Wednesday, August 21, 2013

Almost full moon...


"Σχεδόν πανσέληνος και ένα υπέροχο φεγγάρι βάφει τα πάντα με το ασημένιο του φως.. Δροσερή βραδιά, όλα γύρω ήρεμα και την ώρα που σβύνω το τσιγάρο μου για να πάω να ετοιμαστώ, μια λέξη κολλάει στο μυαλό μου... ZaZaZoo... Ναι.. Σήμερα έχω mood για ξενύχτι.. Για παγάκια που κουδουνίζουν σε ποτήρια, για ματιές κρυμμένες πίσω απ΄τον καπνό του τσιγάρου μου, για χαμόγελα που κρύβουν προσμονή... Θέλω να σκαρφαλώσω σε ψηλοτάκουνα σήμερα, να αφήσω τα μαλλιά μου να πέφτουν ανέμελα στους ώμους μου και να φορέσω το αγαπημένο μου ροζ lip gloss, αυτό που έχει γεύση φράουλα και κάνει τα χείλια μου να φουσκώνουν λίγο, σαν να είναι έτοιμα για φιλιά... Θέλω να βρω και ένα καινούριο τραγούδι, ένα φρέσκο soundtrack για τα όνειρα μου, αχρησιμοποίητο εντελώς.. Να μην έχει ίχνος από παλιές αναμνήσεις πάνω του, να είναι ακριβώς σαν την διάθεση και το χαμόγελο μου.. Παιχνιδιάρικο και αισιόδοξο... 
Αύριο το βράδυ θα μας φωτίζει ένα μπλέ φεγγάρι. Το μεγαλύτερο της χρονιάς.. Σήμερα όμως, μια νύχτα πριν, θα μας λούζει η δική μας λάμψη.. Ναι?"

2 comments:

ΜΑΡΟΥΛΑ ΔΑΝΙΗΛ-ΤΖΗΜΑ said...

polu kalokairini kai sigoura polu aisiodokso....!! na pernas kala....

Memaria said...

Εύχομαι να χαρείς το ασημένιο φως του φεγγαριού απόψε όσο ποτέ!!
Να είσαι καλά!