Monday, September 9, 2013

Η εβδομάδα που μας πέρασε...

Να που πέρασε κι όλας η πρώτη βδομάδα του Σεπτέμβρη και εγώ ακόμα προσπαθώ να βρω τους ρυθμούς μου.. Με όχι τεράστια επιτυχία. Απόδειξη πως τώρα που κάθισα να γράψω το ποστ συνειδητοποίησα πως δεν θυμάμαι καθόλου τι έκανα τις μέρες που πέρασαν.. Ευτυχώς που υπάρχει το Facebook και οι φωτογραφίες που ανεβάζω εκεί και έχουν ημερομηνίες αλλιώς αυτό το ποστ θα αποτελούταν από έναν αμήχανο πρόλογο και μετά...το κενό...

Βέβαια, το βασικό νέο που έχω να σας πω είναι πως ξεκίνησα μαθήματα. Στο Coursera που είναι μια on line εκπαιδευτική εταιρία η οποία σας δίνει την δυνατότητα να παρακολουθήσετε μαθήματα από διάφορα γνωστά Πανεπιστήμια σε όλον τον κόσμο και τελειώνοντας, να πάρετε και Certificate. Έχει μια μεγάλη γκάμα επιλογών για όλα τα ενδιαφέροντα και είναι ένας τέλειος τρόπος όχι μόνο να συμπληρώσετε το βιογραφκό σας αλλά κυρίως να ασχοληθείτε με κάτι πραγματικά εποικοδομητικό, αν έχετε ελεύθερο χρόνο. Και όλα αυτά, απολύτως δωρεάν. Γράφτηκα λοιπόν σε δύο courses- Foundation of Business Strategy και New Models of Business in Society- και όχι μόνο παρακολουθώ ευλαβικά τις παραδόσεις και διαβάζω και ένα διωράκι περίπου την μέρα, αλλά πέρασα και τα πρώτα εβδομαδιαία μου tests με flying colours! Και ανυπομονώ να ξεκινήσει και το τρίτο course στο οποίο έχω γραφτεί - Crafting an Effective Writer- στις 21 του μηνός..






Anyway, πίσω στις εξόδους, την Πέμπτη το βράδυ κάναμε girl's night στο White Elephant. Μετά από πολύ καιρό ξαναμαζευτήκαμε σε σχεδόν απαρτία - έλειπε η Μαρία αλλά ήταν εδώ η Δέσποινα- και περάσμε τέλεια. Με μπόλικο κουβεντολόι, και γέλια τρελά, και ιστορίες για γνωστά - σεξ, άντρες και σεξ- αν και αυτή την φορά η συζήτηση έφτασε μέχρι και στους εξωγήινους, με άφθονο λευκό παγωμένο κρασί και με ακόμα πιο άφθονο sushi. Δηλαδή με την τέλεια συνταγή για να περάσουν σχεδόν πέντε ώρες σαν γάργαρο νεράκι και να φύγουμε τελευταίες, λίγο πριν μας διώξουν τα ευγενέστατα κατά τα άλλα γκαρσόνια για να πάνε επιτέλους να ξεκουραστούν.






Την Παρασκευή βρεθήκαμε στο ολοκαίνουριο Food & Wine by Olivier Campanha στο Κολωνάκι με παρέα επαγγελματική μεν, αγαπημένη δε, και αράξαμε για ώρες στον όμορφο κήπο κάτω από τα δέντρα απολαμβάνοντας την δροσιά και το φαγητό μας. Το οποίο ήταν κάπως πιο gourmet και light απ΄όσο μου αρέσει, πράγμα που αποδείχτηκε κέρδος τελικά μια που έφαγα μια σαλάτα και έναν τόνο.





