Tuesday, April 13, 2010

Pink and sparkling...


Καθυστερημένο ποστ αλλά σήμερα ήταν μια παράξενη μέρα.. Που εξελίχθηκε όμως υπέροχα και τώρα, ενώ σκόπευα να κοιμηθώ λιγάκι ακόμα για να είμαι φρέσκια το βράδυ που έχουμε girl' s night, σας γράφω μασουλώντας ένα κομμάτι απο το πασχαλιάτικο αυγό μου που σύντομα θα έχει περάσει πια στην ιστορία, και πίνοντας έναν ακόμα καφέ με άρωμα βανίλιας... Έχω τα κέφια μου.. Σιγά το παράξενο θα μου πείτε, αλλά μην νομίζετε, ακόμα και οι Πολυάννες τυχαίνει να έχουν τις κακές τους... Έχω τα κέφια μου και όλα γύρω μοιάζουν ροζ... Και εγώ σκέφτομαι τα αγαπημένα μου πράγματα, όλα αυτά που με κάνουν να χαμογελάω και να νοιώθω ευτυχισμένη και γεμάτη... Αυτά που κάνουν την καθημερινότητα και την ζωή μου pink and sparkling... Και στο μυαλό μου κάνω λίστες:

Δροσερά σεντόνια μετά από μια μέρα κάτω από τον ήλιο, στην παραλία της Ψαρούς.. Αντηλιακό St. Barth και spicy crab salad δίπλα στο κύμα.. Και cheesecake με φρέσκιες φράουλες.. Παγωτό καραμέλα αυτό με τα κομματάκια.. Σε χωνάκι όμως, από αυτά τα τραγανά που τρώνονται... Βόλτες στην ανοιξιάτικη πόλη... Φρέσκα λουλούδια στα βάζα. Κίτρινες τουλίπες, άσπρα τριαντάφυλλα, πασχαλιές και ανεμώνες. Γέλια ανθρώπων που αγαπώ.. Και αγκαλιές που μέσα τους χάνομαι και αισθάνομαι ασφαλής.. Απαλά υφάσματα το καλοκαίρι και φθαρμένο κασμίρι τον χειμώνα.. Οι σαγιονάρες μου από το Eccentrics.. Τα πολύχρωμα βραχιόλια μου και τα κοσμήματα της Μαρίας.. Το νησάκι.. Η πρώτη βουτιά του καλοκαιριού, πάντα και μόνο στον Άγιο Σώστη... Τα ηλιοβασίλεματα σε απάνεμες βεράντες, τα κεριά που μου φέρνει η Γεωργία από την Λωζάνη - αστερόσκονη και πούδρα- το αναμμένο τζάκι με ένα ποτήρι κόκκινο κρασί τον χειμώνα - Riedel only please- , οι Ugg boots μου, τα Luna Parks και το μαλλί της γριάς, μόνο το ροζ όμως όχι το άσπρο, η Snow Queen με πάγο χωρίς λεμόνι, το pillow spray του Molton Brown για υπέροχα όνειρα, οι Chanel τσάντες, τα γαλάζια μου γιαλιά ηλίου όταν οδηγώ, να οδηγώ βράδυ στην παραλιακή και να ακούω μουσική με το παράθυρο ανοιχτό... Ο αέρας να μπερδεύει τα μαλλιά μου, μια ξαφνική φθινοπωρινή μπόρα ενώ είμαι οχυρωμένη κάτω απο την κόκκινη ομπρέλα μου, η μυρωδιά της άνοιξης, η πισίνα του Ζαννή, οι βραδιές με φίλους λατρεμένους, η αγκαλιά του Άρι, τα συνομωτικά βλέμματα, τα φιλιά, η πίτσα με καυτερό λάδι και αυγό στην Bandana, το ξανθό του Τάσσου, τα μαλλιά μου όταν είναι φρεσκοχτενισμένα, η Lemon Tart Body Cream της Laura Mercier, το Angel του Tierry Mugler αιώνες τώρα, τα ροζ lip gloss, οι γαρδένιες αλλά όχι στα μπουζούκια, μια βεράντα στο Σούνιο, ο Droopy που κοιμάται μαζί μου τα μεσημέρια, η μυρωδιά από τις λεμονιές έξω απο το παράθυρο της κουζίνας μου, τα cupcakes και να τα τρώω και να τα φτιάχνω, η ille flotante, η γνωστή φωτογραφία του Νίκου Κουρή, τα αφιερωμένα τραγούδια, το πρώτο Mykonos Confidential, οι φίλοι μου, το Λονδίνο, ο πουρές και το ρυζόγαλο, και τα μακαρόν του Laduree αλλά μόνο τα ροζ και τα κίτρινα, οι πρωινοί καφέδες με την Μαρία, τα καλοκαιρινά βράδια στο Sea Satin, το αχ κορίτσι μου, οι ξαφνικοί έρωτες, τα σήριαλ του Χριστόφορου, το μανικιούρ- πεντικιούρ στην Τέτα, το μπικίνι με σπάτουλα, τα αυγά τηγανητά με πατάτες το πιο κορυφαίο φαγητό ever, η σαμπάνια μόνο αν είναι Egly Ouriet ροζέ, τα ροδάκινα, τα girl's nights, τα starάκια μου, οι μαρέγγες με creme double, η λαχανί μου νιτσεράδα, τα καπέλα, τα ταξίδια και οι εκδρομές, τα theme taxis στην Νέα Υόρκη ειδικά τα ινδικά, οι ατζέντες Smythson's , το λιλά μελάνι, ο Bob, ο Αλέξης μου, οι παλιές Louis Vuitton βαλίτσες, τα ψηλοτάκουνα Lanvin που δεν φόρεσα ποτέ, το fondue moitier- moitier, τα γουρούνια και οι αγελάδες, οι κορώνες και οι τιάρες, το brioche από το Waitrose το σκέτο όχι με την σοκολάτα, τα βιβλία μαγειρικής, τα επιτραπέζια παιχνίδια, τα ρούχα του Soho- Soho, τα αφρόλουτρα και τα σκούρα βερνίκια νυχιών...

