Friday, January 22, 2010

Πρωινό με θέα την λίμνη...


Πρωινό ξύπνημα στον παράδεισο!!! Το χτεσινό μου ταξίδι τα είχε όλα... Αεροπλάνο από την Αθήνα στην Γενεύη, τραίνο από την Γενεύη στο Vevey και την Γεωργία να με περιμένει στον σταθμό με τον κατακόκκινο γιαπωνέζο της χαμογελαστή αν και μόλις είχε τελειώσει από το γραφείο.. Κάνω μικρή παράκαμψη εδώ για να σας πω ότι επιρρεασμένη από τον πολύ Poirot που βλέπω τον τελευταίο καιρό, είχα μεγάλα όνειρα γι' αυτο το ταξίδι με το τραίνο.. Το περίμενα κάτι σαν το Express Orient, εντάξει, όχι τόσο grand αλλά τέτοιου ύφους, να διασχίζει την ελβετική εξοχή και εγώ να χαζεύω έκθαμβη την φύση έξω από το τζάμι... Ναι? Καμία σχέση.... Το τραίνο που συνδεει την Γενεύη με την Brig είναι σαν το μετρό.. Μόνο που πάει στην επιφάνεια.. Και είναι γεμάτο κόσμο που - εκείνη την ώρα- επιστρέφει από την δουλειά του και έπρεπε να το είχα υποψιαστεί βέβαια από το εισητήριο της πρώτης θέσης που κόστιζε 50 ελβετικά φράγκα (δηλάδη σχεδόν 40 ευρώ αν δεν κάνω λάθος) αλλά όπως και να 'χει εγώ απογοητεύτηκα..
Πίσω στα όμορφα, στον σταθμό, ένας ευγενέστατος κύριος μου κουβάλησε την ροζ βαλίτσα μου στα σκαλιά - ένας άλλος μου την είχε κουβαλήσει στο αεροδρόμιο από τον ιμάντα των αποσκευών μέχρι το μηχάνημα των εισητηρίων του τραίνου, μα τι ευγενικοί άντρες αυτοί οι ελβετοί αν και λίγο τα χάλια τους απ' ότι έχω δει μέχρι τώρα- όπου με περίμενε η φιλενάδα μου και σε πέντε λεπτά είμασταν στο ξενοδοχείο...
Τώρα τι να σας πω γι' αυτό... Ήξερα πως η Γεωργία έχει σούπερ γούστο αλλά εδώ της βγάζω πραγματικά το καπέλο... Το Grand Hotel du Lac είναι απολύτως υπέροχο... Πεντάστερο, όσο grand υπονοεί το όνομα του, και σας τα γράφω αυτά απο το λίγο που το χάζεψα χτες γιατί σήμερα δεν έχω κατέβει ακόμα για πρωινό και βόλτα... Το δε δωμάτιο μου... Αχ, αχ,αχ.... Τέλειο!!!!! Μεγάλο, με ένα τεράστιο, αφράτο κρεβάτι που θα μείνει δυστυχώς αναξιοποίητο μια που ο καλός μου δεν έχει έρθει μαζί μου - αλλά θα τον φέρω την επόμενη φορά μαζί με τον Βαγγέλη και την Aurora οπωσδήποτε- με σαλονάκι, χωλάκι, γραφείο στο οποίο έχω εγκαταστήσει το laptop μου και ένα μπάνιο όλο λευκά μάρμαρα, τελείως royal.. :-)) Χαζεύω γύρω μου από χτες και όσο σκέφτομαι τα χρήματα που θα πληρώσω - λόγω conne της Γεωργίας πάντα- θέλω να τους ζητήσω συγγνώμη που σχεδόν τους ληστεύω τους ανθρώπους...:-)))
Τέλος πάντων, χτες αφού άφησα την βαλίτσα στο δωμάτιο κατεβήκαμε για ένα γρήγορο ποτάκι στο ανατολίτικο σαλονάκι - αυτό θα το φωτογραφήσω σήμερα και θα δείτε γιατί χάζεψα τελείως- και μετά πήγαμε για πίτσα σε ένα καταπληκτικό ναπολιτάνικο μαγαζάκι, τελείως γραφικό και cosy, το Raphaele's (νομίζω..) όπου η πίτσα μου θύμιζε τόσο πολύ Bandana και νησάκι που συγκινήθηκα... Και είχε και αυγό και λαδάκι καυτερό που είναι οι αδυναμίες μου... Τα είπαμε εκεί με την φιλενάδα μου, κουτσομπολέψαμε, γελάσαμε, και μετά επειδή είχα βασιλέψει πια, είμαι και μεγάλη γυναίκα μην το ξεχνάμε, με επέστρεψε στο ξενοδοχείο και ανανεωσαμε το ραντεβού μας για σήμερα μέσα στην ημέρα...
Οπότε τώρα πάω να ετοιμαστώ, να πάρω το πρωινό μου με θέα την λίμνη (και να το φωτογραφίσω φυσικά) και μετά να καταστρώσω το υπόλοιπο πρόγραμμα μου... Είναι περιττόν να σας πω ότι είμαι ενθουσιασμένη και ότι περνάω τέλεια!!!! Απλά με την ευκαιρία, θέλω να ευχαριστήσω και από εδώ την φιλενάδα μου που με έχει τόσο σούπερ οργανωμένη και που θα με κουβαλάει τις επόμενες τρεις μέρες μαζί της παντού, με την υπόσχεση πως I will make it up to her, με την πρώτη ευκαιρία...:-)))
Αυτά προς το παρόν και ως άλλος εξολοθρευτής....I will be back... Soon... Καλημέρα και πολλά φιλιά σε όλους..

Υ.Γ. Voila το υπέροχο δωμάτιο μου, ένα μέρος του δηλαδή, σε μια όχι και τόσο καλή φωτογραφία αλλά επειδή ξέχασα το καλώδιο της φωτογραφικής μου μηχανήςκαι δεν μπορώ να τις φορτώσω στο laptop -σιγά μην δεν ξέχναγα κάτι- την τράβηξα με το κινητό... Δεν πειράζει όμως, νομίζω πως παίρνετε μια ιδέα...:-))

15 comments:

La Gigi said...

και στο ειπα για το καλωδιο χθες πφφφ
χαιρομαι τοσο πολυ που σου αρεσει και που περνας καλα φιλη!!!! και πρεπει να πω οτι εχω δυο τρεις ενοχες που σε αφηνω μονη σου, αλλα θα επανορθωσω απο σημερα το απογευμα :)
επισης, δεν τους ληστευεις καθολου ειδικα μετα απο αυτο που μου εκαναν με την κρατηση πριν φυγω για Αμερικη και επαθα πολλαπλα εγκεφαλικα σε διαστημα 5 λεπτων.
και ειναι Raffaele o κιουτ γηραιος αλλα μουρνταρης ιδιοκτητης ή vecchia napoli η επισημη ονομασια του γραφικου αυτου μερους που πηγαμε χθες!
και καλα που μου θυμησες το λατρεμενο μου Βαγγελη να του τηλεφωνησω να τον ευχαριστησω για τα δωρακια του :))
τα λεμε βερυ σουν απο κοντα!!

Anonymous said...

Kala na peraseis!! Na 3ekourasteis!! Kai na xortaseis th filh sou!! Na er8eis pisw me polles kales anamnhseis!! Kalh diaskedash!!
Filakia Elena!!!

Anonymous said...

Εξαιρετικά τα βρίσκω όλα... αλλά το καλύτερο είναι που δεν μας ξεχνάς και εμας τις περίεργες που γουστάρουμε να κρυφοκοιτάμε τα ταξίδια σας και τις βολτούλες σας... πολύ τη χάρηκα την πρωινή σου ανταπόκριση και περιμένω ανυπόμονα τις επόμενες!
Να περνάτε καλά!

Πέννυ

δεσποιναριον said...

Κι ετσι ολα αυτα που κατα καιρους διαβαζαμε για την πιτσα του Ραφαελλε γινονται πραγματικοτητα και για σενα τωρα. Πρωϊνο με θεα τη λιμνη σημερα τι υπεροχα! Αυτες οι πρωϊνες ωρες θα σου μεινουν πιο πολυ στη σκεψη απο ολα τα αλλα. Γιατι ειναι η ωρα που το μυαλο σταματα και τα ματια κανουν ολη τη δουλεια. Καλη διασκεδαση, καλες βολτες, εμεις εδω νοερα ειμαστε κοντα σας! Φιλακια και στις δυο!

katrine said...