Το Σάββατο το πρωί πήγαμε για καφέ στην Κηφισιά με τον Πάνο, τον Ερρίκο, την Δέσποινα και την Λένα.. Καθίσαμε στο Bellini κάτω από τις τεράστιες ομπρέλες που μας προστάτεψαν από την βροχή που έπεσε ξαφνικά, 





και μετά πήγαμε μια βόλτα από τον καινούριο φούρνο που άνοιξε στην γωνία Κασσαβέτη και Λεβίδου, το Chryssinas, Breads Deserts and Flirty Tastes για να δοκιμάσουμε λιχουδιές. Πήραμε τα πάντα, ψωμία, κρουασαν, σάντουιτς, και γλυκά τα οποία επιμελείται ο αγαπημένος μου pastry chef Διονύσης Αλέρτας και ενθουσιαστήκαμε. Ειδικά μια τάρτα με λεμόνι που έφαγα, ήταν θεϊκή! 



Το ίδιο βράδυ, έκαναν πάρτυ στην υπέροχη βεράντα τους ο Βίκτωρας και η Μαρία για να γιορτάσουν τον γάμο τους και τα βαφτίσια του πανέμορφου Stef τους και το σκηνικό που έστησαν για την περίσταση ήταν τέλειο.. Με dj's, με φώτα και φωτορυθμικά, με καταπληκτικό μπουφέ και παγωμένα cocktails σερβιρισμένα σε jars, και το κυριότερο και κέφι πολύ και όμορφο crowd.. Εμείς βέβαια ως μιας κάποιας ηλικίας άνθρωποι φύγαμε σχετικά νωρίς γιατί εγώ είμαι σαν τον αείμνηστο Καραμανλή. Αν κάτσω πολύ ώρα όρθια ζαλίζομαι, αλλά οι πληροφορίες μου λένε πως οι υπόλοιποι την έλιωσαν την πίστα μέχρι πρωίας...



Τέλος, την Κυριακή κάναμε πρόγραμμα κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μου... Μια που αποφάσισα να χαλάσω την δίαιτα μου για πρώτη φορά μέσα σε δυο σχεδόν μήνες - να την χαλάσω εντελώς δηλαδή, γιατί λιγουλάκι την χαλάω πιο συχνά- είπα να φάω ότι ονειρεύεται και έχει επιθυμήσει η ψυχούλα μου τόσον καιρό.. Και για τον λόγο αυτό, διασχίσαμε όλη την Αθήνα.. Βέβαια, ήταν ευκαιρία να τρέξουμε λίγο το καταπληκτικό X3 που μας παραχώρησε ευγενικά η BMW και το οποίο, η αλήθεια είναι πως πάει σφαίρα. Είναι απίστευτο πόση διαφορά τεχνολογίας έχουν αυτοκίνητα με μερικά χρόνια διαφορά...




Φύγαμε λοιπόν από το Ψυχικό για να πάμε Πειραιά στο "Κεφτές και δεν φταις", ένα πρωτότυπο και εξαιρετικά χαριτωμένο μαγαζάκι που μου είχε κάνει εντύπωση εδώ και καιρό όταν διάβασα γι' αυτό κάπου, όχι μόνο για το έξυπνο όνομα του αλλά και για το μενού του. Που είναι κεφτέδες όπως φαντάζεστε αλλά σε τεράστια ποικιλία και με επίσης πολύ πετυχημένες ονομασίες.. Όπως αυτοί που.. βλέπουν, με αυγά μάτια δηλαδή, τους οποίους χτύπησα αλύπητα και με έκαναν να χαμογελάω σαν τον χάχα για ώρα μετά.. 



Στην συνέχεια ανεβήκαμε Αγία Παρασκευή στο Haagen Dazs για παγωτό Caramel Crunch που είναι το αγαπημένο μου και το οποίο απόλαυσα παρόλο που δεν είχαν να μου το συμπηρώσουν με salted caramel. 


Και μπορεί από σήμερα να μπαίνω πάλι σε πρόγραμμα σφιχτό με προσεκτική διατροφή και γυμναστήριο αλλά η αλήθεια είναι πως οι λιχουδιές είναι μεγάλη ευτυχία στην ζωή... Τι να λέμε τώρα.. Καλημέρα και να έχουμε μια όμορφη και χαμογελαστή εβδομάδα..


No comments: