Saturday, November 20, 2010

(Pre christmas) δουλειές με φούντες...

Το καινούριο background του blog μου είχε μεγάλη επιτυχία τελικά, τρανή απόδειξη του ότι σχεδόν πάντα οι καταστροφές κάθε είδους κρύβουν καινούριες ευκαιρίες, και έχω ήδη έτοιμο και το γιορτινό του outfit μόνο που αυτό θα το καθυστερήσω λίγο καιρό ακόμα.. Αντιθέτως, το σπίτι μου θα στολιστεί εντός του προσεχούς διημέρου και το φετινό μου concept είναι όπως φαντάζεστε ίσως, παιδικό.. Έχω μαζέψει με τα χρόνια υπέροχα στολίδια, ανθρωπάκια που μοιάζουν φτιαγμένα από gingerbread, αρκουδάκια και μικρούς λούτρινους αη Βασίληδες, ξύλινα παλιακά παιχνίδια, μαριονέτες, νεράϊδες, αγγελάκια, πράσινα καλλικατζαράκια και άλλα πολλά και διάφορα, όλα χαρούμενα και αστεία, σε υπέροχα χρώματα και σχήματα.. 


Αύριο που θα ανοίξω τις κούτες και θα ξεπακετάρω, θα φωτογραφίσω κάποια από τα πιο χαρακτηριστικά και κάποια στιγμή θα τα ανεβάσω... Τα δένω στα κλαδιά του δέντρου με κορδέλες που σχηματίζουν περιποιημένους φιόγκους, τυρκουάζ, πράσινους και λιλά για να ταιριάζουν με τα χρώματα του σπιτιού, το φορτώνω και με όσα λαμπάκια αντέχει για να είναι όσο γίνεται πιο φωτεινό, και μπορώ να κάθομαι να το χαζεύω με τις ώρες.. Και παρόλο που έχω κούτες ολόκληρες με στολίδια - γιατί πέρα από το δέντρο στολίζω και το υπόλοιπο σπίτι και το κάθε δωμάτιο έχει τα δικά του πράγματα- κάθε χρόνο τα συμπηρώνω με κάτι καινούριο.. Πέρσι ας πούμε μου έστειλε η φιλενάδα μου η Δέσποινα από την Αμερική ένα κουτί με υπέροχες μινιατούρες - μέχρι ένα κουτί πούρων προς τιμή του Μάνου είχε μέσα -  και φέτος ελπίζω να προμηθευτώ από την Γενεύη μέσω Τζίτζης κάτι καταπληκτικά cupcakes που μου έκλεψαν την καρδιά... 


Εννοείται βέβαια πως στολίζω και την μποροστινή βεράντα - για την ακρίβεια δεν την στολίζω απλά, την τιγκάρω στα φωτάκια σαν κανονικό πολυκατάστημα- και μάλιστα στην γειτονιά μας παίζει και ένας άτυπος διαγωνισμός κάθε χρόνο μια που στολίζουν βεράντες, αυλές και μπαλκόνια τα περισσότερα σπίτια στον δρόμο μας, και παλεύουμε όλοι να έχουμε το πιο φαντασμαγορικό... Εγώ προτιμώ τα λευκά φωτάκια, δεν μου αρέσουν οι πολυχρωμίες, ντύνω γύρω γύρω τα κάγκελα με φωτεινές "κουρτίνες" και περσι κουβάλησα από τον Προμπονά και ένα μεγάλο αστέρι που αναβόσβυνε που ελπίζω να δουλεύει και φέτος γιατί ήταν πολύ εντυπωσιακό... Θα ξαναπάω μια βόλτα και μέσα στην επόμενη εβδομάδα γιατί θέλω να στοκάρω κεριά, ειδικά αυτή την εποχή τα ανάβω από νωρίς το απόγευμα και δεν τα προλαβαίνω, και θα δω τι άλλο θα ανακαλύψω.. Έτσι κι αλλιώς η βεράντα θα στολιστεί μετά από μερικές μέρες οπότε έχω καιρό να τελειοποιήσω το project μου..
Στο μεταξύ κάνω συνέχεια δοκιμές σε μπισκότα.. Μετά την τεράστια επιτυχία των shortbreads τώρα φτιάχνω sable και  τα γεμίζω με μαρμελάδα φράουλα.. Κομμένα με χριστουγεννιάτικα κουπάτ και πασπαλισμένα με ζάχαρη άχνη θα είναι το τέλειο δώρο για τους φίλους μου..



Αν και το μεγαλύτερο σουξέ το έχουν πάντα τα μπισκότα που έχουν γλάσσο γιατί και πιο εντυπωσιακά γίνονται, και αντέχουν περσισσότερο καιρό...

