Friday, June 25, 2010

Ταξιδάκι σε βαρύ φόντο...


Σήμερα ξύπνησα νωρίς γιατί έχω ετοιμασίες.... Φεύγω το απόγευμα και στο μεταξύ πρέπει να φτιάξω τα πράγματα μου, να πάω ένα σούπερ μάρκετ για να αφήσω το ψυγείο γεμάτο - ο Άρις το έχει ρίξει στην μαγειρική τελευταία- να φτιάξω και λίγο νύχι, και να προλάβω και το αεροπλάνο.. Είμαι σαν hovercraft βέβαια από τον ενθουσιασμό μου γιατί τις περίμενα πως και πως αυτές τις μέρες... Μετά το νησάκι, η Ελούντα είναι ο πιο αγαπημένος μου προορισμός στην Ελλάδα, κυρίως γιατί συνδυάζει ένα ξενοδοχείο που το λατρεύω, με σούπερ φαγητό και με το απόλυτο pampering... Που πάει να πει πως θα κολυμπάω, θα τρώω και θα χουζουρεύω όλη μέρα, και ταυτόχρονα είναι μια ιδανική ευκαιρία να περάσουμε με τον Μάνο λίγο χρόνο οι δυο μας μετά από πολύ καιρό .... Και να γεμίσω τις μπαταρίες μου, και να ξεκουραστώ, και να χαλαρώσω... Και φυσικά το laptop μου είναι ήδη μέσα στην βαλίτσα οπότε θα σας έχω πλήρη ανταπόκριση...
Λίγο πιο μακριά, στην Σπιναλόγκα, "το νησί των λεπρών" ή "το νησί των δακρύων" όπως λεγόταν κάποτε, συνεχίζονται τα συμπληρωματικά γυρίσματα της "Νήσου", της σούπερ σειράς που θα αντικαταστήσει από τον Οκτώβριο τον Χριστόφορο στο Mega και που είναι βασισμένη στο ομώνυμο μπεστ σέλερ της Βικτόρια Χίσλοπ ... Στέλιος Μάϊνας, Κατερίνα Λέχου, Αιμίλιος Χειλάκης, Αλέξανδρος Λογοθέτης, Γιουλίκα Σκαφιδά και πολλοί ακόμα γνωστοί ηθοποιοί συμπληρώνουν το καστ και επειδή έχω open invitation για το set, θα σας έχω juicy details για την εξέλιξη του έργου...
Βέβαια όλα αυτά τα χαρούμενα και ροζ τα καλύπτει από χτες βαριά η σκιά των τελευταίων γεγονότων... Διαβάζω και ακούω πολλά, κάποιοι έχουν δίκιο και κάποιοι όχι και τόσο, το γεγονός όμως είναι ένα και εγώ εκεί θα μείνω.. Ένας άνθρωπος, οικογενειάρχης με δυο παιδιά, εργαζόμενος, νέος ακόμα, χάθηκε άδικα μέσα σε μια στιγμή... Και ότι και αν συμβεί, είτε πιαστούν αυτοί που το έκαναν είτε όχι, για την οικογένεια του τίποτα δεν θα είναι πια το ίδιο από εδώ και εμπρός... Η τρομοκρατία έχει αλλάξει πρόσωπο πια, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας, και αν είναι τόσο απλό να στείλει κάποιος ένα παγιδευμένο δέμα μέσα στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης (ή όπως λέγεται τώρα) με την ΕΥΠ δυο ορόφους παρακάτω και να σκοτωθεί ο υπασπιστής του Υπουργού, τότε κανείς μας δεν είναι ασφαλής πουθενά... Και είναι κρίμα γιατί μέσα στον πανικό των ημερών, της κρίσης και των εξελίξεων που δεν μας αφήνουν να πάρουμε ανάσα, το μόνο που δεν χρειαζόμαστε, πραγματικά, είναι να αρχίσουν να σκάνε ταξιδιωτικές οδηγίες που θα μας χαρακτηρίζουν μη ασφαλή προορισμό...
Είναι προφανές πως οι άνθρωποι που κρύβονται πίσω απ΄όλα αυτά δεν ανησυχούν για τον τουρισμό μας, ούτε για την δυνατότητα που έχουμε ως κράτος να προσπαθήσουμε τουλάχιστον να επιβιώσουμε της καταστροφής, όμως τρέμω να σκεφτώ ποιοι είναι αυτοί που θεωρούν πως η τυφλή βία είναι η απάντηση στο οποιοδήποτε πρόβλημα.. Ελπίζω να μην δούμε πάλι νέα παιδιά με χειροπέδες στις οθόνες μας.. Ελπίζω πραγματικά οι νέοι άνθρωποι να έχουν αρχίσει να καταλαβαίνουν πια την ματαιότητα της βίας και το νόημα του πολιτισμού.. Και πολιτισμός δεν είναι μόνο η Ακρόπολη και τα μουσεία, ούτε το Μέγαρο Μουσικής... Είναι το να αντιμετωπίζεις τις κάθε είδους κρίσεις, κοινωνικές, επαγγελματικές, προσωπικές ή πολιτικές με αξιοπρέπεια, με θάρρος και με εντιμότητα... Αυτά...
Καλημέρα σε όλους και φιλιά... Να είμαστε αισιόδοξοι... Και να προσπαθούμε να είμαστε ο καθένας όσο πιο εντάξει γίνεται με τον εαυτό του και τους γύρω του.. Μόνο έτσι θα αλλάξει ο κόσμος... Όταν αλλάξουμε όλοι, ο καθένας από μόνος του και για τον εαυτό του...

