Wednesday, February 3, 2010

Άντε πάλι με την Ελένη....


Λοιπόν... Βαρέθηκα να ακούω αναλύσεις του περιβόητου διαζυγίου όπου σταθώ και όπου βρεθώ... Και στην τηλεόραση, και στα καφέ, και στα blogs, του δικού μου συμπεριλαμβανομένου... Πόσο λυπημένη ήταν η Ελένη, γιατί φοράει ακόμα την βέρα της, γιατί πήγαν μαζί με τον κύριο Λάτσιο στους δικηγόρους, αν έχουν υπογράψει προγαμιαίο συμφωνητικό... Μέχρι η φουρνάρισα εχτές, όταν μου τύλιγε το ψωμί μου με ρώτησε πολύ σοβαρά αν "εγώ που είμαι δημοσιογράφος έχω μάθει τι τύπος είναι αυτός για τον οποίο η Ελένη χάλασε το σπίτι της..." Έλεος πια... Που αν όντως υπαρχει κάποιος άνθρωπος για τον οποίο χώρισε η Ελένη, ούτε ψύλλος στον κόρφο του δεν θα ήθελα να είμαι... Γιατί φαντάζομαι πως είναι άλλο πράγμα να φλερτάρεις, ή και να πηδάς ακόμα, την βασσίλισα της πρωινής ζώνης - έστω και την έκπτωτη- και άλλο πράγμα να γίνεις ο επίσημος σύντορφος της και η πιθανή πέτρα του σκανδάλου και να σε κυνηγάνε ο ρεπόρτερ Τσίλι και η Κατερίνα του Star νυχθημερόν... Εκεί να δείτε για πότε τελειώνει ο έρωτας...
Anyway, ένα είναι βέβαιο πια.. Πως τις κινήσεις marketing και δημοσίων σχέσεων - βλέπε δελτία τύπου και χειρισμό σοβαρής δημοσιότητας (σε ποσότητα εννοώ) καλό είναι να τις αναθέτουν σε αληθινούς επαγγελματίες... Γιατί είναι άλλο να καλείς τα κανάλια να σε δούν να παντρεύεσαι, να βαφτίζεις τα παιδιά σου, να αράζεις πρώτη ομπρέλα στην Ψαρού και να κάνεις shopping στην Κηφισιά και άλλο να θεωρείς πως όταν έρθει η ώρα να χωρίσεις αρκεί μια ανακοίνωση για να κάνουν όλοι τουμεπκί ψιλοκομμένο... Και φυσικά, είναι επίσης βέβαιο πως όποια και να είναι η εξέλιξη αυτής της ιστορίας - που διάφορα σχόλια "κύκλων" του ζευγαριού του τύπου "αφήστε τα παιδιά γιατί μπορεί να τα ξαναβρούν" μας βάζουν σε διάφορες σκέψεις για το πως και το γιατί αυτής της ιστορίας- η εικόνα της ωραίας Ελένης δεν θα είναι ποτέ η ίδια.. Όχι γιατί αποφάσισε να χωρίσει (αν χωρίσει) φυσικά... Αλλά γιατί πουλούσε τόσον καιρό τόσο καλά κάτι που προφανώς δεν ήταν αληθινό που δύσκολα το κοινό της θα την ξαναπιστέψει... Έβλεπα χτες αποσπάσματα από μια συνέντευξη που είχε δώσει στον Νίκο Χατζηνικολάου πριν από δύο περίπου χρόνια.. Όπου κοιτάζοντας την κάμερα κατάματα, όπως πάντα, έλεγε για πολλοστή φορά το πόσο πολύ αγαπούσε τον άντρα και τα παιδιά της, το πόσο ήταν και θα έμεναν για πάντα το κέντρο του σύμπαντος της, το ότι αν ποτέ χρειαζόταν να διαλλέξει ανάμεσα στην δουλειά και την οικογένεια της η επιλογή ήταν απλή και δεδομένη και πως αν ποτέ ερωτευόταν σιγά μην χώριζε... Θα έφευγε μακριά, τρέχοντας... Έτσι έλεγε τότε... Και τα έλεγε τόσο, μα τόσο ωραία που την πίστευαν όλοι... Κρίμα που κανείς δεν της μίλησε για το παραμύθι με τον βοσκό και τον λύκο....
Και αν μέσα σε όλα αυτά βάλουμε και τα σοβαρά αδειάσματα του θέματος από δημοσιογράφους άλλου βελινεκούς όπως η Έλλη Στάη και η Πόπη Διαμαντάκου και οι ειρωνίες τύπου "ένα σπίτι καίγεται" που τραγουδούσαν χτες με νόημα στην εκπομπή τους ο ι Χαριτάτος - Καραμέρος, νομίζω πως είναι εύκολο να πάρουμε μια ιδεά του τι μέλλει γενέσθαι όταν ξεφουσκώσει λίγο το θέμα και επανέλθουν οι (τηλεοπτικές και πραγματικές) ισορροπίες... Κρίμα πράγματι ... Γιατί τελικά, η μεγαλύτερη μαγκιά είναι να ξέρει κανείς πότε πρέπει να φύγει, με το κεφάλι ψηλά.... Και όχι το να έχει μάθει απταίστως να πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες...
Καλημέρα και φιλιά πολλά... Πάω στο Golden Hall για καφέ με την μαμά μου και μετά το πρόγραμμα έχει άλλο καφέ, απογευματινό, με λατρεμένη φιλενάδα... Λέτε να σπάσουν τα νεύρα μου?:-))))