 

Ζαχαροπλαστικός πυρετός λέμε, αφήστε που, σαν να το έκανε ειδικά για μένα, η Martha Stewart κυκλοφόρησε μόλις ένα τεύχος μόνο με γιορτινά μπισκότα!! Το μελετάω ενδελεχώς από το απόγευμα και από Δευτέρα θα ανασκουμπωθώ..  Και την επόμενη Τετάρτη θα πάω και σε ένα τρίωρο σεμινάριο της Le Monde για ζύμες... Θα μάθω να φτιάχνω φύλλο χειροποίητο και κρουασάν.. Έχω βάλει σκοπό να γίνω... Master Chef...:-)



Η άλλη μου δημιουργική απασχόληση της εποχής είναι να φτιάχνω λίστες με υλικά και να τα παραγγέλνω μέσω internet για να τα έχω στην ώρα τους.. Κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής για τα Red Velvet που θα έχουν και φέτος την τιμητική τους - έχω ήδη τις δυο πρώτες παραγγελίες από τις κολλητές μου για καλέσματα στα σπίτια τους και φυσικά, θα φτιάξω και για μένα, για την παραμονή της Πρωτοχρονιάς και όχι μόνο- φόρμες για english pies που αποδείχτηκαν extremely hard to get, pork lard από το Λονδίνο (αν και αυτό μου το κουβαλάει ο φίλος μου ο Βαγγέλης που πηγαινοέρχεται συχνά) brandy butter,  και βέβαια, στολίδια για τα cupcakes μου.. 


Μαζί ψάχνω να συμπληρώσω τις κρυστάλλινες  βάσεις με "καμπάνες"  από τις οποίες όσες και να έχω δεν είναι αρκετές... Τις λατρεύω γιατί πέρα από το ότι κρατάνε τα μπισκότα και τα γλυκά μου φρέσκα, είναι από μόνες τους το τέλειο στολίδι για μπουφέδες και τραπέζια, είτε στην τραπεζαρία είτε στην κουζίνα...


Και πρέπει μέσα σε όλα τα άλλα να ξεκινήσω να γράφω και τις χριστουγεννιάτικες κάρτες μας που τις διάλεξα ειδικά για μας, τις παράγγειλα στο Vista Print, και έγιναν υπέροχες...



Γενικά, οι μέρες που έρχονται είναι γεμάτες φουλ στα σχέδια και μέσα στο τρέξιμο αλλά πολύ μου αρέσει.. Και το σαββατοκύριακο προβλέπεται σούπερ, παρέα με φίλους αγαπημένους, και με πρωινό καφέ αύριο φυσικά μετά το κομμωτήριο - γιατί πρέπει να κάνω και λίγη μπωτέ- και με λατρεμένο Βλοντάκη την Κυριακή το βράδυ που πολύ μου έλειψε με τις εκλογές... Να το περάσουμε υπέροχα εύχομαι λοιπόν, χαμογελαστά, ήρεμα και με ανθρώπους που αγαπάμε γύρω μας... Φιλιά πολλά σε όλους...

Υ.Γ. Τελικά το ξανάλαξα το background όπως βλέπετε γιατί μου φαινόταν φλύαρο και πολύ ζαλιστικό... Αυτό μου αρέσει περισσότερο γιατί είναι κάπως πιο ήσυχο παρόλο που δεν έχει όσο ροζ θα ήθελα, αλλά δεν πειράζει.. Θα παραμείνουν ροζ το περιεχόμενο και η διάθεση μου...

12 comments:

La Gigi said...

τα cupcake που σου έχουν κλέψει την καρδιά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα σε βρουν, μην ανησυχείς καθόλου :)
εγώ είμαι σε γιορτινή διάθεση εδώ και καιρό, έχω ήδη ετοιμάσει τις κάρτες απλά περιμένω λίγο για να τις στείλω, να μπει τουλάχιστον ο Δεκέμβρης και πρέπει να σου πω ότι είναι απίθανες και οι δικές μου, θα δεις...
φιλιά

Multi psi said...

Ti omorfo postaki!!!! Ti omorfo background!! Ti omorfa stolidia!! kai ti omorfes lixoudies!!!

Na eisai panta kala....giati proi proi pou mpika, mou eftiakses tin diathesi.....

Kai ego evgala ta stolidia mou apo tin apothiki xthes kai ksekinao siga siga na stolizo....

To diko mou "theme" fetos einai "British fox hunting" Polla koukounaria, alogakia katapliktika me foveres xantres pou kremonte, alepoudes (pou an tis deis tha pethaneis!) forane stoli ippasias, me kokkina veloudina sakakia me tressa mayri kai i fodra einai Burberry, mpez panteloni kotle kai mayri mpota ippasias!!! polles salpiges bronze kai fysika polla keria....
Ax! Xristougenna agapimena!!!
Oso gia glykakia kai mpiskotakia afta tha ta paro etoima apo to Chocola giati ego den ta pao kala me afta!!! ksereis esy!!!
Ase pou perimeno san tin trelli ena red velvet cake pou ftiaxnei mia fili mou KA TA PLI KTI KO!!!!!!

Filia kai kali epitixia!!!!

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Μπράβο, Άριστα, 10 με τόνο για την διάθεση και το κέφι σου, Εύη!
Άλλο θαυμαστό είναι που βρίσκεις και τόσο πολύ χρόνο κι ενέργεια... Πάντα έτσι εύχομαι, πάντα!!!

