Monday, January 4, 2010

Βιαστική καλημέρα...


Η πρώτη Δευτέρα του χρόνου με βρίσκει με το ένα πόδι έξω από το σπίτι και δεν ξέρω αν αυτό θα αποδειχτεί καλό ή κακό για την επόμενη χρονιά.. Όμως οι Δευτέρες ανήκουν πάντα στην Όλγα και σήμερα το σπίτι μας την έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ μια που μετά από τόσες μέρες cocooning επικρατεί παντού το χάος που μόνο εκείνη μπορεί να βάλει σε τάξη με τον δικό της, μοναδικό τρόπο... Έτσι και εγώ, σας γράφω βιαστικά δυο αράδες και ετοιμάζομαι να την κάνω για να μην είμαι μέσα στα πόδια της.. Ούτε μέσα στο κρύο επίσης μια που σε λίγο όλα τα παράθυρα θα είναι ανοιχτά, τέντα, για να αεριστούν τα δωμάτια - ναι, επιτέλους ο καιρός στην Αθήνα άρχισε να θυμίζει χειμώνα- και η μόνη εναλλακτική μου λύση θα είναι να κουλουριαστώ μαζί με τον Droopy στο μαξιλάρι του και αγκαλιά να περιμένουμε να περάσει η μπόρα νοικοκυροσύνης...
Οπότε, φεύγω τρέχοντας, χωρίς ούτε καν έναν πρώτο καφέ... Θα τον πιω αργότερα, στην Κηφισιά, μαζί με την μαμά μου και την Doris και θα τον συνοδέψω με φρεσκοψημένο κρουασάν βουτύρου και κουβεντούλα κοριτσίστικη από αυτές που δεν θα πάψω ποτέ να λατρεύω... Στην επιστροφή θα περάσω από ένα super market για τα απαραίτητα, θα πεταχτώ και από την Μάρθα να πάρω μια βασιλόπιτα για να έχουμε να τρώμε για πρωινό τις επόμενες μέρες, θα πάω να φτιάξω και λίγο μαλλί γιατί είμαι άλουστη και με την φράτζα πιασμένη με κοκκαλάκια από χτές - χάλια!- και όταν θα ξανανοίξω την πόρτα, το σπίτι μου θα με περιμένει λαμπερό, καθαρό και μυρωδάτο, με τα κρεβάτια στρωμένα με κολαριστά σεντόνια, τα μπάνια εφοδιασμένα με καθαρές αφράτες πετσέτες και τον πάγκο της κουζίνας μου να αστράφτει έτοιμος να υποδεχτεί τις καινούριες γαστρονομικές μου αναζητήσεις....:-) Και το απόγευμα ή αύριο το πρωί, με ησυχία και παρεούλα τον καφέ μου σερβιρισμένο στην αγαπημένη μου κούπα - αυτή που τα ταίρια της θα βρίσκονται σύντομα σκορπισμένα στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, να με ενώνουν έστω και μέσω ενός καφέ με τις φίλες που αγαπώ, μια στο Λονδίνο, μια στην Ουάσιγκτον, μια στο Μοντρέ, και άλλες δύο εδώ, στην ταπεινή Ελλαδίτσα- και θα σας διηγηθώ τα των γιορτών... Μέχρι τότε, καλή μας εβδομάδα και πολλά, πολλά φιλιά...

11 comments:

Anonymous said...

το ταξιδι στα λινκς τελικα μπορει να σε φερει σε γνωριμα μερη.. χαιρομαι που εξακολουθεις να ποσταρεις..καλη χρονια με υγεια και παντα με θετικη αυρα..

orfia said...

Καλη χρονια και παλι.Ευη μου. Τι απολαυση να γυριζεις σπιτι και να ειναι ολα ετοιμα και μοσχομυριστα...!!! Αυτην την αισθηση δεν την νοιωθω ουτε οταν εγω σκοτωνομαι να καθαρισω...που θα επρεπε να ειναι διπλη η ικανοποιηση,...αλλα μονο οταν τα βρισκω ετοιμα ..ε !!τοτε...ναι...ειναι για γιορτη..!!!
Αντε και παλι στην "αγαπημενη " μας ρουτινα...με υγεια και κεφι.
Φιλακια πολλα

δεσποιναριον said...

Ποια ειναι η Ολγα, που ειναι η κυρια Κωνσταντινα, τα μπρδεψα η θυμαμαι καλα; Δευτερα χαραματα, κι εγω βιαστικα περασα να πω μια καλημερα. Βρε Ευη μου καθως εφτανα στο τελος της αναρτησης σου συγκινηθηκα παλι. Αντε παμε κι αρχισε να τρεχει ο καινουργιος χρονος, δε καθεται ουτε στιγμη να δει που τον λιβανιζουμε. Καλη εβδομαδα με πολλη αγαπη!

DonnaBella said...

hello dear, isws o epomenos kafes mas na einai Londino! thanks gia thn parea kai thn thetikh aura pou leei k o space autes tis meres! :-)

φάβα said...