Υ.Γ. Τελικά πάντως, από 'δω μας έχουν από ΄κει μας έχουν, όλο με τα του διαζυγίου ασχολούμαστε... Οπότε, μια ακόμα φωτογραφία του (τέως?) ζεύγους είναι ότι πρέπει για την περίσταση...

11 comments:

δεσποιναριον said...

Εχει και σε αλλα μπλογκς καλυψη του θεματος; Γιατι εγω βασικα εδω ενημερωνομαι. Τι μου ειπε η μαμα μου στο τηλεφωνο; " Να δεις κοριτσακι μου που θα ξανασμιξουν ". Τι ξερει η μαμα μου; Τι ξερεις εσυ; Αυτοι οι δυο τυποι ο Χ και Κ του αντ1 μου ειναι αντιπαθεστατοι. Αστα φιλεναδα, καλυτερα πηγαινε για κανενα .. καφε! Φιλακια!

La Gigi said...

δεν ξέρω τι να πω πια...
απλά μερικά πράγματα έχουν τα οριά τους συμπεριλαμβανομένων αυτων που θα έκανε κανείς για τα χρήματα και τη δόξα! αλλά αναρωτιέμαι, όλοι αυτοί οι προβαλλόμενοι παίζουν τέτοιου είδους παιχνίδια για να διατηρούνται στο προσκήνιο? είναι ζωή αυτό το πράγμα?
καλούς καφέδες φίλη :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

MULTI PSI said...

SAGAPO POLI

aremare said...

Χτες που πηγα να δω τη μαμα μου,
μου είπε με πολυ σοβαρό και στεναχωρημενο υφος:
Ο Γιαννης ειναι ενταξει.
Μεχρι να καταλαβω εγω ποιος Γιαννης,
συνεχισε:
Η Ελενιτσα την εκανε την κουτσουκέλα!!!
Ο Λάτσιος εγινε κι αυτός "Γιαννης"
Αντε η "Ελενιτσα" δικαίως, το κοριτσι της διπλανης πορτας ειπαμε,
αλλα και ο "Γιαννης";
Τους ευχαριστω βαθύτατα μεσα απο την καρδια μου, που εγιναν αιτια,
να ξεχασει εστω για λίγο η μανούλα μου, τα φαρμακα που πρεπει να "γραψει", την σύνταξη που δεν "μπαινει" μεχρι να γινει το δικαστηριο, τον μπαμπα μου, που μας ξεχασε πρωτος αυτος.
Ενταξει μιλάμε και για αλλα θεματα,
με την μαμα μου, για τον Παπανδρεου, που κατεστρεψε την χωρα σε 100 μερες,για τον ασεβη Λαζόπουλο, αλλα τωρα ειναι η πρωτη φορα που μιλαμε και δενν μαλώνουμε!!!
Να'ναι καλα!
Και συ με τους καφεδες, πρόσεχε.
Κάνε τον εναν τσάι, δεν παιζουν με τα νευρα!

