Monday, April 27, 2009

After Easter Πατατοσαλάτα.



Με την ευκαιρία των βραστών αυγών που κατοικοεδρεύουν μέρες τώρα στο ψυγείο μου άλλα τσουγκρισμένα ήδη και άλλα όχι, είπα σήμερα το βράδυ να φτιάξω μια πατατοσαλάτα... Οκ, ο καιρός δεν πολύ βοηθάει, θα ήταν πολύ καλύτερα αν έκανε λίγη παραπάνω ζέστη, παρόλα αυτά όμως, η ιδέα μου φάνηκε πολύ yummy μια που λατρεύω τόσο τα αυγά όσο και τις πατάτες... Η συνταγή είναι απλή και πάρα μα πάρα πολύ νόστιμη.. Και σας βοηθάει να ξεφορτωθείτε με τον πιο εύγευστο τρόπο τα left overs του Πάσχα...
Βράζετε τις πατάτες - όσες θέλετε ανάλογα με την όρεξη σας ή με τα άτομα που θα ταΐσετε- καθαρισμένες μέσα σε μπόλικο νερό με αλάτι. Όταν ετοιμαστούν τις σουρώνετε, τις αφήνετε να κρυώσουν και τις κόβετε κομμάτια μέσα σε μια σαλατιέρα. Προσθέτετε αυγά βραστά κομμένα σε μεγάλα κομμάτια, ντοματίνια φρέσκα, κρεμμύδι φρέσκο ή ξερό ψιλοκομμένο, άνηθο, αλάτι πιπέρι, τυρί κίτρινο κομμένο σε κύβους, κάπαρη και ρίγανη. Προαιρετικά, μπορείτε να βάλετε και ζαμπόν κομμένο επίσης σε κύβους ή croutons.
Ετοιμάζετε και μια πικάντικη vinaigrette με πολύ καλό λάδι, ξύδι, αλατοπίπερο και μουστάρδα., περιχύνετε, ανακατεύετε καλά να πάει παντού , αφήνετε την σαλάτα για καμιά ώρα εκτός ψυγείου για να δέσουν μεταξύ τους τα υλικά και σερβίρετε... Τρώγεται πολύ ωραία και μόνη της μια που είναι ένα σούπερ πλήρες γεύμα ή συνοδεύει άψογα μπιφτέκια στην σχάρα (που έχω εγώ στο πρόγραμμα για σήμερα) ή οποιοδήποτε άλλο ψητό κρέας. Εγώ βέβαια που δεν είμαι πολύ του ελαφρού διαιτολογίου έχω ετοιμάσει και ένα καρβελάκι ψωμί με cheddar και καυτερές πιπεριές για να συνοδέψουμε το dinner μας αλλά μην μου δίνετε σημασία.. Είμαι λάιμαργος άνθρωπος και σε λίγο θα τρώω καράβια μαζί με τους επιβάτες γιατί θα έχω γίνει φάλαινα...:-))))

10 comments:

δεσποιναριον said...

Μ' αρεσει η ιδεα, καταγραφεται. Καλη εβδομαδα Ευουλα.

So_Far said...

C'est une tres bonne idee ma cherie... αν και τους πειρασμούς και τα πάθη τα έχει ξεσηκώσει η γνωστή τούρτα φλογοβόλο

Tali said...

To kalo που σου θελω σταματα να τρως σε λιγο δεν θα εχουμε φωτο να βαλεις και δεν εχουμε και λεφτα για τον Χοιμε!

απο αυριο

χτες μη σου πω διαιτα!

και δεν σχολιασες τιποτα για το τερλικι σου !!

χμμ παλι δεν διαβασες ολο το ποστ Ευουλα???

η το διαβασες και αλλαξες επιτελους τις αγελαδες!!:))

πφφ

(και η συνταγη νοστιμοτατη και πρακτικοτατη)
φιλια !

Αλεπού said...

Σ' έχω ξανα-ανακαλύψει εδώ και καιρό και πολύ το χαίρομαι το καινούργιο σου μπλογκ!
Μ' αρέσει η τελευταία αυτοσαρκαστική σου πρόταση. Το χιούμορ και ειδικά όταν το ξεκινάμε απ' τον εαυτό μας, είναι ίδιον έξυπνων ανθρώπων. :)

elekat said...

Χα!
Μια χαρά ιδέα μούδωσες για το βράδυ που θα δούμε Λάκη!
Εγώ έχω χοιρινό μπουτάκι ρολλό που θα το βράσω και η πατατοσαλάτα είναι super ιδέα!
Παρέα με ροζέ παγωμένο κρασάκι!
Αντε καλή όρεξη και να θυμάσαι ότι η ζωή είναι μικρή και θέλει καλοπέραση!
Η δίαιτα μπορεί να περιμένει κανά μήνα ακόμα ή να μη γίνει και καθόλου!
Είναι κάτι σαν το κάψιμο του τσιγάρου κι αυτή που όλο αναβάλλεται!

ΦΟΥΛΗ said...

Εγκρίνω,και από θερμίδες;;;;;
Ωρολογιακή βόμβα;;;;;
Καλό απόγευμα.

La Gigi said...

αα ωραία, και μου έχουν μείνει κάτι αυγουλάκια θα τη φτιάξω καμιά μέρα!

Ra Ma said...

Εφευρετική σε βρίσκω!
Η απορία μου παραμένει, πότε το blogging σε προσπέρασε, ε????
Καλημέρες με χαμόγελα!!!

fevis said...

δεσποινάριον@ Καλή βδομάδα και σε σένα φιλενάδα μου...:-))

so_far@ Η τούρτα φλογοβόλο όμως έχει πολύ μπελά ενώ η πατατοσαλάτα είναι δυο λεπτών - άντε δέκα- δουλειά..:-))

talisker@ Σιγά μην δεν το διάβασα.. Και σε πληροφορώ πως παλιά έπλεκα κανονικά και πολύ... Αλλά ας όψονται τα γηρατειά και η καταραμένη η πρεσβυωπία...Οπότε, φαγητό και πάλι φαγητό...:-))

Αλεπού@ Τώρα βέβαια δεν ξέρω αν πρέπει να το πω αυτοσαρκασμό ή αυτογνωσία, αλλά δεν βαριέσαι..:-)) Φιλιά!!

lena@ Εμένα για καθόλου με βλέπω βέβαια, αλλά που ξέρεις.. Μπορεί να μου έρθει καμιά επιφοίτηση ξαφνικά...Άλλωστε, όπως λέει και ο - σοφός- λαός, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία...:-)

Φούλη@ Όπως όλα τα ωραία πράγματα άλλωστε...:-)

melissoula@ Να την φτιάξεις.. Τρώγεται σούπερ και μετά από μια δυο μέρες.. Εγώ την τελευταία δόση την έφαγα εχτές με Λάκη...:-))

Radio Marconi@ Με προσπέρασε αλλά έκοψα από ένα στενό και την ξαναβρήκα στην στροφή... :-)

Talisker said...

γιατι ρε Ευη?
γιατι με χτυπας εκει που ποναω???

ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΓΥΑΛΙΑ ΠΡΕΣΒΥΩΠΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ!

ππφφ βαλτη εισαι!