Α, και μια καλημέρα Μυκονιάτικη με χρώματα και θερμοκρασίες και καιρό Καλοκαιρινό... τελείως, όμως!!!
:-)

Anonymous said...

Vrikame douleia vlepo.An to xristougeniatiko decor tou blog sou den exei alithina fotakia na anavosvinoun tha me apogoiteuseis na to xeris.
Z.opos Zorro

elekat said...

Μούφτιαξες τη διάθεση και λέω να αρχίσω κι εγώ τις ετοιμασίες!
Στο σεμινάριο λέω να πάω κι εγώ οπότε θα σε πάρω μήπως πάμε μαζί!
Πολύ ωραία πράγματα ετοιμάζεις φίλη, και ανυπομονώ να γευτώ το red velvet αλλά και να θαυμάσω το σπίτι σου στολισμένο που μου αρέσει έτσι και αλλιώς!

Anonymous said...

Αχ, αυτό το νέο στυλ είναι πιο πολύ "εσύ", πιο μαγικό! Πώς μου αρέσει να διαβάζω τα σχέδιά σου. Δεν υπάρχει καλύτερο self-help book. Γιατί δεν γράφεις παράλληλα με το μυθιστόρημα και έναν οδηγό της χρονιάς με το δικό σου στυλ; Θα το έβαζα δίπλα στη Χαραμή~ή λίγο πιο prive!

Anonymous said...

Τα Χριστούγεννα είναι γιορτή κυρίως για τα παιδιά και εσένα δείχνει να σου ταιριάζει τέλεια! Μας μεταφέρεις υπέροχα σε ένα διαφορετικό κλίμα έξω από την καθημερινότητα μας και είναι απίστευτο που αυτό το σχεδόν ονειρικό πράγμα είναι η δική σου καθημερινότητα.
Ο γνωστός

Glayki said...

επιτέλους κάτι εορταστικό,ούτε τα μαγαζιά δεν έχουν στολίσει ακόμα....
Πανέμορφο και το βλοκάκι σου!!!!!:)

Anonymous said...

Πω πω μύρισε Χριστούγεννα!!! Αν και δεν είμαι ακόμα σε mood, μπορώ να πω ότι μου μετέδωσες αυτή τη χριστουγεννιάτικη διάθεση! Και στολίδια και κουλουράκια και γλυκά και κάρτες...τέλεια,τέλεια! :D

p.s. μας αρέσει το νέο background! :)

STELIOS PENTARVANIS said...

αν και το πρωί μου έδειξες το ανασχεδιασμένο σου μπλόγκ με το ζόρι,
τώρα που έχω αυπνία (λόγω της ξηρασίας διψάω απίστευτα και δεν μπορώ να κοιμηθώ)το ξανακοιτάζω, φιλιά.

DonnaBella said...

kia emena mou eftiaxes th diathesh! (lygm) kai egw thelw apo auto to red velvet cake! :-)

fevis said...

Τζίτζι@ Θα με βρουν φίλη μου το ξέρω, και μάλιστα σε δίσκο..:-))) Όσο για τις κάρτες, ανυπομονώ γιατί και εγώ έχω βρει μια υπέροχη αλλά είναι έκπληξη και γι' αυτό έβαλα την περσινή..:-) Φιλιά..

Multi Psi@ Να είμαστε καλά φιλενάδα μου, να στολίζουμε τα σπίτια μας και να τα ανοίγουμε για να μαζεύουμε τους φίλους της καρδιάς μας και να περνάμε όμορφα..
Το δικό σου theme όσο είδα από τις αλεπούδες είναι του ονείρου. Είναι τέλειες!!! Αλλά η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από σένα..:-))))

Asteroid@ Γιάννη μου λατρέυω τόσο τις γιορτές που έχω και περίσσευμα ενέργειας..:-)) Φιλιά πολλά και σε σένα και στο λατρεμένο νησάκι..:-)

Z. opos Zorro@ Καλά εσένα σου έχω βρει κάτι κορώνες για το δέντρο σου που θα πάθεις πλάκα..:-)))

elekat@ Μακάρι να πάμε μαζί φίλη.. Έχω λυσσάξει να μάθω να φτιάχνω κρουασάν..:-)))

Ανώνυμος@ Σας ευχαριστώ πάρα πολύ...Λέτε? :-))

Ο γνωστός@ Αν θέλεις να μπεις τελείως στο πνεύμα, να ακούσεις το τραγουδάκι του επόμενου ποστ..:-))

Glayki@ Ευχαριστώ..:-))) Άντε να κάνουμε την αρχή να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι..:-))

Chryssoulaki@Τέλεια δεν λες τίποτα.. Ανυπομονώ να μπείτε όλοι στο mood..:-)))

The wron man@ Ταλαντούχο μου ψαράκι εσύ... Που έφτιαξες τον πιο όμορφο χώρο στην Αθήνα για να πηγαίνουμε να πίνουμε τον καφέ μας, και όχι μόνο.. :-))))

DonnaBella@ Να σου έφτιαξα την διάθεση με σνιφ δεν γίνεται.. Όσο για το Red Velvet, είσαι μια από τις κολλητές για τις οποίες θα φτιάξω δικό τους..:-)))