Στην φωτογραφία η Σπιναλόγκα, τόσο όμορφη και γαλήνια από μακριά και τραγουδάκι αφιερωμένο σε δύσκολους καιρούς αλλά και στην ελπίδα που παθαίνει πάντα τελευταία...


8 comments:

elekat said...

Α καλά, ότι πρέπει είναι αυτά τα ταξιδάκια!!!
Νομίζω ότι τα ζευγάρια χρειάζονται που και που αποδράσεις μόνο οι δυό τους και το ίδιο πρόκειται να πράξω κι εγώ σήμερα και μάλιστα έχω αγοράσει 'Το Νησί' να το διαβάσω εκεί που θα πάω!
Η σειρά αναμένεται super!
Περιμένουμε ανταπόκριση live!!
Να περάσεις υπέροχα Ευούλα (που θα περάσεις, είμαι σίγουρη!) και ρίξε καμμιά photo της Ελούντας!!!

Anonymous said...

Να σε δω να μπαίνεις στο καραβάκι για την Σπιναλόγκα και θα τα έχω δει όλα στην ζωή μου.lol.
Α.

Anonymous said...

"[Πολιτισμός] Είναι το να αντιμετωπίζεις τις κάθε είδους κρίσεις, κοινωνικές, επαγγελματικές, προσωπικές ή πολιτικές με αξιοπρέπεια, με θάρρος και με εντιμότητα... "

από τα πιο σοφά πράγματα που διάβασα αυτές τις μέρες. Να περάσεις όμορφα και κάνε και μερικές βουτιές και για μας :)

δεσποιναριον said...

Επειδη ερχομαι εδω πρωϊ πρωϊ με τον καφε, εδω διαβασα για την βομβιστικη ενεργεια. Και το μονο που θα πω εδω ειναι οτι αυτοι που τα κανουν οχι για τον τουρισμο δεν ενδιαφερονται αλλα ουτε για την ανθρωπινη ζωη. Σταματω για να ευχηθω καλο ταξιδι. Θυμαμαι την προπερσυνη εξορμηση στην Κρητη. Σαν να τη διαβαζα χτες. Φιλια στον Μανο.
Ελπιζω το σηριαλ να ειναι ανταξιο του βιβλιου. Η Σπιναλονγκα, τα Κυθηρα και η Ιθακη ειναι νησια συμβολα στην Ελληνικη ψυχη.
Τρεχα να προλαβεις, δεν ειναι ωρα να εγκρινεις σχολια τωρα!!!

Πέννυ said...

Καλά νε περάσεις Εϋη μαζί με τον καλό σου... περιμένουμε ανταπόκριση από τα νότια της Ελλάδας...
Οσο για "Το Νησί" ομολογώ ότι το λάτρεψα το βιβλίο και περιμένω ανυπόμονα τη σειρά το χειμώνα...
Και προτείνω ανεπιφύλακτα και το επόμενο βιβλίο της Hislop "Ο Γυρισμός"... Ισπανία του Εμφυλίου... πολύ καλό επίσης!

La Gigi said...

καλό ταξίδι μπουμπού!
τη σειρά την περιμένω εναγωνίως... ελπίζω να είναι τόσο καλή όσο και το βιβλίο :)
φιλακια

STELIOS PENTARVANIS said...

να περασετε τέλεια! και να βάζετε συχνά αντιηλιακό.

fevis said...

elekat@ Εγώ πάλι, αγόρασα από το αεροδρόμιο το "Προσοχή Νεόπλουτοι!"του λατρεμένου κύριου Ζάχου...:-)

Α@ Αυτό με το καραβάκι με χάλασε λίγο είναι η αλήθεια...:-)

Δώρα Τσίρκα@ Από σένα αυτό είναι τεράστια φιλοφρόνηση... By the way το βιβλίο σου το λάτρεψα αλλά θα στα γράψω εδώ, σε ειδικό ποστ, soon... Φιλάκια..:-)

δεσποινάριον@ Άστα φιλενάδα.. τραγικοί "άνθρωποι" που κανουν τραγικά πράγματα... Φιλιά πολλά και όπως θα δεις, το έχω πάρει ζεστά αυτή την φορά το της ανταπόκρισης...:-)

Πέννυ@Εγώ το βιβλίο δεν το διάβασα ακόμα... Μάλλον θα δω την σειρά κατευθείαν... Φιλιά!!

melissoula@ Τουλάχιστον έχει καλό καστ..:-))

the wrong man@ Αχ ψαράκι μου που μας προσέχεις...:-)