Saturday, May 29, 2010

Σαββατοκύριακο και σοκολάτα...




Έξω έχει λιακάδα και ζέστη... Και μέσα το ίδιο έχει... Ετοιμάζω καφέ και περιμένω την μαμά μου να με πάρει τηλέφωνο. Της έχω υποσχεθεί βόλτα για shopping...
Εχτές το βράδυ πέρασα όμορφα... Το Base Grill στο Μπουρνάζι είναι το καινούριο it place to be, γεμάτο πάντα με τον πιο απίστευτο κόσμο που μπορείτε να φανταστείτε, και αν αυτό δεν είναι ένα από τα αποτελέσματα της κρίσης, τι να πω... Πάντως φάγαμε σαν γουρουνάκια - αν πάτε δοκιμάστε τα τηγανητά αυγά, έρχονται πάνω σε ένα στρώμα από λεπτές πατάτες τηγανητές και πριν τα σερβίρουν τα σπάνε και τα απλώνουν και το αποτέλεσμα είναι θεϊκό... Τόσο που δεν πρόλαβα καν να τα φωτογραφήσω για να τα δείτε... Εξαφανίστηκαν μέσα σε δευτερόλεπτα σαν μαγική εικόνα.. (Βρήκα όμως φωτογραφια στο Pandespani και την "έκλεψα" γιατί αξίζει να τα δείτε...) Και τα κρέατα για τα οποία φημίζεται το μαγαζί είναι όντως πολύ καλά, και οι μερίδες τεράστιες, εγώ πάντα φέρνω πίσω goody bag για τον Droopy που χτες έκανε Πάσχα κανονικό με φιλέτο και χοιρινά μπριζολάκια...
Τα δε ασημένια μου μαλλιά τραβούσαν όλη την προσοχή, αλήθεια σας το λέω.. Δυο διαφορετικές κοπέλες σηκώθηκαν και ήρθαν να με ρωτήσουν που τα έχω φτιάξει... Βαγγέλη σου έρχεται πελατεία και ακόμα δεν έχουμε φτάσει στο ιδανικό αποτέλεσμα...
Κατά τα άλλα, σήμερα το πρόγραμμα έχει άραγμα στο σπίτι το βράδυ, έχω επιθυμήσει τον καναπέ μου μια που κάπως το έχω καταφέρει και είμαι κάθε βράδυ έξω αυτόν τον καιρό.. Έχω στο ψυγείο υπέροχες βοδινές μπριζόλες και ένα chutney ντομάτας με chilly και lime που ανακάλυψα σε ένα καινούριο delicatessen που άνοιξε στην Κηφισιά απέναντι από την Μπομπονιέρα, θα ανοίξω και ένα παγωμένο Whispering Angels, είναι και η κατάψυξη γεμάτη παγωτά Ben & Jerry, θα δώ και ένα σωρό εργάκια που με περιμένουν στο PVR και θα περάσω σούπερ.. Α ναι, αυτή είναι στ΄αλήθεια η μεγάλη ζωή... Αφήστε που έχω φτάσει και στο βιβλίο που διαβάζω - το Κορίτσι στην Φωλιά της Σφίγγας, το τρίτο και τελευταίο βιβλίο της διάσημης τριλογίας του Στίγκ Λάρσον- σε απίστευτα καίριο σημείο και πρέπει να παλουκωθώ να το τελειώσω...
Τέλος, να σας ομολογήσω πως αυτή την περίοδο με έχει πιάσει μια απίστευτη μανία με την σοκολάτα.. Εγώ που την σιχαινόμουνα, και που λάτρευα τα γλυκά με κρέμα και μόνο, τρώω απίστευτες ποσότητες σοκολάτας πια.. Προχτές στο Αθήρι, δοκίμασα το ωραιότερο προφιτερόλ της πόλης με σου γεμάτα με creme patisserie και σολοκάτα Vahlrona από πάνω.. Ε, έφαγα δύο το γουρούνι... Και χτες πέρασα από το Αριστοκρατικό και αγόρασα ένα κουτί σοκολατάκια, αυτά τα απλά που μοιάζουν με τις παλιές δεκάρες, από πικρή σοκολάτα και τα έχω στο ψυγείο και κάθε που περνάω, και περνάω συχνά, τρώω και μερικά... Είμαι καλά γιατρέ μου ή μου συμβαίνει κάτι πολύ άσχημο? Και μαζί με τα brioche μήπως το πακέτο μου μπορεί να έχει και κανένα treat από το μαγαζί με τα αυγά? Λέω εγώ τώρα....:-)

Αυτά για σήμερα, να περάσουμε ένα υπέροχο, χαλαρό και γελαστό σαββατοκύριακο και τα λέμε την Δευτέρα... Σήμερα δεν έχει τραγουδάκι αλλά λατρεμένη σκηνή από ελληνική ταινία και οι φωτογραφίες ότι πρόλαβα.. Πατάτες τηγανητές στο Base Grill και το απίστευτο προφιτερόλ στο Αθήρι.. Συγχωρείστε μου την ποιότητα αλλά είναι τραβηγμένες με το I- phone...Βράδυ... Φιλιά πολλά σε όλους...