MULTI PSI said...

Im back!!!! OLLA TA KALA EXOUN ENA TELOS! AN EITAN KALA OLA AYTA TELIKA!!! KOYRASTIKA NA TA PARAKOLOUTHO NISAFI PIA!!!! YPARXOYN KAI ALLA PRAGMATA STON KOSMO!!! ARES MARES XAZOMARES!!!!!!!

elekat said...

Εγώ πάντως δεκάτα δεν δίνω να μάθω αν χώρισε η Μεναγάκη και γιατί!
Ούτε καν έκατσα να διαβάσω το παραμικρό γιατί απλούστατα δεν μ'ενδιέφερε ποτέ το συγκεκριμένο ζεύγος!
Εχω άλλα ζευγάρια ν'ασχοληθώ εγώ!!
π.χ. πως τα πάει ο πρώην μου με τη δική του γυναίκα!
Με τη Μενέγω θ'ασχολούμαι;;;

Anonymous said...

Overdose exoume pathei :)) Pantws nomizw oti einai too much na ta kanei ola auta kapoios gia xarh ths dhmosiothtas...

fevis said...

δεσποινάριον@ Καλέ χαμός γίνεται φίλη μου... Blogs, περιοδικά, εκπομπές στην τηλεόραση, εφημερίδες.. ¨ολοι με τον καημό της Ελένης ασχολούνται...:-)) Φιλιά...

melissoula@ Τι να πω φιλενάδα μου... Άβυσσος οι ψυχή των (τηλε) ανθρώπων... Για τους καφέδες περιμένουμε και εσένα να ξέρεις.. Ανυπομόνως...:-))) Φιλάκια πολλά..

JIK O SKROYTZAKOS@ Καλώς σε βρήκαμε και εμείς...:-) Καλημέρα!!!

aremare@ Τώρα θα το ρίξω στα τσάγια, διάβασε το επόμενο πστ και θα καταλάβεις..:-) Λες μετά το ποδόσφαιρο να γίνουν ο Γιάννης και η Ελένη το όπιο του λαού? Έλεος...Φιλιά

MULTI PSI@ Βρε καλώς τα παιδιά τα δικά μας... Μάστορας και του blogging γίνεσαι φίλη μου και θα μας βάλεις όλων τα γιαλιά όπως σε βλέπω... Φιλάκια!!!

elekat@ Σωστό κι αυτό...:-)))

Chrysoulaki@ Και θα πάθουμε κι άλλη, κάνε λίγη υπομονή.. Κλύσμα θα μας το κάνουν το διαζύγιο.. Εκείνοι θα χωρίζουν, εμείς θα πονάμε...:-)))

STELIOS PENTARVANIS said...

Τι τα θες ,εγώ πέρυσι που χώρισα ούτε το Κalamata tv
δεν ήρθε στις δηλώσεις μου.Χαχαχα
Να δείς που αυτό το βιολί με το χωρισμό μπορεί να κρατήσει μερικούς μήνες

fevis said...

the wrong man@ Ψαράκι μου, καλύτερα εδώ που τα λέμε..:-))) Μερικά πράγματα είναι καλύτερα να μένουν πίσω απο κλειστές πόρτες...:-))) Φιλάκια...