Thursday, December 25, 2014

Happiness....


Πέντε μήνες μετά, ξαναγράφω ένα ποστ, έτσι για το καλό. Χριστούγεννα και το σπίτι ησυχάζει.. Τα πιάτα μαζεύτηκαν, η κουζίνα είναι ταχτοποιημένη - φαρμακείο που λέει και ο αγαπημένος Μιχάλης- και η μυρωδιά των αναμμένων κεριών απλώνεται από το καθιστικό μέχρι το γραφείο μου... Κανέλα, σύκο και βανίλια.. 
Τα φωτάκια του δέντρου αναβοσβύνουν, ο Droopy ροχαλίζει στο μαξιλάρι του, ο Ιάσονας είναι χωμένος στο δωμάτιο του και ο Πάνος επιστρέφει την μαμά του στο σπίτι της στην Κηφισιά. Η δική μου έφυγε με τα πόδια για να κάνει την βόλτα της, έτσι κι αλλιώς μένει δυο στενά παρακάτω, και εγώ κάθομαι να γράψω δυο λέξεις βιαστικά, μέχρι να τελειώσει ένα DVD που ετοιμάζω για το βράδυ. Elementary αγαπημένη σειρά...
Οι τελευταίοι μήνες ήταν δύσκολοι. Πολύ.. Με τρέξιμο απίστευτο, άγχος και ανατροπές διαρκείς, αλλά μαζί έφεραν και επιτυχίες μεγάλες, τόσο στα επαγγελματικά όσο και στα προσωπικά μας. Και το 2014 θα μας αποχαιρετήσει  όπως δείχνουν όλα έχοντας φέρει τελικά το πιο μεγάλο δώρο. Καινούριες ισορροπίες μετά απο καιρό. 
Κάποτε δεν εκτιμούσα τις ισορροπίες. Μην σας πω ότι ένοιωθα την υποχρέωση να τις ανατρέπω όποτε μου δινόταν η ευκαιρία. Και όταν δεν μου δινόταν, την δημιουργούσα. Ενοιωθα πως η ανακατωσούρα με κρατούσε ζωντανή. Είχα στο μυαλό μου αυτό το "πέτρα που κυλάει δεν χορταριάζει" αλλά με τον εντελώς λάθος τρόπο τελικά μια που, μου πήρε καιρό αλλά τελικά συνειδητοποίησα πως μπορώ να κάνω πολύ περισσότερα πράγματα όταν η βάση μου είναι σταθερή, και πως μπορώ να πάρω πολύ περισσότερη φόρα όταν πατάω στα πόδια μου γερά παρά όταν παραπαίω.. Ναι ξέρω, elementary my friend Watson όπως θα έλεγε και ο λατρεμένος Sherlock αλλά εγώ ως πραγματική ξανθιά, και ως εντελώς disturbed, άργησα να καταλάβω το αυτονόητο..
Better late than never πάντως, τα κατάφερα. Και όταν έλαμψε η αλήθεια μπροστά τα άναυδα μάτια μου, ήταν θέμα χρόνου να βάλω τα πράγματα σε τάξη, κυρίως μέσα στο μυαλό μου... Και η ζωή, ακολούθησε... Δεν ήταν απλό, όμως βοήθησαν τα τόσα χρόνια Χοϊμέ και η έμφυτη βεβαιότητα μου πως όταν θέλω κάτι το σύμπαν μου το φέρνει. Και voila!
Μετά από χρόνια, πολλά χρόνια, όλα μοιάζουν να είναι στην σωστή τους θέση..  Κάθε κομμάτι της ζωής μου είναι γεμάτο, έτσι όπως πρέπει ακριβώς, και νομίζω πως φαίνεται στο πρόσωπο μου πως περνάω την καλύτερη περίοδο μου τελευταία. 
Και παρόλο που βαθιά μέσα μου ξέρω πως η τελειότητα σπάνια κρατάει για πολύ, ακόμα και όταν την δικαιούσαι εντελώς γιατί έχεις παλέψει με νύχια και με δόντια χρόνια ολόκληρα για να την κερδίσεις, εύχομαι μόνο αυτή η μαγική πληρότητα να κρατήσει όσο γίνεται πιο πολύ... Και εννοείται πως σκοπεύω να απολαύσω κάθε πολύτιμο λεπτό της.
Μεγαλώνω και μαθαίνω πως η ευτυχία είναι ένας συνδυασμός από διαφορετικά πράγματα που στα δίνουν διαφορετικοί άνθρωποι και διαφορετικές στιγμές, πάντα μοιρασμένες. Όπως κάθε πετυχημένο σύνολο χρειάζεται μια all time classic βάση, ακριβή και chic, πάνω στην οποία να μπορείς να παίξεις μετά με καλοδιαλεγμένα αξεσουάρ. Από αυτά που δίνουν τόνο και χρώμα, και σου κλείνουν το μάτι και σου δίνουν αέρα, και που αλλάζουν ανάλογα με τις εποχές, τις μόδες ή τα κέφια σου, αλλά πάντα οφείλουν να αναδεικνύουν τόσο το γούστο όσο και το στυλ σου. Και με τα χρόνια μαθαίνεις να τα διαλέγεις, να τα ξεχωρίζεις και να τα διαχειρίζεσαι έτσι ώστε να αλλάζεις την εικόνα αλλά και την διάθεση σου, διατηρώντας όμως πάντα αυτό το κάτι που σε κάνει να είσαι εσύ...
To make a long story short, διαφορετικοί άνθρωποι μας προσφέρουν διαφορετικές στιγμές ευτυχίας. Στιγμές χαράς, αγάπης, τρυφερότητας, excitement, φιλίας, έρωτα, συντροφικότητας, νοιαξίματος. Ο καθένας έχει τον ρόλο του, την σημασία του και την μοναδικότητα του, και η παρουσία του στην ζωή μας είναι δώρο και μάλιστα μεγάλο.. Και επειδή καμιά φορά -πολύ κακώς- καταλήγουμε να θεωρούμε κάποια πράγματα δέδομενα, καλό είναι να θυμόμαστε να ανταποδίδουμε όλη την ενέργεια που παίρνουμε και μάλιστα με το παραπάνω. Μην αφήνετε τις στιγμές να περνάνε, τους ανθρώπους να χάνονται , τα συναισθήματα να θαμπώνουν και τις ευκαιρίες να σας ξεπερνάνε.. Η ζωή είναι εκεί έξω και μας περιμένει να την ζήσουμε. Με πάθος... Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2015!!

1 comment:

BLUEPRINTS said...

Το 2015 να είναι ακόμη καλύτερο και για εσάς και για όλους κι είθε οι ισορροπίες να έρθουν σε όλα τα επίπεδα και για όλο τον κοσμό, καλές γιορτές και πολλά φιλιά