Α να το το καυτερό λαδάκι στη πίτσα!!! Τρελλαίνομαι πολύ μου άρεσε!!

Ζουλεύω που δεν πρόλαβα και εγώ τη Γεωργία.Θα έπινα τουλάχιστον ένα καφέ στο καλύτερο μέρος που σίγουρα θα επέλεγε.

Να περάσετε όμορφα, κάθε στιγμή μαγική δεν γυρίζει πίσω.

Φιλιά γλυκά και στις δυό.

ΓΙΑΝΝΑ said...

Ευχομαι να απολαυσετε τις στιγμες παραααααααπολυ.Μου αρεσει αυτη η κοριτσιπαρεα.Με γυριζει χρονια πισω.Ειναι θαυμα αυτο που εχετε πετυχει.Καλο σαββατοκυριακο λοιπον και περιμενουμε τα νεα.

orfia said...

Να περασετε υπεροχα ...εμεις...σας..ακολουθουμε....φανατικα!!
Φιλια

elekat said...

Μια χαρά το βλέπω το κρεβατάκι!
Να γυρνάς ξεθεωμένη από τις βόλτες και τις μάσες... και να βυθίζεσαι στα παπλώματα... και έξω να χιονίζει...και η λίμνη να παγώνει... και.. ο Μάνος να παίρνει τηλέφωνο και να σου λέει ότι του λείπεις.. και.. καλά καλά σταματάω!!!
Αρλεκιν τόκανα!!!

Mary Ka said...

Γειά σου και καλά να περάσεις! Καινούρια είμαι, π΄ρωτη φορά αφήνω σχόλιο και, η αλήθεια είναι ότι λίγο σε έχω διαβάσει αλλά ζήλεψα την άνεση με την οποία ρέει ο λόγος σου και τον τρόπο με τον οποίο μοιράζεσαι την καθημερινότητα σου, τον τρόπο με τον οποίοτην περιγράφεις. Ωραία να περνάς στην Ελβετία,ωραίο πράγμα τα ταξίδια, μαγκιά και το ξενοδοχείο. Ωραία είναι η ταξιδιωτική ανταπόκριση, αναμένουμε να εμπλουτιστεί.
Α, έχω κι εγώ την κουμπάρα μου στη Βέρνη, παντρεμένη με Ελβετό, μήπως να πέρναγες να έλεγες ένα γειά, πλάκα κάνω, γελάσαμε πάλι!
Μαίρη

Justine's Blog said...

Γειά σας καλλονές,
Μαθάινω απο τη μετεωρολογική ότι θα σάς έχει ήλιο αύριο για τη Λωζάννη και συνέρχομαι. Πέρισι ακριβώς την ίδια εποχή κάναμε με τον Τέντυ την ίδια διαδρομή και μεγαλύτερη, ίσως.
Καλά, με το Μελισσάκι οδηγό θα περάσετε πολύ φιν φόν. Να πάρεις καλώδιο τζενέρικ για να φέρνεις φωτό. Πώς θα μας δείξεις τη λίμνη μας αλλοιώς.
Φιλί και καλή όρεξη με τα παλιοτυράκια σας!

So_Far said...

Να περάσετε όσο πιο καλά μπορείτε ! Πολλά φιλιά sunshine !

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Τυχερή!
Προβλέπω φίνες μίνι διακοπές με την Μελισσούλα να σε γυρνάει στα καλύτερα - και στα πιο παχυντικά!!!
Φιλιά και στις δυό!

Υ.Γ.: Θέλω κι εγώ Raffaele!!!
;-)

DonnaBella said...

καλες βολτες και καφεδες, περιμενουμε κ αλλες φωτο! :-*

fevis said...

Guys θα τα πούμε με όλους και με όλες αναλυτικά οπως πάντα μόλις επιστρέψω Αθήνα.. προς το παρόν φιλιά πολλά...:-)

Talisker said...

ελα ρε!!

-ελα ρε!!
-ελα ρε!!

δεν το αντεχω αυτο!
πως θα δω και την αναρτηση απο πανω???

ελα ρε!!!!!

πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