Saturday, February 27, 2010

Λονδίνο ξανά, Part 2

Πίνω τον πρωινό μου καφέ με την D. , ένα από τα ωραιότερα πράγματα που κάνω αυτές τις μέρες στο Λονδίνο. Η εικόνα μας πρέπει να δείχνει λίγο σουρεάλ στον άσχετο, εξωτερικό παρατηρητή οπότε ευτυχώς δεν έχουμε... Χρωματιστές κούπες, ανοιχτά laptops και ένας λόφος από λιχουδιές - ο Π. εχτές με γέμισε σακούλες με φαγώσιμα εξαιρετικά... Crispy donuts, macarons Pierre Herme, scones δύο ειδών και clotted cream, ψωμί με τέσσερα τυριά, cinammon mufins και φυσικά cupcakes... Και ένας ήλιος που μπαινοβγαίνει και παίζει κρυφτούλι με την βροχή, και γέλια και κουβέντες κοριτσίστικες... Τέλεια!!! Και μέσα σε όλα αυτά ένα μισοφαγωμένο red velvet cupcake.. Όταν η D. μου ανακοίνωσε περιχαρής εχτές το μεσημέρι πως το δικό της cupcake το έφαγε και ήταν υπέροχο εννοούσε πως τσίμπησε δυο μπουκιές σαν σπουργίτι και έχω και τις αποδείξεις εδώ, για να δείτε τι τραβάω...:-))
("Εγώ το έφαγα αργότερα το δικό μου cupcake και ήταν πολύ νόστιμο" είπε η D.)



Εγώ βέβαια, αντίθετα από την λεπτή, κομψή κολλητή μου, έφαγα εχτές τα πάντα.. Κυριολεκτικά... Ξεκινήσα με ένα Lola's vanilla cupcake στο Selfridge's περιμένοντας τον Π. να έρθει να με βρει - όπου βέβαια αξιοποίησα τον χρόνο μου ψωνίζοντας τα πάντα, από love portion tea μέχρι κεκάκια για την γιορτή της μητέρας και συνέχισα ακάθεκτη μέχρι αργά το απόγευμα... Πάρτε βαθιά ανάσα και ακούστε πρόγραμμα... Ξεκινήσαμε από Notting Hill και καφέ με λιχουδιές στο Gail's Bakery (απίστευτες ζύμες και ένα από τα νοστιμότερα cinammon rolls που έχω φάει ποτέ), πήγαμε για book shopping στο Books for Cooks, μετά φύγαμε για το Whole Foods Market στους διαδρόμους του οποίου μπορώ να ζήσω ευτυχισμένη για όλη μου την υπόλοιπη ζωή, μετά πήγαμε για έναν καφέ με μπόλικη κουβέντα στο Le Pain Cotidien και καταλήξαμε στο Sketch για afternoon tea με μια ενδιάμεση στάση στο Apple Store....

(Very trnedy δίσκος με λιχουδιές στο afternoon tea του Sketch....)



