Tuesday, February 9, 2010

Χάλια....

Επέστρεψα άρρωστη... Χάλια... Ζαλίζομαι, με πονάει το στομάχι μου και ανακατεύομαι ταυτοχρόνως... Πάω σέρνοντας να βάλω ένα πλυντήριο και μετά κατ' ευθείαν στο κρεββάτι μου μπας και συνέλθω... Φιλιά πολλά σε όλους και τα λέμε από αύριο... Ελπίζω....:-((((

UPDATE: Είναι σίγουρα ίωση... Σηκώθηκα λίγο να αερίσω το δωμάτιο πριν ξαναπέσω ξερή και είπα να ρίξω μια ματια και το blog μου, να χαμογελάσω.... Practically ζω στην τουαλέτα, δεν μπορώ να φάω μπουκιά, έχω 38 πυρετό, τα κόκκαλα μου είναι σαν ζελέ και δεν με κρατάνε καθόλου.... Αυτά... Ας ελπίσουμε να είναι 24ωρη η ιστορία και αύριο να είμαι καλύτερα... Ευχαριστώ για τις ευχές και σιγά μην με ματιάσατε εσείς....:-)) Φιλάκια από μακριά γιατί είναι κολλητικά...

21 comments:

aremare said...

Μην ανοιξεις τηλεοραση,κοιμήσου όσο πιο πολυ μπορεις.
Οταν σηκωθεις κανε ενα χαλαρωτικο μπανακι, και ξαναπέσε.
Μετα φαε κατι στεγνό( μια μπριζολιτσα ας πούμε)και αν εισαι τυχερη,θα συνελθεις.
Αν οχι, περαστικούλια.
Σε ματιασαμε ρε γαμώτο.

La Gigi said...

μπουμπου μου!! περαστικα

elekat said...

Περαστικά Ευάκι!!!

katrine said...

Βρε Εύη μου και εγώ περίμενα να πεις ακόμη τα καλύτερα. Περαστικά χουχούλιασε να γίνεις τελείως καλά γιατί έρχονται κούλουμα!
Φιλιά κορίτσι μου

δεσποιναριον said...

Περαστικα Ευουλα μου. Κατι αρπαξες εσυ η στους αιθερες, η στη νυφη του Βορρα! Ζεστουλια και θα περασει γρηγορα! Φιλακια.

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Καώς ήρθες και περαστικά, Ευάκι!

MULTI PSI said...

Ti mou epathes koritsaki mou????Se afisa na pas mia symprotevousa kai se arostisane???? Perastikoulia elpizo na ginis kala soon!!!! very very soon!!!!!!!

ps said...

περαστικα!+
υπομονη!

elekat said...

Αχ φιλενάδα μπήκα να δω πως είσαι και είναι ακόμα κλειστά τα σχόλια, άρα κοιμάσαι και αναρρώνεις!
Βρε μπας και ήπιες τίποτα μπόλικα τσίπουρα εχθές και πλάκωσες μετά τις γεμιστές μπιφτέκες με γύρο και σούρθαν βαρειά;;
Ε δεν πειράζει, αυτά κάνουμε στα ταξείδια!
Περαστικά και πάλι!!!

Anonymous said...

Καλώς ήλθες Εύη...Ελπίζω όλη αυτή η ταλαιπωρία να είναι περαστική και να μην πρόκειται για τη γνωστή ίωση :-(
Πέννυ

Anonymous said...

Περαστικά καλή μου! Με το που έφυγες έφτιαξε και ο καιρός. Άντε και την επόμενη φορά με τον ήλιο :)

Anonymous said...

Perastikoulia! :)

orfia said...

περαστικα...!!!! κανε λιγο υπομονη ...θελει το χρονο του...!!!

DonnaBella said...

peastika kalo mou! elpizw avio na aisthanesai hdh kalytera!

ΓΙΑΝΝΑ said...

Περαστικα πολλα.Ευχομαι σημερα να εισαι καλυτερα.

man about town said...

Aχ σε ματιασανε, βρε κοριτσι μου! φιλια και περαστικα

MULTI PSI said...

Evoula then mporo na grafo sxolia gia to idio thema kathe mera!!@##$#@@
PERASTIKA PIA!!!!! Ayrio thelo 3 selides blog! esto mia analysi tis iosis i ena iatriko anakynothen! kati kati telos panton!!! glykia agapimeni fili ego pantos to sxolio mou to ekana kai simera xxxxxxx

Anonymous said...

Αχ βρε Εύη μου,

Τι κρίμα να αρρωστήσεις μετά απο τόσο ωραίο ταξίδι.

Περαστικά σου και γρήγορα στις επάλξεις.

Arience

STELIOS PENTARVANIS said...

Βρε Ευούλα μου περαστικά.ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

δεσποιναριον said...

Τι γινεται ματια μου;

fevis said...

Αγαπημένοι μου, επιβιώσα της καταστροφής...:-)) Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τις ευχές και από άυριο, back to normal and blogging!!!! Φιλιά πολλά σε όλους!!!