Tuesday, March 17, 2009

Happy Birthday μαμά!!!!!


Τις τελευταίες μέρες ήμουν χωρίς Internet... Ένα ωραίο πρωί τα λαμπάκια του router έσβησαν χωρίς καμιά προειδοποίηση και η σύνδεση μας εγκατέλειψε... Μετά τα τηλέφωνα στο 1240 και στις βλάβες του ΟΤΕ όπου ευγενέστατα με γείωσαν κανονικά, αποφάσισα να αναζητήσω την τύχη μου στα ελεύθερα WiFi της περιοχής μου... Τζάμπα κόπος επίσης... Εκεί που κάποτε έβρισκες τουλάχιστον δύο ανοιχτά, φιλόξενα, τώρα όλα ζητάνε password, και έτσι έμεινα με την χαρά... Και τελικώς, συμβιβάστηκα... Τσέκαρα τα mail μου χτες το μεσημέρι μέσω του I-Phone στο Golden Hall που έχει free ασύρματο Internet και στο ενδιάμεσο τηλεφωνούσα διαρκώς στις βλάβες μπας και δω προκοπή και έκανα αποτοξίνωση....Φυσικά μέχρι και σήμερα που σας γράφω από τον ΟΤΕ δεν έχω νεώτερο ουδέν.... Τελευταία φορά που μίλησα εχτές το μεσημέρι με κάποιον με ενημέρωσε πως ο τεχνικός έλεγχος για να διαπιστωθεί γιατί το router δεν συγχρονίζει με την γραμμή κρατάει τουλάχιστον τρεις μέρες... Βέβαια, σήμερα έχω Internet... Γιατί το καλό το παλικάρι (Ευούλα) ξέρει κι άλλο μονοπάτι... Που σημαίνει πως την προηγούμενη φορά που έμεινα χωρίς σύνδεση για ένα σχεδόν μήνα λόγω μετακόμισης, μέσα στα τουλάχιστον 200 τηλέφωνα που πήρα από ' δω και από ΄κει αναζητώντας την τύχη μου, βρήκα και το απευθείας τηλέφωνο των τεχνικών του ΟΤΕ για τις γραμμές ADSL... Εκεί, ευγενέστατοι τεχνικοί σε εξυπηρετούν αμέσως και έτσι, μέσα σε μισή ώρα το πρόβλημα είχε λυθεί και η σύνδεση μου είχε αποκατασταθεί απολύτως... Πράγμα που θα μπορούσα να έχω κάνει από την πρώτη στιγμή αλλά είπα να δώσω μια ευκαιρία στο σύστημα και να πάω "νομίμως" να δω τι θα γίνει... Και τώρα που είδα, θα περιμένω από καλπάζουσα περιέργεια να δω πότε θα ανακαλύψει ο ΟΤΕ ότι το πρόβλημα λύθηκε...
Στο μεταξύ σήμερα έχει τα γενέθλια της η μαμά μου... Δεν θα σας πω τα πόσα κλείνει, δεν έχει καμιά σημασία άλλωστε μια που παραμένει κουκλάρα και μάλιστα χωρίς την παραμικρή βοήθεια από την επιστήμη, θα της ευχηθώ απλά από εδώ να είναι πάντα γερή, γελαστή και ευτυχισμένη και τα υπόλοιπα, μαζί με ένα γλυκό φιλί, θα της τα πω το βράδυ από κοντά... Έτσι, σήμερα το post θα έχει ως θέμα μια τούρτα από αυτές τις υπέροχες, εντυπωσιακές, μαγικές, της διάσημης Colette, που φυσικά δεν τόλμησα ακόμα να δοκιμάσω να φτιάξω όμως, αν είστε τολμηροί μπορείτε να κάνετε εσείς την αρχή... Πληροφορίες και συνταγές στο http://www.colettescakes.com/ και στα βιβλία της διάσημης pastry chef στο Amazon... Φιλιά πολλά!!!!!

13 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Να την χαίρεσαι κοριτσάκι!!! Πολύχρονη!!!

elekat said...

Να τη χαίρεσαι τη μανούλα σου!!
Εγώ με το που θα δώ την παραμικρή στραβή στο internet παίρνω αμέσως τηλ. κατευθείαν τους τεχνικούς και ξεμπερδεύω!

La Gigi said...

Να τη χαίρεσαι τη μανούλα σου!! Να τα εκατοστήσει :)
φιλιά πολλά

υγ επίσης η οδός που ακολούθησες για να διορθώσεις το adsl δεν είναι παρανομη, απλά είναι πιο σύντομη ;)

ΑΧΤΙΔΑ said...

Μια όμορφη κόρη πάντα προέρχεται απο μια όμορφη μαμά, να σου ζήσει να τη χαίρεσαι κοριτσι μου!

ΦΟΥΛΗ said...

Να χαίρεσαι τη μανούλα ,να τα χιλιάσει .
Και η τούρτα σου τρομερή μμμμμμμμμ
Καλό βράδυ

δεσποιναριον said...

Να χαιρεσαι τη μαμυ σου φιλεναδα. Φιλακια.

mahler76 said...

χρόνια της πολλά!

wintersea said...

Όχι εγώ θέλω να τη φτιάξεις την τούρτα! Τι μου βάζεις τη φωτο;;

Άντε και χρόνια πολλά στη μαμά :)

Valisia said...

Να την χαίρεσαι...
Κι εγώ μια μέρα που είχε κολλήσει ιό ο υπολογιστής έτρεχα σαν το junkie στο αεροδρόμιο να μπω στo free internet!

YO!Reeka's said...

να τη χαίρεστε!!

Tali said...

1)EΓΩ ΕΙΜΑΙ απο αυτους που ειχα ανοιχτο το ρουτερ και μου γονατιζαν οι αλλοι τη συνδεση χωρις ναπαιρνω χαμπαρι:)
2) εχω επισης τα σος τηλεφωνα απευθειας και μια που προσφατα επαθα οτι επαθες εχω και τα κινητα των δυο τεχνικων που ηρθαν και μου αλλαξαν ρουτερ το οποιο φυσαει και χαλαλι το πενηνταρικο
3)
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗ ΜΑΜΑ
ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΑΙ

4)Γραφοντας αριθμημενα
θυμηθηκα την Τσαπερδονα -μαπου ειναι ? δωσε της χαιρετισματα

5) προς τιμην της Τσαπερδονας και παλι
ποσο χαιρομαι που παρασυρθηκες ..και ξεχαστηκες ..
και εγραψες παλι κειμενο , σαν τον παλιο καλο καιρο και οχι συνταγη

χχχχχχχχχχχχ
ματςςςςςςςς

Tali said...

πφφφφφφ την αποκρυψη ..λεκτικη αναγνωριση..μοντερειτορ μου μεσα

-πως το λενε αυτο δεν θυμαμαι τεσπα@$#@#

fevis said...

Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές... Το ίδιο και η μαμά μου....:-)))