Thursday, August 1, 2013

Οι ήσυχες μέρες του Αυγούστου...


Αύγουστος... Η πόλη θα αδειάσει, στα λιμάνια οι κάμερες του Star θα αναζητούν επώνυμες αναχωρήσεις και δηλώσεις ή κανέναν ωραίο κώλο μέσα σε καυτό σορτσάκι, τα νησιά θα βουλιάξουν παρόλη την κρίση για ακόμα μια φορά, και εμείς που θα μείνουμε πίσω, και φέτος, θα ανακαλύψουμε ξανά την Αθήνα που κρύβεται συνήθως πίσω αυτοκίνητα που καβαλάνε πεζοδρόμια, ξεχυλισμένα τασάκια και κακοντυμένο crowd.
Δεν θα πω ψέματα, θα προτιμούσα να έφτιαχνα και εγώ βαλίτσα σήμερα- αύριο, και το επόμενο ποστ να σας το έγραφα με τον ήχο της θάλασσας να κάνει back vocals στις σκέψεις μου, όμως όπως λέει ο αγαπημένος Χοϊμές, εδώ που είμαστε, πρέπει να κάνουμε αυτό που απαιτεί η περίσταση. Και η περίσταση απαιτεί αντί να κάτσουμε να κλάψουμε πάνω απ΄το χυμένο γάλα, να βρούμε το δώρο, την χαρά, και να εστιάσουμε σ΄αυτά που είναι όμορφα, και που θα μας χαρίσουν στιγμές από αυτές που θα αξίζει να θυμόμαστε τον χειμώνα..
Δηλαδή θερινά σινεμά μπόλικα - να δούμε τις ταινίες που χάσαμε τον χειμώνα- μαζώξεις σε βεράντες και αυλές, ποτάκια στο κέντρο με φίλους αγαπημένους, βόλτες σε περιοχές που τον χειμώνα αποφεύγουμε - ναι, τώρα θα πάω σίγουρα να φάω στο Κεφτές και δεν φταίς στον Πειραιά- βιβλία που μαζεύονται αδιάβαστα στα ράφια όλο τον χρόνο, ξένες σειρές στην δροσιά του ευλογημένου air condition, μαγειρικές που κόντεψα να τις ξεχάσω με το πρόγραμμα του τελευταίου ενάμιση μήνα, και το κυριότερο, ανασύνταξη εκ των έσω γιατί την μπάλα - εγώ τουλάχιστον- την έχω χάσει από καιρό..
Πιάνω συχνά τον εαυτό μου να αντιδρά ενστικτωδώς.. Πρσπαθώ, επιμένω και υπομένω, και παλεύω με πάθος για αυτά που θεωρώ καλύτερα και για την ψυχή και για την καρδιά μου -και αυτό θα συνεχίσω να κάνω, εννοείται-  αλλά πρέπει κάποια στιγμή να καθίσω κάτω με την Ευούλα και να κουβεντιάσουμε τι θέλουμε πραγματικά, και με ποιον τρόπο θα το κάνουμε να συμβεί.. Με τις λιγότερες δυνατές απώλειες.. Ακούγεται χαζό αλλά πείτε μου αλήθεια.. Πότε ήταν η τελευταία φορά που καθίσατε να συζητήσετε με την ψυχή σας ειλικρινά, και να αξιολογήσετε με την βοήθεια της τα θέλω σας, τις παρουσίες και τις απουσίες στην ζωή σας, και τα όνειρα ή τις επιθυμίες σας για το μέλλον?
Τέλος πάντων.. Ας μην ξεκινήσουμε τον μήνα με προβληματισμούς.. Μόνο με αισιοδοξία.. Μακάρι αυτός ο Αύγουστος, με τις αναγκαστικά ήσυχες μέρες, να είναι όσο όμορφος, ήρεμος και εποικοδομητικός χρειάζεται για να μπούμε με φόρα σε ένα φθινόπωρο που θα αλλάξει την ζωή μας σε πολλά... 

4 comments:

Anonymous said...

Kακοντυμένο crowd !! o ελιτισμός σας δεν έχει όρια. Και με τα κιλά σας δεν νομίζω ότι φαίνεστε καλοντυμένη ότι και να βάλετε.

fevis said...

Ανώνυμος@ Ωωωω... Τώρα θα έπρεπε να πληγωθούν τα αισθηματάκια μου δηλαδή? Not gonna happen, sorry... Καλό μήνα και σε σας... :)

Σπύρος said...

Κακόγουστο και απαράδεκτο το σχόλιο του ανώνυμου. Η αισθητική δεν έχει να κάνει με τα κιλά ανόητε.

Anonymous said...

Αν πας στον Κεφτέ, γράψε μας πως σου φάνηκε.
Είναι κοντά ατο σπίτι μου αλλά δεν έχω πάει ακόμη.
Υ.Γ. μη δίνεις σημασία σε κακκεντρέχειες!