Monday, June 16, 2014

Allow things to happen organically...


Δεν μπορείτε να διαννοηθείτε πόσο δύσκολη εποχή περνάω, εξ΄ου και η εξαφάνιση από το blog.. Δύσκολη από άποψη δουλειάς και υποχρεώσεων, μια που τρέχω πανικόβλητη να προλάβω δύο sites, το ελληνικό που πάει σφαίρα δόξα τον Θεό, το αγγλικό που ανεβαίνει επισήμως την Δευτέρα 7 Ιουλίου και μαζί, ένα σπίτι, ένα παιδί, έναν σύντροφο, έναν σκύλο, την μαμά μου, τους φίλους μου, τις κοινωνικές μας υποχρεώσεις και, όσο προλαβαίνω και αντέχω, εμένα... 
Χωρίς παράπονο τα γράφω όλα αυτά, κανένα απολύτως, ίσα ίσα που είμαι ευγνώμων στην ζωή και στο σύμπαν που τα έφεραν έτσι τα πράγματα και όλα μοιάζουν να πηγαίνουν καλύτερα πια μετά από τέσσερα πολύ δύσκολα χρόνια, απλά θα ήθελα να είχα τον χρόνο να απολαύσω αυτό που συμβαίνει λίγο πιο χαλαρά, να μπορώ να πάρω μια ανάσα και να αφεθώ να παρατηρήσω τις εξελίξεις και να τις απορροφήσω, να τις κάνω πραγματικά δικές μου.. 
Δεν πειράζει, θα γίνει κι αυτό, αργότερα.. Προς το παρόν κάνω το καλύτερο που μπορώ under the circumstances, χωρίς να φορτώνομαι με περιττά άγχη και χωρίς να χάνω χρόνο με πράγματα που δεν περνάνε από το δικό μου χέρι απολύτως.. Και σ΄αυτό με βοήθησε πάρα πολύ η καινούρια θεωρία της Μαρίας, το "allow things to happen organically"... Που σημαίνει πως πρέπει να δίνουμε στους ανθρώπους, στις σχέσεις και στα πράγματα τον χρόνο που χρειάζονται για να εξελιχθούν ήρεμα και από μόνα τους, χωρίς να τα πιέζουμε, και χωρίς να προσπαθούμε να τα επιρρεάσουμε, ή να τα ορίσουμε όπως θέλουμε ή νομίζουμε εμείς..
Δεν είναι απλό, ειδικά στην αρχή που από κεκτημένη ταχύτητα θέλουμε να ελέγχουμε τα πάντα και τους πάντες, και να πρωταγωνιστούμε στο δικό μας one person's show, αλλά με τον καιρό, αν του δώσετε την ευκαιρία, θα δείτε πως το concept δουλεύει και μάλιστα μαγικά.
Και ΟΚ, προφανώς δεν μιλάμε για δουλειές - εγώ που σας τα γράφω όλα αυτά κυνηγάω κάθε μέρα με το δίκανο τους συνεργάτες μου για να τηρούν τα deadlines τους γιατί το site organically θα ανέβει του Αγίου π#*%τσου ανήμερα- αλλά στα υπόλοιπα, στις σχέσεις μου με τους ανθρώπους, στα σχέδια μου για το μέλλον, ακόμα και σε σχέση με την δική μου, προσωπική εξέλιξη και τους στόχους που έχω βάλει για τον εαυτό μου, αφήνομαι πια με εμπιστοσύνη στην ενέργεια του σύμπαντος, και στις δυνάμεις που δρουν πέρα από τις δικές μου. 
Αλλωστε, αν το καλοσκεφτείτε, έχουμε πολλά παραδείγματα στην ζωή έτσι κι αλλιώς. Για όλα όσα κατά καιρούς κυνηγήσαμε σαν τρελοί και τελικά δεν μας έκατσαν με τίποτα - γιατί δεν ήταν για να γίνουν ή γιατί είναι για να γίνουν σε κάποια άλλη φάση- και για εκείνα που έγιναν απλά και σχεδόν μαγικά έπειδή ήταν σωστό το timing και οι συνθήκες.. 
Σκεφτείτε το λίγο, πραγματικά.. Και βάλτε το να δουλέψει, one step at a time, στην αρχή με τα πιο απλά και αργότερα με τα πιο σύνθετα.. Θα έρθει μια στιγμή που θα συνειδητοποιήσετε πως με τον τρόπο αυτό αυξάνεται όχι μόνο η ηρεμία στην ζωή σας, και η ισορροπία σε κάθε επίπεδο, αλλά μαζί μεγαλώνει και η απόλαυση.. Γιατί άλλη χαρά έχουν αυτά που συμβαίνουν όμορφα, και χαλαρά, και αρμονικά, και άλλη όσα μας έχουν βγάλει την πίστη για να τα καταφέρουμε... Όπως λέει και ο σοφός λαός άλλωστε, "παρακαλετό μουνί, ξινό γαμήσι..." 
Φιλιά πολλά!

3 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Καλώς την ομορφιά μας!!

Αχ νομίζω ότι σιγά σιγά όλοι οι δολοφόνοι πρέπει να ξαναγυρνάμε στους τόπους εγκλημάτων.

Μας λείπεις μικρή ροζουλιά μας!

eleni said...

Ετσι είναι φίλη!
Αλλιώς τα χαίρεσαι όταν κυλάνε από μόνα τους και αλλιώς όταν σού βγαίνει η πίστη ανάποδα!
Η τελευταία φράση, όλα τα λεφτά!

Memaria said...

Θα συμφωνήσω μαζί σου!
Κι εύχομαι να πάνε όλα καλά και με το αγγλικό site!