Καλη χρονια Ευακι μου!! Ετσι ζεστη και χαρουμενη όπως αυτο το ποστ :))
σματς!!!

elekat said...

Καλή εβδομάδα Ευάκι!
Ωραίο πράγμα να γυρνάς σπιτάκι σου και να είναι όλα στην εντέλεια, δεν το συζητώ!!

Το δικό μας το μαγαζί στην AV έκλεισε λέει για λίγες μέρες γιατί λέει κάνουν ανανέωση!!!
Αραγε θα βρούμε ξανά τα blogs μας όπως τα αφήσαμε;;
Ίδωμεν!!!

La Gigi said...

φιλη!!! ξερεις ποσο θελω να ερθω στην Ελλαδα τωρα? σαν τρελλη :)
λοιπον, ο καινουριος χρονος θα ειναι πορτογυρης κι εσυ επισης!!
σε περιμενω με μεγαλη ανυπομονησια
φιλακια πολλα

Anonymous said...

Diavazw to blog sou edw kai poly kairo (apo to part 1...) an kai pote den exw afhsei comment.Einai super kai me kati posts sa to shmerino mas metadideis kai mas th thetikh sou energeia :)
Hthela apla na sou euxhthw na exeis mia yperoxh xronia - kai esy kai oi anthrwpoi pou agapas!

Tali said...

εγω εχω μια απορια και απο δικη μου πειρα

μετα το κοκουνιγκ το σπιτι δεν θα επρεπε να ειναι μια χαρα αφου οι νοικοκυρες ειμαστε μεσα??

τι διαολο κι εγω σημερα τρομαξα και λεω θελω παλι γενικη!!

ομως ξερω παρα πολυ καλα αυτη το συναισθημα της καθαρης ανασας στο σπιτι
-της φρεσκαδας !!
δεν παιζεται !!
απολαυσε το και αν θες σου δανειζω τη χτενα μου για τα κροσια ..

πριν δυο βδομαδες εστρωσα επιτελους τις μπουχαρες κι ακομα τα δικα μου ειναι χτενισμενα ...χμμμ σχεδον!!

φιλια:)

fevis said...

spacepuke@ Βρε καλώς τα παιδιά τα δικά μας!! Αυτή ήταν μια πολύ, πολύ ευχάριστη έκπληξη... Καλή σου χρονιά..:-))

orfia@ Καλή χρονιά και από μένα.. Εγώ ως γνωστή τεμπέλα η μόνη άισθηση που νοιώθω όταν καθαρίζω μόνη μου - ευτυχώς πολύ σπάνια- είναι πως έχει πέσι ο ουρανός στο κεφάλι μου..:-)))Φιλιά πολλά!!!

δεσποινάριον@ Μια χαρά θυμάσαι φιλενάδα μου... Απλώς η κυρία Κωνσταντίνα έφυγε και στην θέση της ήρθε η Όλγα που είναι δώρο από τον ουρανό, κανονικά... Μιλάμε για το καθαρότερο σπίτι που είχαμε ποτέ στην ζωή μας, με τεράστια διαφορά.. Φιλιά πολλά και μην συγκινείσαι καθόλου... Την αλήθεια έγραψα και το ξέρεις...:-))

DonnaBella@ Μην εύχεσαι ότι μπορεί να πάθεις φιλενάδα...:-))) ΧΧΧΧ

φάβα@ Πολλές ευχές νιόπαντρη...:-)))

lena@ Λές να ήρθε και από την AV η Όλγα? Για να δούμε... Μπορεί να τα βρείτε καλύτερα από ότι τα αφήσατε βρε...Be αισιόδοξη...:-)) Φιλιά!!!

melissoula@ Μετράω τις μέρες φιλενάδα σαν κατάδικος του Αρκά...:-)Φιλάκια...

Chrysoulaki@ Καλώς μας ήρθες λοιπόν μαζί με την καινούρια χρονιά και πολύ χαίρομαι που γνωρίζω ανθρώπους που έχουν την υπομονή (ή να το πω βίτσιο μήπως) να με διαβάζουν καιρό..:-)) Μην χαθείς όμως... Να σχολιάζεις για να τα λέμε...Φιλιά!!!

Talisker@ Σωστή η απορία σου αλλά νομίζω πως το cocooning λειτουργεί αντιστρόφως ανάλογα με την τάξη...:-)Όσο για την χτένα... Εμείς τα κρόσια τα περνάμε με την πρέσσα... Ξέρεις, αυτή για τις μπούκλες...:-))))) Φιλάκια πολλά φίλη μου και να έχουμε μια υπέροχη χρονιά...

Talisker said...

αχαχαχαχαχχαχααχχαχαχα ε - λ - ε ο -ςςςςς


-ΔΕΣΠΟΙΝΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!που ειναι εκεινα τα χαπια μου???
-με αποκαμε!!!!