Monday, December 16, 2013

Σε mood απολύτως γιορτινό....

Εχω πολύ καιρό να γράψω, το ξέρω, αλλά τρέχω πανικόβλητη.... Με την καλύτερη των εννοιών μια που αυτή η Pre-Christmas εποχή είναι πολύ busy με καλέσματα, και openings καινούριων μαγαζιών, και υποχρεώσεις διάφορες, και έτσι είμαστε σχεδόν κάθε βράδυ έξω,  και πέρα από αυτό έχουμε και τρελή δουλειά μια που τα projects μας προχωράνε με βήμα ταχύ, είχαμε και το Cigar dinner του FnL που πήγε σούπερ, έπρεπε να στολίσω και το σπίτι... Και έκανα και μάθημα ζαχαροπλαστικής στο Mathimata Mageirikis με το οποίο ενθουσιάστηκα! Ουφ, μόνο που τα γράφω.... Καλό ουφ, χαρούμενο, αλλά κατάκοπο.. 
Και μέσα σ΄όλα τα υπόλοιπα, έκανα χτες και το πρώτο εορταστικό κάλεσμα της σεζον, ένα lunch για φίλους πολυαγαπημένους που ξεκίνησε στις 2 το μεσημέρι και τέλειωσε στις 10 το βράδυ και που νομίζω πως η ενέργεια που μου έδωσε -τόσο υπέροχα που πέρασα- θα μου κρατήσει τουλάχιστον μέχρι των Φώτων, non stop... 
Όπως καταλαβαίνετε, το blog αναγκαστικά έχει μείνει πίσω, εδώ με δυσκολία γράφω την στήλη μου κάθε Τετάρτη, αλλά είπα να ανεβάσω δυο λόγια και μερικές γιορτινές φωτογραφίες, έτσι για να σας βάλω στο mood της εποχής... Πάμε λοιπόν... 



Στολισμένο δέντρο....



Το Chanel bag cake που έφτιαξα με τα χεράκια μου στο μάθημα ζαχαροπλαστικής.



Το τραπέζι στρωμένο για το χτεσινό Pre-Christmas lunch.


Το οποίο είχε και το "παραδοσιακό" Red Velvet Cake μου που το στόλισα με μακαρόν χιονανθρώπους από το ζαχαροπλαστείο Ivoire του Διονύση Αλέρτα..


Βέβαια, ο αληθινός πρωταγωνιστής της μέρας ήταν ο Droopy που αργά το βράδυ, έπεσε ξερός απ΄την κούραση... :)

No comments: