Monday, May 31, 2010

Λιακάδα και στο τέλος, νικάει πάντα η ζωή...


Δευτέρα σήμερα και σε δέκα μέρες θα είμαι εκεί που θέλω, όπως θέλω, με τους ανθρώπους που θέλω... Και μετράω αντίστροφα.. Και είμαι χαρούμενη, λιακάδα μέσα- έξω, και κανείς, κανείς όμως , δεν δικαιούται να μου χαλάει την ζαχαρένια μου.. Κυρίως γιατί την έχω κερδίσει με την αξία μου και χίλιους κόπους σε μια περίοδο της ζωή μου και της ζωής μας πολύ δύσκολη, γεμάτη συνεχείς ανατροπές και ανακατατάξεις, και μιζέρια, και προβλήματα, και κρίσεις... Και επίσης γιατί εκείνοι που θα μπορούσαν και θα είχαν ίσως και το δικαίωμα να μου την χαλάσουν κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να μην το κάνουν - και αυτή είναι η πραγματική αγάπη, την άλλη με τα πείσματα που αλλιώς δεν έχει νοστιμάδα την ακούω βερεσέ και να με συγχωρείτε- και αυτό κάνει τις συγκρίσεις ακόμα πιο αδυσώπητες...
Δευτέρα σήμερα λοιπόν και στο ξεκίνημα της εβδομάδας έχω ανάγκη από λιακάδα και χαμόγελα.. Και από πράγματα και ανθρώπους που με κάνουν να αισθάνομαι, και να είμαι ευτυχισμένη... Την αγκαλιά του Άρι που είναι η καλύτερη του σύμπαντος, και την δεύτερη καλύτερη επίσης, και αυτή την θέλω πολύ και την χρειάζομαι, το συνωμωτικό χαμόγελο του Μάνου , τον καφέ με την μαμά μου, τις κουβέντες με την Μαρία, τα σχέδια για διακοπές με την Γεωργία, την θετική ενέργεια των φίλων μου που με θυμούνται ακόμα και όταν πνίγονται από υποχρεώσεις.... Σταγόνες ευτυχίας μέσα στο σύμπαν μου, που το κρατάνε λαμπερό και φωτεινό και αισιόδοξο.. Γιατί στο τέλος, νικάει πάντα η ζωή.. Και μαζί της και η αγάπη.. Να το θυμάστε αυτό παρακαλώ.. Είναι σίγουρο και καρατσεκαρισμένο...
Και τώρα σας αφήνω με ένα τραγουδάκι χαρούμενο και με μια καλημέρα γελαστή και πάω να ξεκινήσω τις δουλειές μου.. Έχω όλα τα κλασσικά νοικοκυρικά σήμερα, σούπερ μάρκετ, και καθαριστήριο και τα σχετικά, το απόγευμα έχω ένα meeting επαγγελματικό και το βράδυ έχει Χριστόφορο και Αρβύλες... Και μετά, μια ακόμα μέρα θα έχει περάσει, μια όμορφη μέρα, και θα έχουν μείνει εννιά..:-) Φιλιά!!!



8 comments:

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Με το καλο, με το καλό!
:-)

La Gigi said...

όχι δεν διακαιούται κανείς να χαλάσει τη διάθεσή μας. απολύτως!
ευτυχώς που το ανέβασες το ποστάκι σήμερα γιατί πολλοί μου κάνουν ασκήσεις υπομονής από νωρίς σήμερα.
φιλιά

Δευτέρα σήμερα και σε δέκα μέρες θα είμαι εκεί που θέλω, όπως θέλω, με τους ανθρώπους που θέλω... Και μετράω αντίστροφα.. αυτό ακριβώς :))

DonnaBella said...

kalhmeroudia, omorfes pragmatika hmeres. thelw na dw photo me ashmi mallia! filakia.

elekat said...

9 μέρες;;;
Ωραιώτατα!
Τι να πω κι εγώ που περιμένω εκείνον τον Αύγουστο για να φύγω διακοπές....

man about town said...

Αυτο το λιακαδα μεσα -εξω ειναι τοσο καταπληκτικο. Γι'αυτο μαζευομαστε γυρω σου για να ζεστανεις την καρδια μας :-)

multi psi said...

Nai kai ego eimai edo kai an pnigete kapios apo ypoxreoseis aftin tin epoxi eimai ego!!!!!!
Kai mou leipoun oi xalarotikes vradies me ta krasakia mas mes tin anemelia kai ta xaza mas asteia pou mas kanoun na gelame trella kai na girname spiti ptomata alla olokliromenoi!!!!
Se exo epithimisi fili alla tha ta poume esto apo to tilefono......soon
filoumpes xxxxxxxxxxx

Anonymous said...

Γύρισα Λονδίνο και ήθελα να σου πω ότι παρόλες τις ... αντίξοες συνθήκες πέρασα πολύ όμορφα.Ξέρεις να δίνεις την δική σου ενέργεια στις παρέες και στα μέρη. Και ελπίζω να το ξανακάνουμε σύντομα. Και εδώ και εκεί.Σ' ευχαριστώ πολύ που τόλμησες τελικά.Ελπίζω πως δεν το μετάνοιωσες.
Θοδωρής

fevis said...

Asteroid@ Ναι, ναι!!

melissoula@ Και εσύ μετράς ανάποδα? Τι σύμπτωση!!!:-)

donnabella@Θα τα δεις live εσύ.. Θα εφαρμόσουμε το Μολών Λαβέ..:-)

elekat@ 9 μέρες για την πρώτη δόση..:-)Μετά θα έχουμε και τα υπόλοιπα..

man about town@ Την δική σου την καρδιά ειδικά θα την ζεστάνω ευχαρίστως..:-)

multi psi@Το ξέρω αγαπημένη μου, και μένα μου έλειψες πολύ αλλά θα έρθουν καλύτερες μέρες...:-)))Φιλάκια..

Θοδωρής@ Τελικά είσαι πολύ καλό παιδί εσύ... Ευχαριστώ πολύ..:-)