantos an den peraseis apo to nisi stin parea den monimopoieisai na to xereis. Se perimeno.
Z. opos Zorro

Multi psi said...

Xrionia sou polla P. Panta xaroumenos kai epitiximenos, panta me kefi, panta me styl!!!

Teleio Post Evi!!!!!! Mono esy tha afierones kati toso omorfo!!!!toso epitiximena!!!! eisai foveri filenada mou kai sto exo pei apeires fores!!!!!

Anonymous said...

Αντε να ευχηθούμε και στον Π.Πολύχρονος, ευτυχισμένος και με υγεία.
Ποιες είναι οι απαραίτητες προϋποθέσεις για να πάρω και εγώ τέτοιο δώρο στα γενέθλια μου?
Ο νγωστός

DonnaBella said...

happy hippy b-day! :-)
(h Evi sthn exohi gia panta? mono ama yparxei megalh polh me ola ta apariathta eidh se apostash anapnohs.)
filia!

ΠΑΥΛΟΣ said...

Καλημερούδια!
Μέχρι να διαβάσω το υγ Νο 2, ένα σοκ το έπαθα. Ετοιμαζόμουν να πάρω τηλέφωνο για ευχές!!!

Τέλος πάντων, για να κάνεις τέτοια παρουσία νομίζω αξίζει τα καλύτερα!

Αγαπητέ Π., λοιπόν, σου εύχομαι μια ζωή γεμάτη χαρά και ευτχία!!!!

Πέννυ said...

Ομολογώ προς στιγμή νόμιζα ότι μιλούσες για τον Π-άνο/Μάνο σου... στέλνω πάντως και εγώ τις ευχές μου στον καλό σου φίλο που απ'ότι φαίνεται όσα και να σας χωρίζουν είναι πολύ περισσότερα αυτά που σας ενώνουν

elekat said...

Χρόνια του πολλά του Π.!!!
Τρομερό ποστ, πολύ φροντισμένο και αγαπησιάρικο!!

Anonymous said...

Αυτό έλειπε δα να μην ευχηθούμε στον Π.!Χρόνια πολλά και καλά και να ευημερεί εκεί που είναι εύχομαι.
Α.

Multi psi said...

Tora eida kai to videaki!!!!
Afierosi me tin Kate Moss.....Pole Dancing???????!!!!
Megali sou timi P.!!!!!

aremare said...

Τυχερος ο Π.
Τυχερή και συ που τον εχεις στην ζωή σου.
Χρόνια του πολλα κι απο μένα.
(Πολύ ωραιο ποστ, βεβαιως-βεβαιως)

Just an Ordinary Pontios said...

ε χρόνια πολλά στο φίλο σου!

Tali said...

Τυχερε Π.

Προσωπικα λατρευω αυτες τις μικρες εκπληξεις που δειχνουν αγαπη και προσφορα..

μικρα αγαπησιαρικα λογακια σε ανθρωπους που αγαπαμε και που μονο αυτοι στην ουσια μπορουν να καταλαβουν το πληρες νοημα.

Οποιος ξερει να ευχεται ετσι και μπαινει στη διαδικασια να κανει κατι τοσο ομορφο ..
εχει γενναιοδωρια ψυχης Ευακι μου!!

-για μενα μετραει παντα αυτο !!!

να τον χαιρεσαι τον φιλο σου
-Χρονια Πολλα Π.

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

My blueprint said...

Εξαιρετικός τρόπος να πεις σε κάποιον χρόνια πολλά. Μπράβο!
Χρόνια καλά λοιπόν.

Anonymous said...

Έχω πάρα πολύ καιρό να αφήσω σχόλιο αλλά όπως ξέρεις διαβάζω τακτικότατα το blog σου και ξέρω ποιος είναι ο Π. Σας είχα δει μαζί ένα απόγευμα στο Sketch πέρσι και θυμάμαι πως ζήλεψα την εικόνα. Γελούσατε και είσασταν απόλυτα προσηλωμένοι στην κουβέντα σας, γι΄αυτό και δεν ήρθα να σου μιλήσω γιατί δεν ήθελα να σας διακόψω. Χρόνια του πολλά λοιπόν του Π. και εύχομαι να περνάτε πάντα τόσο καλά όσο τότε.
Θοδωρής

δεσποιναριον said...

Χρονια πολλα στον Π. Στο τελος με μπερδεψες. Σκετη λουφα εισαι! Φιλακια!