Και ένα σωρό άλλα που ξεχνάω προφανώς αλλά και αυτά μια χαρά είναι...:-) Καλό απόγευμα σας εύχομαι και ακόμα καλύτερο βράδυ.. Έξω είναι άνοιξη, ο κόσμος έχει αρχίσει να χαμογελάει ξανά και θα το ξαναπώ για να το εμπεδώσουμε όλοι, τα καλύτερα είναι σίγουρα αυτά που θα 'ρθουν...




15 comments:

La Gigi said...

αυτό το ποστ μου αρέσει πολύ! και μου θυμίζει ένα παλιό η Αθήνα που αγάπω και θα μου λείψει ή κάπως έτσι ;)
εχω να σου πω οτι τα σκουρα βερνικια νυχιων μου τα κολλησες κανονικα φετος!
και θελω να ερθει ο καιρος για το νησακι, αυτο ειναι το καλυτερο που ερχεται :)
φιλακια πολλα

ο Bob ποιος ειναι;

MULTI PSI said...

POPOPOPOPOPOPOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! Tipota allo?????????

Mas piges apo anoixi / xeimona kai apo fthinoporo / kalokairaki!!!!

Ti na po???? Kai ego exo favorite things alla esy "you outdid yourself!!!!"

Sigoura eisai haroumeni!!!!!!! Sigratisou filenada!!!!!!!
H anoixi nomizo se apotrellane ayti ti fora!!!!!!

Pantos se protimo etsi para afto pou mas eixes pathi prin liges evdomades!!!!

Krati omos giati mexri ton Maio tha exeis apotrelathi

hahahahhahha!!!!!!

filia xxxxxxxxxxxxx

Anonymous said...

Θα μείνω σε αυτά που ξέρω. Το brioche απο το Waitrose, τα macarons του Laduree, το Angel, την Snow Queen, και... το Λονδίνο. Μήπως να τα συνδιάσουμε κάπως τελικά?(Ο επιμένων νικά?)
Θοδωρής

Anonymous said...

