Thursday, January 6, 2011

Φάρμα...



Απολύτως εταιροχρονισμένα obviously μια που όπως είδα παίζουν σχεδόν όλοι μου οι Facebook friends, ανακάλυψα την Φάρμα.. Για όλα φταίει βέβαια η Λιάνα  ( που έχει μια φάρμα του απιστεύτου με λιμνούλα, καταράκτες, ροζ δέντρα και πυροτεχνήματα) η οποία φρόντισε να με μυήσει στα μυστικά της online αγροκαλλιέργειας και από χτες το βράδυ ασχολούμαι σαν τρελή με το οικοπεδάκι μου.. Που είναι μικρό και φτωχό βέβαια αλλά σύντομα θα γίνει πολύ Texas..:-) Προς το παρόν έχω σπείρει παντού και δεν χωράω να πατήσω - σιτάρι, φράουλες, φασόλια και κάτι εξωτικά λουλούδια- και περιμένω ανυπομόνως να θερίσω.. Στο ενδιάμεσο έχω ποτήσει όλους τους ξένους κήπους και έχω ταϊσει όλα τα ξένα κοτόπουλα για να κερδίσω λίγα λεφτάκια και λίγη εμπειρία και βέβαια, οι καλοί μου φίλοι και γείτονες φρόντισαν να να εφοδιάσουν με τέσσερα γουρούνια, τέσσερις αγελάδες και ένα κοτόπουλο  τα οποία όμως πρέπει να φροντίσω να στεγάσω κάπου γιατί περιφέρονται ασκόπως στην φάρμα μου χωρίς κεραμίδι πάνω από το κεφαλάκι τους..  Α! έχω και τέσσερα οπωροφόρα δέντρα...:-))) 
Πέραν αυτών των ολίγων και ταπεινών όμως, μου χρειάζονται από γείτονες μέχρι κεραμίδια, ξύλα, κάτι υλικά για το μελίσσι μου - τα πάντα όλα to make a long story short-  οπότε ότι προαιρείστε να το στείλετε παρακαλώ γιατί καιγόμαστε... Και να μου πει και κάποιος πως θα προλαβαίνω να παίρνω τα διάφορα που ανεβάζετε στο news feed γιατί φτάνω μονίμως καθυστερημένη και έχουν τελειώσει.. Αυτά και πάω να συνεχίσω το χτίσιμο της αυτοκρατορίας μου.. Να έχετε μια υπέροχη ημέρα, φωτεινή μέσα και έξω... Φιλιά πολλά..!!!

Υ.Γ. Δοκίμασα να φωτογραφήσω την δική μου φάρμα αλλά δεν τα κατάφερα.. Κρίμα γιατί μπορεί να μην έχω σπίτι ή αχυρώνα έχω όμως τιάρα διαμαντένια που την φορώ και με κάνει μια κούκλα και πολύ ήθελα να σας την δείξω.. Διότι μπορεί να είμαι αγρότισσα επί του παρόντως αλλά δεν θα χάσω το πριγκηπικό μου στυλ φυσικά..:-)))

10 comments:

La Gigi said...

ω θεε μου...

Anonymous said...

Esi exeis xazepsei teleios mou fainetai! Ante kai me sfinotouvlakia!
Z. opos Zorro

Anonymous said...

Μήπως είσαι λίγο μωρό? (Εγώ δεν έχω ούτε Facebook όπως ξέρεις γιατί το μόνο που μου λείπει είναι να κολλήσω με τίποτα τέτοια και να τρέχω και να μην φτάνω.)
Θοδωρής

Multi psi said...

aaaa sas pliroforo einai poli adult to paixnidi..........
Apla, Evi mou, eftases stin apenanti oxthi......opou esy trellenese gia to paixnidaki kai oloi oi alloi se koroideyoun!!!!!!
Welcome to the club!!!!

man about town said...

That is sooooo 2009!!! lolol

BLUEPRINTS said...

