Wednesday, January 6, 2010

Φώτα, κι άλλα Φώτα...


Εχτές το βράδυ ξενυχτήσαμε... Στο Γκάζι... Δεν ξέρω αν έχει αρχίσει να γίνεται πασέ αλλά εμένα μου αρέσει πολύ αυτή η περιοχή... Εννιά μήνες τον χρόνο τραπεζάκια έξω, κόσμος αρχτος στα πεζούλια γύρω από την πλατεία με τα ποτά στο χέρι, όμορφες φάτσες, γελαστές... Σαν νησί μέσα στην καρδιά της πόλης.. Αγαπημένο μας μαγαζί το Dirty Ginger της Έφης και του Νίκου, που από υπέροχη καλοκαιρινή αυλή μεταλάχτηκε φέτος σε cosy χειμωνιάτικο hot spot σχεδόν ταχυδακτυλουργικά... Και πολύ πετυχημένα... Με πλαστική ταπετσαρία τούβλο στους τοίχους, τζαμαρία με θέα την περατζάδα, άνετες, αναπαυτικές πολυθρόνες να μην πιάνεται ο πωπός μας, χαλιά στα πατώματα και τόσα πολλά φωτάκια που σε βάζουν όχι μέσα στο πνεύμα της γιορτής απλά αλλά στο κέντρο του πυρήνα της.. Αφήστε που νομίζω πως τα φωτάκια τα κρατάνε όλο τον χρόνο..:-)
Έτσι και εμείς, φτάσαμε κατά τις 10 με τον Δημήτρη και την Lucianna, αράξαμε , ήπιαμε τα ποτά μας, ακούσαμε ωραίες μουσικές, χαζέψαμε όμορφους ανθρώπους γύρω μας - οκ, είμασταν και εμείς από τους καλούς...:-)- και φάγαμε τα ωραιότερα σουβλάκια της πόλης με πίτα, τζατζίκι και κοντοσούβλι... Και πατάτες τηγανητές φυσικά γιατί σουβλάκι χωρίς πατάτες είναι σαν ποδήλατο χωρίς ρόδες... :-) Και μέχρι να τα κάνουμε όλα αυτά πήγε η ώρα δυόμιση και αν δεν ήταν τα αγόρια ξερά στην κούραση μια που είχαν έρθει και οι δύο κατευθείαν από τα γραφεία τους θα είχαμε μείνει κι άλλο...
Και τώρα που κατάφερα να σηκωθώ αφού στριφογύριζα στο κρεβάτι μου όλη νύχτα σαν το σκουλήκι μια που το τζατζίκι το βράδυ μου πέφτει λίγο βαρύ -αλλά μου αρέσει τόσο που το τρώω πρώτα και το μετανοιώνω αργότερα, πάντα- πάω να φτιάξω καφέ που θα τον συνοδέψω με ένα κομμάτι βασιλόπιτα της Kayak που πήρα χτες από την Μάρθα και που φαίνεται πολύ yammy... Βέβαια, θα είναι μικρό το κομμάτι γιατί το μεσημέρι θα ξαναφάω μια που έχουμε κανονίσει εορταστικό lunch με φίλους στην Κηφισιά και έτσι, μια δίαιτα που έλεγα, βλέπω να αναβάλεται για την επόμενη εβδομάδα, και αν... :-)
Οπότε, σας αφήνω τώρα και θα σας ξαναβρώ αύριο... Ναι? Αφού είπαμε... Καθημερινό, τύπου ημερολόγιο ξανά το blog και ας ευχηθούμε να μην με βαρεθείτε και να μην βαρεθώ... Σύντομα τουλάχιστον... Φιλιά, χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και καλή αργία...:-))

Υ.Γ. Δυστυχώς, επειδή το είχα αλλού το μυαλό μου χτες η αλοπαρμένη, δεν σκέφτηκα να τραβήξω καμιά φωτογραφία και η μόνη που βρήκα στο διαδίκτυο είναι αυτή η όχι και τόσο όμορφη που δείχνει το μαγαζί απ' έξω προς τα μέσα αλλά τι να κάνουμε? Αυτή έχουμε, με αυτή θα βολευτούμε... Κρίμα όμως γιατί τα φωτάκια είναι όλα τα λεφτά... Χαζή, χαζή ξανθιά...:-)))

5 comments:

elekat said...

Καλημέρα Ευάκι!
Πολύ μ'αρέσει το blogaki σου που μιά γίνεται έτσι μιά αλλιώς και που πάντα είναι super!
Εμείς στην AV ακόμα περιμένουμε και για την ώρα δεν έχουμε ούτε καν κωδικούς πάνω που είπα να επιστρέψω γιατί δεν άντεχα χωρίς το blogaki μου!
Αν τα σβήσανε τελείως πάντως χωρίς να μας το πούν, είναι χοντρή μαλακία και ελπίζω και εύχομαι να μην είναι έτσι!

δεσποιναριον said...

Α χα χα εγω δε σε βαριεμαι, επι τελους στην παλια μου ρουτινα, τσεκ μεηλ, ντρινκ κοφη, ρηντ Ευη!! Ασε που αυτο το μπλογκ ειναι για μενα βολτα στην Αθηνα ΜΟΥ! Φιλακια!

φάβα said...

εχω κολλησει με τον ζιππο απο κατω, δωσε ινφο πλζζζζ :)))

La Gigi said...

Τρελαινομαι για το γκαζι και το dirty ginger!! Κι το γκαζι ειναι πασε τοτε τι ειναι ιν;

fevis said...

lena@ Ναι, το είδα... Δεν νομίζω όμως να συμβεί κάτι τέτοιο, το θεωρώ χοντρό... Ας περιμένουμε λοιπόν...:-)

δεσποινάριον@ Να ' σαι καλά ρε φιλενάδα που μου διατηρείς το ηθικό ακμαίο...:-) Φιλάκια...

φάβα@ Είναι το δώρο του παιδιού μου φίλη.. Θα τον ρωτήσω από που το πήρε και θα σε ενημερώσω...ΧΧΧ

melissoula@ Έλα ντε? Αυτό λέω και εγώ, ακριβώς...:-))