Sunday, April 17, 2011

Τέλος διαδρομής....

Αυτό το bloggάκι δυστυχώς μας τελείωσε.. Ή και αν δεν μας τελείωσε εντελώς μας τελειώνει ωρα με την ώρα... Κάθομαι και γράφω ξαπλωμένη σε ένα ξένο κρεβάτι, σε ένα ξενοδοχείο στο Λονδίνο και το αισθάνομαι όλο αυτό σαν κάτι σχέσεις που φτάνεις να τις τραβάς από τα μαλλιά κάποια στιγμή και εκείνες δεν ισιώνουν με τίποτα... Και αυτό το υπέροχο τριήμερο που πέρασα εδώ, με γέλιο απίστευτο, με στιγμές που θα τις θυμάμαι χρόνια και θα γεμίζει η ψυχή μου, και με ανθρώπους που αγαπάω πολύ, με έκανε να συνειδητοποιήσω πως έχω πάρα πολλά πράγματα στο μυαλό μου που θέλω πια να τα μοιράζομαι και να τα ζω σε χρόνους πραγματικούς...Να τα λέω, να τα ακουμπάω, να τα εκμυστηρεύομαι  και να τα ακούω αληθινά...
Και έτσι, σας φιλώ και ανανεώνω το διαδικτυακό μας ραντεβού κάθε Τετάρτη στο FnL Guide.. Στο Food, Leisure and the City θα παραμείνει το κομμάτι της πραγματικότητας μου στο οποίο  μπορώ και θέλω να ανοίγω την πόρτα σε περισσότερους ανθρώπους από όσους χωράει η αληθινή μου καθημερινότητα.. Τα υπόλποιπα νομίζω πως ήρθε πια η ώρα να τα κρατάω για τον εαυτό μου και για εκείνους τους οποίους αφορούν...Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την παρέα, και την υπέροχη διαδρομή...