Να σι πω, ερώτηση: Αν κάνεις τα ίδια χωρίς τις μάρκες που ανέφερες θα είναι μειωμένη η απόλαυση?

δεσποιναριον said...

Μον Ντιέ! Η Ευη σε εκτεταμενη ..περιληψη! Αυτο πρεπει να το βαλεις ολοσουμπιτο στο "Περι Εμου"
Δε λεω μου ελειψες στον πρωϊνο καφε, αλλα παρηγορηθηκα με το παραπανω στον μεσημεριανο καφε! Φτου σου μωρο μου, παντα τετοια!

orfia said...

Λοιπον...ο αερας της αισιοδοξιας..σου.(και μιλαω σοβαρα.), φυσηξε εως την βεραντα μου βλεποντας τον Υμηττο...ετσι καθως σε διαβαζα και λιαζομουν.....!!Τερμα οι μιζεριες και οι γκρινιες...τα καλυτερα ειναι αυτα που ερχονται...ποσο τοχα αναγκη αυτο να το ακουσω αλλη μια φορα....κι αλλη.. κι αλλη...!!
Φιλιά

Anonymous said...

Kalhspera kai Xronia Polla (ligo kathusterhmena xixi)! Eleipa meres kai shmera pou gurisa diavasa auto to uperoxo post :) Htan mia duskolh/gemath/xazh mera kai mporw na pw oti mou eftiaxes th diathesh, ase pou mphka sto tripaki na kanw th diki mou lista amesws (kai na xamogelasw). Thank you kai panta etsi kefath! :D
Filia!

elekat said...

Ετσι, ΕΤΣΙ!!!
Τέτοια θέλω να διαβάζω να ανεβαίνω που είμαι μες στα νεύρα απόψε!!!
Ούτε Λάκη δεν είδα!
Καλός ήτανε;
Κάποτε διάβαζα εδώ μέσα και καμμιά τηλεοπτική ανταπόκριση!
Τελευταία βλέπω ξηρασία!!
Αντέ Ευούλα, γράψε παιδί μου τις τελευταίες εντυπώσεις σου από την ελληνική TV να σχολιάσουμε κι εμείς οι πτωχοί τηλεθεαταί...
Όπως τότε με τον Αιμίλιο και την γκρανκάσα ή πως αλλιώς την έλεγες τη Λουιζίδου και πέθαινα στο γέλιο... πως ρε συ.. γίδα;.. γκοτζίλα;; δεν θυμάμαι πάντως γινόταν το γέλιο της αρκούδας με το πως την έλεγες!
Θα σκάσω, θα πάω να ψάξω τα παλιά ποστς μπας και το βρώ!

Φιλάκια darling, καλό βράδυ!

STELIOS PENTARVANIS said...

...τα καταπληκτικά ριζότι του Λιθρινιου :-) εμ πώς.

tsaousa said...

Με τελείωσες! χαχα!
Λοιπόν ΤΩΡΑ θα γράψω εμπνευσμένη από σένα.
Θα προσπαθήσω να δω όλα τα όμορφα πράγματα που έχω γύρω μου. Αν έχω και αν τα δω...
Αλήθεια σου λέω.
Υποθέτουμε πώς θα βγει (είμαι σχεδόν σίγουρη) αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Θα σου κάνω αφιέρωμα μια και σε μελέτησα πολύ από τότε.

Μου επιτρέπεις όμως;

crispy said...

Καλημέρα! Εξαιρετικό και πληθωρικότατο post! Μας ''αναγκάζετε'' κατα κάποιον τρόπο να φτιάξουμε κι εμείς έναν κατάλογο με τα ''our favourite things'' (τι ωραίο τραγούδι , και τι αγαπημένη ταινία!). Εγώ τουλάχιστον θα μπω στον πειρασμό!

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

What a mood! It's contagious... definitely!!!
;-)

Anonymous said...

