Friday, March 7, 2014

Πίσω στο ροζ, με φόρα...

Ας πούμε άλλα πράγματα σήμερα, ευχάριστα... Αρκετά με τα ψυχαναλυτικά και τα δυσάρεστα, η ζωή πρχωράει και τα καλύτερα, τώρα πια, είναι σίγουρα αυτά που θα έρθουν..



Ανακάλυψα χτες ένα υπέροχο μαγαζί με cupcakes στον Χολαργό. Λέγεται Sweetheart και είναι τόσο κουκλίστικο που αποφάσισα να το κάνω στέκι για καφέ με τις κολλητές μου, ίσως να πάμε αύριο κιόλας.. Ας αλλάξουμε λίγο παραστάσεις και ας γλυκαθούμε...


Σήμερα μαγείρεψα σπανακόρυζο και έγινε τέλειο. Δεν το είχα ξανακάνει αλλά για κάποιον λόγο μου καρφώθηκε και έτσι συνδύασα μια συνταγή της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου που βρήκα στο Internet με μια ιδέα που μου έδωσε ο Νίκος Καραθάνος - να αντικαταστήσω τον άνηθο με μάραθο- έβαλα και το δικό μου touch προσθέτοντας το ξύσμα από 1 lime και τον χυμό από ένα lime και ένα λεμόνι και πήρα κατ΄αρχάς τα συγχαρητήρια του Ιάσονα που δεν είναι κανένας εύκολος κριτής.. Το τσάκισε κυριολεκτικά με φρέσκο ζυμωτό ψωμί -Ορεινό από το Απολλώνιο πάντα- και με ξυνομυζήθρα Γύπας και θα πάει για δουλειά καλοταϊσμένο το παιδάκι μου.. Μένει να το εγκρίνει και ο Πάνος βέβαια, αλλά νομίζω μια χαρά θα του αρέσει, ειδικά που σήμερα είναι από το πρωί κριτής σε έναν διαγωνισμό κρασιού που γίνεται στα πλαίσια του Οινοράματος οπότε θα γυρίσει πτώμα...


Ετοιμάζω και ένα τραπέζι την άλλη εβδομάδα, για αγαπημένους φίλους παλιούς και καινούριους και το tricky part είναι πως οι μισοί νηστεύουν, αλλά βρήκα μια καταπληκτική συνταγή για γαρίδες με chili και lime, θα τους φτιάξω και μια πράσινη σαλάτα με ξηρούς καρπούς, cranberries και vinaigrette βατόμουρου και θα φάνε μια χαρά νομίζω... Για τους υπόλοιπους σκέφτομαι την τάρτα με το Camembert και τα ντοματίνια και το Ιταλικό μου παστίτσιο.. Θα φτιάξω και το ψωμί με το cheddar και τα jalapenos, θα παραγγείλω και από τον Διονύση εκλαίρ βανίλια και σοκολάτα - και χαλβά gourmet για τους νηστεύοντες-  και θα είμαστε τζέτ. Θα επιμεληθεί και ο Πάνος τα κρασιά, θα βγάλω στην κυκλοφορία και ένα καταπληκτικό ασημένιο σκεύος που ανέσυρα από κάποιο ντουλάπι και το οποίο θα στολίσω με λουλούδια κατά το βρετανικό table setting και πιστεύω πως θα περάσουμε σούπερ... Εχω επιθυμήσει να κάνω κάτι σπίτι, μετά το σερί των γιορτών είπα να ξεκουραστώ λίγο και τώρα είμαι έτοιμη για νέες περιπέτειες...


Τι άλλα? Την Κυριακή έχουμε πάλι event στην Μεγάλη Βρετανία - πάμε σούπερ και απολαμβάνουμε με όλη μας την καρδιά και το support των αναγνωστών μας και που γνωρίζουμε καινούριους ανθρώπους- οπότε αύριο έχω και μπωτέ, αγόρασα - κατέβασα στο iPad δηλαδή- ένα καινούριο βιβλίο μαγειρικής που λέγεται " Put an egg on it" και με έχει ενθουσιάσει γιατί έχει 70 συνταγές με αυγά, κατέβασα τα δύο Nymphomaniac και κάποια στιγμή θέλω να δω τι είναι αυτό που έχει δημιουργήσει τόσον θόρυβο, και αναζητώ έναν χαριτωμένο τρόπο να φοράω το τυχερό μου γουρούνι, αλλά δεν τον έχω ανακαλύψει ακόμα.. Δοκίμασα με ασημένια αλυσίδα στον λαιμό μου αλλά δεν τρελάθηκα, και για να το φορέσω στο χέρι μου πρέπει να βρω κάτι ενδιαφέρον σε βραχιόλι, οπότε είμαι στο ψάξιμο... 


Α! Και ετοιμάζω και τα κομμάτια μου για το Λονδίνο που θα ανέβουν την άλλη εβδομάδα στο FnL οπότε stay tuned γιατί πέρασα σούπερ και θέλω να σας διηγηθώ όλα τα juicy details... Στο μεταξύ, να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο... Φιλιά!!!!   

No comments: