Friday, May 28, 2010

Σχέδια και όνειρα..


Λένε πως όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια ο Θεός ξεκαρδίζεται αλλά μπορούμε να ζήσουμε χωρίς σχέδια? Χωρίς πράγματα να περιμένουμε, χωρίς όνειρα και χωρίς προσδοκίες? Μπα.. Εγώ τουλάχιστον, αν δεν έχω κάτι να ονειρεύομαι, κάπου όμορφα να κάνω focus, δεν αντέχω ούτε ώρα.. Δεν περνάει ο καιρός.. Νοιώθω μετέωρη, στάσιμη, gloomy και όλα αυτά τα χάλια πράγματα που καμιά σχέση δεν έχουν με την εσωτερική μου λιακάδα που ήρθε και εγκαταστάθηκε για τα καλά και δεν σκοπεύει να το κουνήσει ρούπι, δεν πάει να καίγεται το σύμπαν γύρω μου... Σαν να θαμπώνω και να συρρικνώνομαι ένα πράμα, και δεν το θέλω καθόλου αυτό, καλοκαίρι που έρχεται...
Και έτσι, ονειρεύομαι και κάνω σχέδια.. Και μέσα στους επόμενους μήνες θέλω :

Να αποκτήσω το τέλειο μαύρισμα.. Αυτό το γλυκό σοκολατί που χαρίζει μόνο το Roucou της St. Barth.

Να αγοράσω τουλάχιστον τρία ζευγάρια σαγιονάρες...

Να αδυνατίσω τρώγοντας...

Να γράψω δέκα κεφάλαια του βιβλίου μου...

Να τελειώσω ένα project που ακόμα δεν έχω καλό- αρχίσει... Και να σκίσει..

Να τελειοποιήσω τα λαδερά μου.. Είναι εποχή λαδερών τώρα και πρέπει να είμαι έτοιμη για τραπεζώματα με το σωστό μενού...

Να πάω πολλά θερινά σινεμά... Με παγωμένες μπύρες και με το κάπνισμα να επιτρέπεται...

Να φεύγω κάθε τριήμερο.. Για αλλού...

Να μαγειρέψω τουλάχιστον μια φορά στον φούρνο του Ζαννή.. Που σημαίνει να καταφέρω να διαβάσω επιτέλους τον τόμο με τις οδηγίες χρήσεως...

Να μακρύνουν τα μαλλιά μου και να ανοίξουν πολύ...

Να βρω το τέλειο καφτάνι.. Ξέρω πως είναι κάπου εκεί έξω, απλά δεν έχουμε ακόμα συναντηθεί...

Να διαβάσω πολλά βιβλία... Στην ξαπλώστρα μου...

Να γελάσω πολύ, να χορέψω πολύ και να μοιραστώ υπέροχες στιγμές με τους ανθρώπους που αγαπάω..

Να κάνουμε τουλάχιστον ένα girl's trip...

Να αγοράσω ένα φλόγιστρο.. Και μετά να το χρησιμοποιήσω..

Να πηγαίνω δυο φορές την εβδομάδα για μπάνιο στον Αστέρα όσο θα είμαι Αθήνα..

Να πάω στα Βατράχια...

Να κολυμπήσω τουλάχιστον μια φορά βράδυ στον Άγιο Σώστη... Με φεγγαράδα...Και να μην είμαι μόνη μου...

Να δω πολλά ηλιοβασιλέματα χωμένη σε αγαπημένες αγκαλιές...

Να φτιάξω την βεράντα μου, και τα λουλούδια μου να ζήσουν για παραπάνω από μια σεζόν...

Να πάω βραδινή βόλτα στην παραλιακή με μηχανή...

Να ακούσω το Αχ Κορίτσι μου στο σωστό μέρος...

Να κάνω ένα ακόμα tattoo..

Να περάσω μερικές έστω μέρες διακοπών με τον Άρι...

Να κάνω δυο ταξίδια στο εξωτερικό, το ένα μακρινό...

Να ανακαλύψω που έχω χώσει την αγαπημένη μου καλοκαιρινή τσάντα και δεν την βρίσκω..
Και το βραχιολάκι για τον αστράγαλο μου..

Να βρω τα τέλεια μαγιό και τα ακόμη πιο τέλεια καπέλα παραλίας.. Και θυμάμαι να τα φοράω.. (τα καπέλα..)