UPDATE: Τελικά το βραδινό μου πρόγραμμα cocooning αναβάλεται για αύριο που θα το πιάσω σερί ολοήμερο, μόνο για εφημερίδες σκοπεύω να βγω το πρωί, άντε και για κανένα σοκολατένιο γλυκάκι από την Νανά Γιώτη που είναι δίπλα.. Σήμερα το βράδυ θα φάω gourmet η μαύρη.. Πολύ gourmet όμως λέμε.. Τελείως.. Και θα κουβεντιάσω κιόλας τρώγοντας πράγμα που κάνει το project ακόμα πιο δύσκολο αλλά άμα έχεις λιακάδα στην ψυχή, όλα τα καταφέρνεις...:-)

11 comments:

La Gigi said...

τα ασημενια σου μαλλια θελω πολυ να τα δω!
λιγουρευτηκα λιγο τις πατατουλες και λιγο λιγοτερο το προφιτερολ αλλά φιλη, ολα κι ολα ζω για τις 3 μους... ξερεις που ;-)
φιλακια

ΣΜΑΡΩ said...

Ασημένια τα μαλλιά??? Βάλε φωτό πλιιιιιζ..!!!!

aremare said...

Ασημένια μαλλιά ε;;;
Ρε συ αυτός ηταν για χρόνια ο στόχος μου!!!
Αλλα τωρα εχω κάνει στροφή στην καριέρα μου και εχω γίνει πορτοκαλί,
κατι μεταξύ Τάμτας και Κοργιαλά!!
Και σταματα να μας ανοίγεις την όρεξη.
Αυτη είναι η δίαιτα η σωστή, μάλλον..

δεσποιναριον said...

Ναι πετας ενα "ασημενια μαλλια"και μετα μας δειχνεις αυγα με πατατες. Σε παρακαλω τωρα!!! :)

Anonymous said...

Να πω εγώ που τα είδα πως τα ασημένια μαλλιά είναι όντως πολύ εντυπωσιακά. Και πως θα ταιριάζουν ίσως καλύτερα με περισσότερο μακιγιάζ. Σε κοιτάζουν πάντως όλοι! Αν και νομίζω πως έτσι κι αλλιώς σε κοίταζαν και με το απλό ξανθό.
Θοδωρής

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Θεϊκά τα αυγά με τις πατάτες στο Base - θυμάσαι που είχα γράψει για το μαγαζί πριν από 1-2 μήνες;
Κάθε μέρα θα μπορούσα να πηγαίνω εκεί μόνο και μόνο για τα αυγά αυτά!
:-)))

Multi psi said...

Ego ayga den tha paro.....exo pari diazigio me ayta apo tote pou eimoun mikri kai i mama mou me taize me to zori ena aygo kathe proi!!!!!!

To asimenio malli omos anypomono na to do!!!!!

Anonymous said...

Το ασημί μαλλί μαζί μ' αυτό το στόμα είναι σκέτη ... ας μην γράψω την λέξη, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται.(Άλλο ένα σχόλιο που θέλω να δω αν θα το ανεβάσεις χωρίς περικοπές).
Έχω και υστερόγραφο. Θα μείνω.Έκπληξη?
Α.

viki vale said...

fevis asimenio malli wow!!! ki ego thelo na to do!!!! episis na sou po oti me tin kainouria douleia exo piksei kai diavazontas tora mazemena ola ta posts sou peinasa pali snif klapssssssssss m'ola afta ta mouthwatering pou perigrafeis!

elekat said...

Αχ αχ αχ τι μας κάνεις ρε συ Ευάκιιιι με τις photos μεσημεριάτικα και είμαι θεονήστικη!!
Διάβασα κάπου ότι έρχεται αυτό το πιάτο με τις πατάτες και τα αυγά στο τραπέζι σου και έρχεται ο σερβιτόρος και σπάει αριστοτεχνικά τους κρόκους!!
Σλούρπ σλούρπ ΣΛΟΥΡΠ!!!
Αμ εκείνο το προφιτερόλ που μας κότσαρες παρακάτω;;;

Υ.Σ. Να σου πω φίλη!
Θέλουμε photo με το μαλλί γιατί κάτι μου λέει ότι θα σου πηγαίνει πολύ!!!

fevis said...

melissoula@ Ξέρω, πως δεν ξέρω.. Εγώ πάλι, θα προτιμήσω το cheese cake...:-)

ΣΜΑΡΩ@ Έβαλα αλλά δεν είναι πολύ καλή μάλλον γιατί δεν την προσέξατε..:-)

aremare@ Η αλήθεια είναι πως ακόμα δεν έχω φτάσει εντελώς το αποτέλεσμα που θέλω γιατί προσπαθούμε να μην κάνουμε ντεκαπάζ οπότε το πάμε με το μαλακό.. Όταν τελειώσει όμως θα είναι θεϊκό...

δεσποινάριον@ Φιλενάδα όταν τραβήξω την σωστή φωτογραφία την τέλεια, θα την ανεβάσω στο υπόσχομαι..

Θοδωρής@Εσύ που μου μιλάς ακόμα πολύ μεγάλη εντύπωση μου κάνει..:-)

Asteroid@ Ναι το θυμάμαι και είναι όντως υπέροχα...:-)

Multi Psi@ Εσύ γι΄αυτό θα είσαι πάντα θεά.. Γιατί δεν τρώς πράγματα που παχαίνουν..:-))

Α@ Καλά δεν ντρέπεσαι καθόλου? Αυτό είναι ένα τίμιο και σοβαρό μπλογκ..Εσύ να φύγεις, να πας αλλού..:-)

viki vale@ Είδες? Σας βάζω ιδέες...:-)

elekat@ Άστα, τα αυγά αυτά απλά δεν παίζονται. Πήγαινε και θα δεις.. Ή μήπως να κανονίσουμε να πάμε όλοι μαζί?