Κουραστήκατε? Ο καημένος μου ο Π. νομίζω πως ήταν έτοιμος να λιποθυμίσει πάντως - τον είχα φορτώσει και με τις βαριές σακούλες όλη την ημέρα- και έτσι τον άφησα να πάει να ξεκουραστεί και να ησυχάσει ίγο το κεφάλι του και πήγα να παραλάβω την D. που είχε προλάβει να γυρίσει από την δουλειά της και να ξεκουραστεί... Άφησα τα πράγματα, αράξαμε λιγάκι και μετά φύγαμε για το Bushaba όπου είχαμε δώσει ραντεβού και με την Βιργινία, μια απο τις πιο παλιές και πιο χαριτωμένες όπως αποδείχτηκε αναγνώστριες αυτού (αλλά και του προηγούμενου) blog... Βέβαια ταϊλανδέζικο δεν φάγαμε τελικά μια που η ουρά απ' έξω έφτανε μέχρι την άκρη του τετραγώνου και σιγά μην καθόμασταν να περιμένουμε όρθιες μέσα στο κρύο για μια ώρα για να φάμε... Κανένα φαγητό δεν μπορεί να είναι τόσο καλό... Έτσι πήγαμε λίγο πιο κάτω, σε ένα μαροκάνικο που ήξερε η D. και περάσαμε σούπερ... Φάγαμε φαλάφελς και όλα τα σχετικά, ήπιαμε κόκκινο κρασί είδαμε belly dancing - με μια θεά χορεύτρια που έκανε φοβερά πράγματα με το στήθος της και όχι μόνο- κουβεντιάσαμε, γελάσαμε, και παραλίγο να χορέψουμε και τσάμικο μια που μια παραλλαγή του αποτελεί όπως διαπιστώσαμε μεγάλο σουξέ του μαγαζιού.. Να ένας άλλος σουρεαλισμός του Λονδίνου.. Στις 9 η ώρα το βράδυ, την ώρα δηλαδή που εμείς στην Αθήνα ξεκινάμε να ντυνόμαστε για να βγούμε, ένα μαγαζί ολόκληρο χειροκροτούσε στο τσκίρ κέφι τις εξωτικές χορεύτριες που πιασμένες χέρι χέρι με τους σερβιτόρους και κάποιους πελάτες χόρευαν την Καραγκούνα με κέφι και μπρίο..:-))
Και σήμερα, αφού ακύρωσα μόλις ένα ραντεβού που είχα κλείσει για χτένισμα στο Urban Retreat του Harrods με την Natasha (κάνει καταπληκτικό ίσιωμα να το ξέρετε αν θελήσετε να χτενιστείτε εδώ αλλά με τον καιρό να βρέχει πάλι είπα να ενσωματωθώ με το αχτένιστο look της πόλης και να μην ασχοληθώ με μάταια πράγματα όπως το ίσιο μαλλί με τόση υγρασία) φεύγω σε λίγο για βόλτα και shopping... Οι άντρες της ζωής μου, έχουν δώσει ο καθένας την παραγγελία τους... Ο Άρις θέλει πράσινο σκούρο Fred Perry και φούτερ Londsdale και ο Μάνος πούρα.. Και να μην πάρω και ένα cupcake for dogs για τον Droopy?
Φιλιά πολλά σε όλους λοιπόν από το υπέροχο Λονδίνο και τα λέμε soon....Καλό σαββατοκύριακο να περάσετε.. Και γελαστό...
Υ.Γ. Ένα από τα πιο αστεία πράγματα που μου συνέβησαν αυτές τις μέρες εδώ ήταν η επίσκεψη μου στις τουαλέτες του Sketch... Που είναι ατομικές πλαστικές καμπίνες σε σχήμα τεράστιου αυγού που μόλις μπαίνεις μέσα και κλείνεις την πόρτα αρχίζουν να βελάζουν κάτι πρόβατα... Απίστευτο?




5 comments:

katrine said...

Καλημέρα Ευή

Να περάσεις υπέροχα ,κοριτσίστικα, και σκερτσόζικα!!

Απίστευτο!!Αυγό που βελάζει!!!Χο χοχο!!

Φιλάκια

Talisker said...

Αρνουμαι να σχολιασω τοση ευννοιατρης τυχης
-εγω πηζω!!

παρ ολα αυτα σε παρακολουθω αδιαλειπτως
και σιγα μη σε ζηλευω

χαλια
χαλια ειναι το Λονδινο

οχι καθολου δεν ειναι απο τους αγαπημενους μου προορισμους..
πφφφφφφφφφφ


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Μου τρέχουν τα σάλια... όπως και πολλών άλλων, είμαι βέβαιος!
;-)

La Gigi said...

εχεις παθει κανονικη παρακρουση στο Λονδινο μπουμπου :))

elekat said...

Α σε βλέπω εξαιρετικά ενημερωμένη εσένα παιδί μου με τα high hit του Λονδίνου!!!
Σε παραδέχομαι ειλικρινά!!!
Books for Cooks;;;
Scetch;;;;
Gail's Bakery;;;

(!!!)

Αξια!!