Να κάνω δυο μαθήματα με τον Γιάννη πριν φύγει...

Να ξυπνάω το πρωί ευτυχισμένη και να κοιμάμαι το βράδυ χαμογελαστή...

Να συνεχίσει η ζωή να με εκπλήσσει.. Ευχάριστα..

Να αγαπιόμαστε και να αντέχουμε...

Να περάσω το μεγαλύτερο μέρος των διακοπών μου με τους φίλους της καρδιάς μου...

Να κρατήσει η λιακάδα μέσα και έξω...

Να θυμάμαι να ζητάω συγγνώμη όταν πρέπει και να προσπαθώ να είμαι καλύτερος άνθρωπος..

Να κάνω όσο περισσότερα από τα σχέδια μου μπορώ πραγματικότητα...:-)

Και τώρα που τελείωσα την λίστα μου, σας αφήνω με ένα γλυκό φιλί γιατί το πρόγραμμα έχει Βαγγέλη... Το τέλειο ξανθό είναι προ των πυλών.. Και το τέλειο φρύδι επίσης... Και φυσικά, έχουμε και τραγουδάκι αγαπημένο...


19 comments:

orfia said...

..ολα καλα , ολα ωραια και ευχομαι να πραγματοποιηθουν...!! Εκεινο το φλογιστρο...με μπερδεψε...αλλα παλι κανεις δεν ειναι τελειος να τα ξερει ολα....!!!!
;-)

La Gigi said...

μπουμπού εκεί που θα πας να συναντήσεις το τέλειο καφτάνι δες κανένα και για μένα γιατί ούτε εγώ έχω βρει ακόμα. και καπέλο θέλω, μεγάλο!
φλόγιστρο να αγοράσεις, δεν ξέρω γιατί αλλά μου αρέσει πολύ, λες να είμαι πυρομανής και να μη το ξέρω;
το ένα ταξίδι να είναι εδώ!!! μη ξεχνιόμαστε...
και να κάνουμε πολλα girl's trips
για το αδυνατίζω τρώγοντας... δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά, άστα ;)
φιλια φιλια πολλά

αυτός ο φούρνος του Ζαννη πως ειναι τελος παντων; εγω δεν διαβάζω ποτε οδηγίες χρησης, βαριεμαι!

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Πολλά, πάρα πολλά σχέδια, βρε Ευάκι!
Αλλά όσο πιο πολλά σχέδια κάνεις τόσο περισσότερες οι πιθανότητες να υλοποιηθούν κάποια απ' αυτά!!!
;-)

Ενδιαφέρομαι ιδιαιτέρως, πάντως, για εκείνο το "να αδυνατίσω τρώγοντας" - επειγόντως, σε παρακαλώ!!!
:-)))

STELIOS PENTARVANIS said...

και εγώ σε τέτοιο mood ειμαι αλλά με la roche posay αντιηλιακό χαχαχαχα

elekat said...

Α πολύ super λίστα!
Προσυπογράφω!!!
Εγω πάντως για το τέλειο μαύρισμα χρησιμοποιώ ένα σκούρο gel της Hawaian Tropic!
Αμήν και να εκπληρωθούν όλα τα της λίστας σου Ευάκι!

Anonymous said...

Μόλις έφτασα και σε βρίσκω μέσα στα σχέδια και πολύ μου αρέσει. Να ευχαριστήσω και την φίλη σου την Multi Psi για το support και τα λέμε από κοντά soon.
Θοδωρής.

tsaousa said...

Αν εξαιρέσουμε τα λαδερά, το φλόγιστρο, το φούρνο του Ζαννή και τα Βατράχια (τι είναι αυτά;), κι αν ξέχασα κανά άλλο, έχουμε πολλούς κοινούς ..στόχους.
Μας εύχομαι να τους πραγματοποιήσουμε. Αμήν!

YO!Reeka's said...

τι ειναι το φλογιστήρι??!

multi psi said...

AAAA!!!! kai ego mazi sou Evoula, mou aresoun ta sxedia sou!!!!

To flogistro ti to thes?????

Megia kai ta malakia!!!!

man about town said...

τι ειναι το φλογιστρο; και τι το θες αφου ουτως ή αλλως εσυ αναβεις φωτιες απο μονη σου

ΑΧΤΙΔΑ said...