Καλημέρα,
Σήμερα θα άφηνα comment οπωσδήποτε, αλλά το τραγούδι sealed the deal.
Προσυπογράφω με το αγαπητό δεσποινάριον "Φτου σου μωρο μου, παντα τετοια!"

fevis said...

melissoula@ Ναι.. Είναι και αυτό κάτι σαν θεσμός μαζί με τα ξεχεστήρια στους ανώνυμους.. Τα σκούρα βερνίκια θα είναι μαστ και το καλοκαίρι, στο λέω για να κανονίσεις την πορεία σου..:-))

MULTI PSI@ Αφού είμαι ξεσηκωμένη και ξεμυαλισμένη ρε φίλη, τι να κάνω... Με πιάνει η άνοιξη και μένα, σαν τα γαίδούρια..:-)))

Θοδωρής@ Λοιπόν, εσύ είσαι πιο επίμονος απ΄ότι χρειάζεται, αν το πιάνεις το υπονοούμενο...

Ανώνυμος@ Εννοείται.. Οι μάρκες είναι που κάνουν την διαφορά..

δεσποινάριον@ Είδες βρε? Για να ξέρεις πως εγώ σας φροντίζω όσο καλύτερα μπορώ...:-))

orfia@ Τι καλά... Εγώ το έκανα όλο αυτό? Ουάου!! :-)))

Chrysoulaki@Να την κάνεις.. Μήπως να το κάνουμε παιχνίδι, να γράψουμε όλοι τις λίστες μας και να παίρνουμε ιδέες ο ένας απο τον άλλον?

elekat@ Φίλη έχω μείνει πίσω στα τηλεοπτικά αλλά ένα ποστ για τον Χριστόφορο θα στο γράψω... Soon.. Τώρα δεν θυμάμαι πως έλεγα την καημένη την Ρένια.. Μήπως πολτρόνα? :-)))

The wrong man@ Και αυτά.. Μα πως μου διέφυγαν? :-))

tsaousa@ Μην με ξεφτιλήσεις όμως τελείως παρακαλώ.. Ναι? :-)

crispy@ Να φτιάξετε, να φτιάξετε.. Περιμένουμε..:-)

Asteroid@Μακάρι αγαπημένε μου..:-)

Ανώνυμος@ Εσείς πάλι για ανώνυμος δείχνετε πολύ καλός άνθρωπος..:-)

tsaousa said...

Όχι!
Όπως γράφει κι άλλος σχολιαστής πιο πάνω, η ανάρτηση είναι πρόσκληση, ειδικά για ανθρώπους σαν εμένα που δεν αντέχουν τη μιζέρια γύρω τους, αλλά τελικά...μάλλον είναι μίζεροι και οι ίδιοι.
Πραγματικά, μου λείπει αυτό το τσιπάκι που έχεις εσύ.
Βεβαίως, επειδή μου λείπει το τσιπάκι, δεν ζω όπως εσύ, είμαι σίγουρη πως ούτε τα μισά και λιγότερα από τα καλά γύρω σου (για τα άψυχα μιλάμε)δεν έχω. Όμως, θέλω να δω τι έχω και να τα αξιολογήσω όπως τους αξίζει.
Θέλω να γελάσουμε όμως με αυτό.
Θα γράψω σε αντιδιαστολή με τη δική σου ανάρτηση, θα το κάνω προσπαθώντας να περάσω ένα μήνυμα.

Το μόνο που με απασχολεί είναι πως στο δικό μου μπλογκ μπαίνουν και κάφροι και ίσως γουρουνιάσουν με την ανάρτησηση σου. Αλλά έχεις μετριασμό, ενώ από την άλλη θα προσπαθήσω να είμαι 100% σαφής πως το θέμα μου θα είναι η μιζέρια και όχι ο άψυχος κόσμος που συντροφεύει τον καθένα και παίρνει ψυχή απ΄την ψυχή του, δηλαδή λόγο ύπαρξης.

Υπόσχομαι να γελάσουμε πάντως.