Wednesday, May 15, 2013

Τα Νομικά Νέα και εγώ...


Μην με περάσετε για ψωνάρα, αλλά κάποια πράγματα στην ζωή είναι αναπάντεχα, και το να φιλοξενηθεί κείμενο δικό μου στα Νομικά Νέα είναι ένα από αυτά.. Γιατί εγώ και από στυλ γραφής αλλά και από στυλ γενικότερο, έχω τόση σχέση με το σοβαρότατο αυτό site όσο η αλεπού με το παζάρι όπως λέει η λαϊκή παροιμία. Παρόλα αυτά, είχαν την καλωσύνη οι άνθρωποι όχι μόνο να μου ζητήσουν ένα κείμενο αλλά να το ανεβάσουν έτσι ακριβώς όπως τους το έστειλα, χωρίς να σκεφτούν δεύτερη ώρα πόσο σαν την μύγα μέσ' το γάλα δείχνει ανάμεσα στα υπόλοιπα.. Τους ευχαριστώ θερμά λοιπόν, και φυσικά, να μπείτε να το δείτε.. Θα γελάσετε... :)

2 comments:

So_Far said...

-:)))) καλόοοο


Happy Turtle said...

Πρώτον, congrats και <3
Δεύτερον, as far as I am concerned I take seriously those who do their best to do their job, and are true to themselves.
So, να το πούμε είναι ένα κείμενο που είναι εσύ, που είναι ειλικρινές και που θα κάνει click στους αναγνώστες.
Εξυπνο και το promo της δουλειάς. Εχεις το γνώθι σαυτόν αγαπημένη Ευη, και γι' αυτό μπορείς να σταθείς οπουδήποτε.