έχω κράξει προ πολλού ξέρεις ποιόν για το κόλλημά του με την εικονική φάρμα ενώ δεν ρίχνει ούτε ένα ποτηράκι νερό στα πραγματικά λουλουδάκια της βεράντας, προσπάθησε να μην κολλήσεις άσχημα, έχω δει πολύ κόσμο να φτάνει στα πρόθυρα της παράνοιας με αυτό το παιχνίδι... άντε και καλό θέρισμα (τι άλλο να ευχηθώ εδώ;)

elekat said...

Χα χα χα!!!
Σχόλια Τζι τζι και Ζ. όλα τα φράγκα!!
Εγώ έχω που έχω κόλλημα με το internet..
Να ανοίξω καί φάρμα, πάει, δεν θα ξεκολλάω από το πισί!!
Βλέπω τα requests της Εύης και της Λιάνας και δεν ξέρω καν πως να τα φτιάξω!!!
Οπότε κορίτσια μάλλον είμαι ακατάλληλη γειτόνισα, για καφέ όμως είμαι η καταλληλότερη, so ... να κανονιστούμε!!

Tali said...

kalhmeraaa::)))

κατ αρχην Χρονια Πολλα::)
Καλη Χρονια!!

κατα τα αλλα εγω σε καταλαβαινω Ευη μου...απολυτως:)
εχω απιστευτο κωλυμα με αλλο παιχνιδι του φ μπ..και οσο κι αν εχω κατηγορησει και εξακολουθω να σιχαινομαι το φ μπ σαν μεσο επικοινωνιας..τοσο δηλωνω λατρης του ..poppit::))))

οσο για τη φαρμα παιζουν ολοι στη σχολη με παθος και αλλαζουν λαχανικα...
τι να πεις...

χχχχχχχχχχχ

Taste Advisor said...

well come to the club/farma wise
να μας την φωτογραφίσεις για να σε καμαρώσουμε, εύκολο είναι θα την βρεις την άκρη, εγώ τώρα την ψιλοβαρέθηκα αλλά έπαιζα 2 χρόνια φανατικά.
Κλάδεψα πότισα, φύτεψα τάισα να πάνε για πολλά πολλά χρόνια!
φιλιά πολλάαστα

fevis said...

Τζίτζι@ Να παρακαλάς να μην κολλήσεις, αυτό έχω μόνο να σου πω..:-)))

Z. opos Zorro@ Βρε άντε από ΄κει..:-))

Θοδωρής@ Σε πληροφορώ πως είναι πολύ μεγαλίστικο παιχνίδι στο οποίο κάνω practice σε ότι έμαθα στο Marketing..:-)))

Multi Psi@ Κακούργα φίλη αγαπημένη, εσύ φταις για όλα..:-))) Που με πήρες πριγκήπισσα και με έκανες αγρότισα με τσεμπέρι και γαλότσες, καιμ' αρέσει κιόλας..:-))))

man about town@ Μμμμμ... Πες με και passee τώρα..:-)

blueprints@ Σε παρακαλώ πολύ να μην ενοχλείς τον συνάδελφο αγρότη γιατί μου στέλνει κάθε μέρα προμήθειες και τον έχω ανάγκη.. Ναι? :-))))

elekat@ Εγώ πάντως περνάω και στα ποτίσω τα σπαρτά σου κάθε μέρα να ξέρεις..:-) Όσο για τον καφέ, κανόνισε εσύ που είσαι μονίμως πνιγμένη..:-))

Talisker@Είναι μεγάλα κολλήματα φίλη.. Μιλάμε πως από προεχτές σπέρνω, θερίζω και αναπτύσσομαι με πάθος..:-)))) Φιλάκια πολλά..

Taste advisor@ Προσπαθώ να την φωτογραφίσω αλλά δεν τα έχω καταφέρει ακόμα..:-( Είμαι ακόμα στην τρίτη μέρα και έχω πολλά να μάθω.. (και να πάθω..) :-))) Φιλιά..