Κορίτσι μου απο όσα διάβασα το μόνο που μου φαίνεται σχεδον αδύνατο είναι εκείνο το : " να αδυνατίσω τρώγοντας".Πάντως αν το βρεις στείλε το και σε μένα!

Fofi said...

Με γειά τα μαλλιά:)
Εγώ θα πάρω "τα βιβλία στη ξαπλώστρα", το "girls trip" και last but not least το "να αδυνατίσω τρώγοντας"!!

aremare said...

Δεν βλεπω στα σχέδια, τον Θοδωρή και ανησυχώ!
Ερώτηση 1. Πώς μακραίνουν τα μαλλιά;
Ερωτηση 2. Αδυνατιζεις τρωγοντας;
Μαρτύρα τα όλα τα κόλπα.

Anonymous said...

Το είδα κι εγώ το φλόγιστρο με τα μπολάκια του στο διαφημιστικό φυλλάδιο του Νotοs και το πόθησα. Μάλλον σε ξέρω πολύ καλά κι ας σε διαβάζω συστηματικά λίγο καιρό. Ανατριχιαστικό ε, αλλά μην ανησυχείς, δεν κινδυνεύεις. Ο Θοδωρής τα κατάφερε, ας ελπίσουμε να αποδειχτεί κύριος.

Anonymous said...

Ο Θοδωρής έχει γίνει η μασκώτ του blog. Κάτι σαν τον Κωστάκη στο Ράδιο Αρβύλα. Μεγάλο σουξέ κλήρωσε το αγόρι από το Λονδίνο. Το έχει η πόλη λες?
Α.

fevis said...

orfia@ Το φλόγιστρο μπέρδεψε πολλούς απ' ότι φάνηκε αλλά όταν το αγοράσω θα ανεβάσω ειδικό ποστ με την χρήση και το αποτέλεσμα..:-)

melissoula@ Άμα το συναντήσω θα σε έχω υπόψη μου φίλη αλλά κάτι μου λέει πως θα το συναντήσουμε μαζί...:-)Όσο για τον φούρνο του Ζαννή θα τον δεις γιατί μαζί θα μαγειρέψουμε...:-)
Φιλάκια..

Asteroid@ 'Ετσι Γιάννη μου.. Το πάω με τον νόμο των πιθανοτήτων..:-)

The wrong man@ Εσύ έχεις και δερματάκι ευαίσθητο ψαράκι μου, δεν είσαι χοντρόπετσο σαν εμένα..:-)

elekat@ Αυτά τα gel αφήνουν χρώμα στα μαγιό όμως.. Και τα αποφεύγω γιατί μετά δεν φεύγουν με τίποτα..:-) Φιλιά

Θοδωρής@Τώρα που απαντάω στα σχόλια το soon είναι πια παρελθόν...:-)

tsaousa@Τα Βατράχια είναι το απόλυτο καλοκαιρινό spot στην Σίφνο. Κατά τα άλλα, πολύ χαίρομαι που έχουμε κοινούς στόχους τους οποίους φυσικά και θα πραγματοποιήσουμε..:-)

Yo'Reeka's@ Όχι φλογηστήρι παιδί μου.. Φλόγιστρο λέμε..:-)

multi psi@ Τα μαλλάκια ανυπομονώ να τα δεις να μου πεις την γνώμη σου.. :-)

man about town@ Με την πολύ καλή έννοια το λες αυτό, ναι?:-)

αχτίδα@ Αν το βρω θα σου πω..:-)))

Fofi@Ότι παρει κανείς καλό είναι νομίζω...:-)) Φιλιά

aremare@ 1. Ο αγαπημένος μου γιατρός λέει δύσκολα..
2. οχι..:-)
Ο Θοδωρής μπήκε στα σχέδια και μάλλον βγήκε κιόλας.. Τρέχοντας..:-)

Ανώυνυμος@ Αλήθεια, έχει φλόγιστρα στο Notos? Σπεύδω..:-)

Α@ Αν υποψιαστώ πως είχες κάτι να κάνεις με τα χτεσινά, σ' έφαγα κακομοίρη μου.. Αυτό σου λέω μόνο..

Unknown said...

kalimera
na sas rwthsw sxetika me ta st barth????
yparxoun se shops stin Athena kai an nai se pio????
eyxaristw:)

fevis said...

katerina@ Ναι αμέ.. Τα πουλάνε τα Soho- Soho στην Κηφισιά και την Γλυφάδα... Φιλιά..

Unknown said...

eyxaristw poly:)