Wednesday, May 29, 2013

Life without spices is no life at all...

Το ίδιο συμβαίνει και με την μαγειρική, τουλάχιστον σε ότι με αφορά. Πάντα θέλω να πειράζω τις συνταγές μου προσθέτοντας μπαχαρικά, και μάλιστα επειδή ως οικογένεια αγαπάμε πολύ τα πικάντικα, οι καυτερές πιπεριές, το chilli και οι πάπρικες είναι σε πρώτη ζήτηση.


Έτσι, όπως άλλοι κουβαλάνε από τα ταξίδια τους αναμνηστικά, εγώ επιστρέφω με τις βαλίτσες μου φορτωμένες βαζάκια. Σαν το αλάτι με βανίλια και chilli που έφερα πρόσφατα απ΄το Λονδίνο, ή το άλλο με τα τρία διαφορετικά πιπέρια που βρήκα στο Μόναχο. Ποζάρουν περήφανα στο ράφι με τους θησαυρούς μου δίπλα στην σειρά μπαχαρικών της Waitrose - για μένα είναι από τα καλύτερα που κυκλοφορούν- στα σακουλάκια με τα ινδικά μυρωδικά μου, το βαζάκι με το lemon grass, τα δεκάδες διαφορετικά αλάτια μου και ένα σωρό άλλα που τα αγοράζω χωρίς καν να ξέρω που θα μπορούσα να τα χρησιμοποιήσω. 'Ενα ανάλογο ντουλάπι υπάρχει πάντα σε κάθε σπίτι μου, στο νησάκι, στο Λονδίνο ή όπου αλλού, μια που στο μυαλό μου σπίτι του οποίου η κουζίνα δεν λειτουργεί τέλεια, δεν είναι σπίτι. 


Και τελικά, αν η ζωή μας είναι μια σειρά από μυρωδιές, εικόνες, μουσικές, αναμνήσεις και στιγμές που δημιουργούν το ξεχωριστό σύνολο που αποτελεί τον καθένα μας, το δικό μου σίγουρα θα έχει γεύση spicy. Extra spicy μην σας πω. Όπως αυτή η σάλτσα που ανακαλύψαμε πριν μερικούς μήνες στο The Spice Shop και ήταν συσκευασμένη μέσα σε ένα φέρτερο από χαρτόνι..:)


No comments: