Tuesday, March 16, 2010

Διακόπτουμε για Eurovision....


Διακόπτω εκτάκτως την ρομαντική, ερωτική και ανοιξιάτικη ροή του blog πρώτον γιατί βαρέθηκα την μαυρίλα και θέλω να επιστρέψω επειγόντως στο γνώριμo και αγαπημένο ροζ μου και δεύτερον γιατί είδα χτες το απόγευμα το video με το τραγούδι που επιλέξαμε για την Eurovision και μου ‘ρθε ντουβρουτζάς!! Καλά, είμαστε καθόλου με τα καλά μας?
Κατ’ αρχάς μέχρι να ξεκινήσει η εικόνα να κινείται νόμιζα πως έβλεπα σε επανάληψη τον Μιχάλη Ρακιντζή με τους ρομποτανθρώπους και το S.A.G.A.P.O… Μετά άρχισαν να χοροπηδάνε όλοι μαζί και να σκούζουν «Ωπα» και αντελήφθην ότι είναι ανανεωμένο το concept.. Και καλά.. Τα αγόρια με τα μαύρα να τα καταλάβω, μάλλον πάμε για να πιάσουμε το gay κοινό της Ευρώπης.. Γιατί αν αυτούς τους μάζεψαν για να πιάσουν τις γυναίκες, σας έχω νέα.. Το six pack από μόνο του δεν κάνει δουλειά, ειδικά δε αν το συνδυάσεις με φωτόλυση και φουφούλες που ανεμίζουν.. Δεν πάνε να φωνάζουν, δεν πάνε να χτυπιούνται.. Με τόση σκιά στο μάτι και τέτοια mise en plie που πας κουκλίτσα μου στον φούρνο με την κερένια μύτη?
Βέβαια, τουλάχιστον αυτοί πηδάνε.. Γιατί ο Αλκαίος, που κατά τα άλλα τον θεωρώ μια χαρά τραγουδιστή για να εξηγούμαστε, έχασε μεν τα κιλά με χίλια ζόρια – του έχει μείνει βέβαια αυτή η εμφανής θλίψη για την χαμένη λιχουδιά στο μάτι, την βλέπεις- αλλά το πόδι το σηκώνει μετά βίας… Αφού είσαι για άλλες δουλειές αγόρι μου εσύ, για άλλες πίστες.. Τι τα θες τα ακροβατικά? Εδώ δεν τα κατάφερε κοτζάμ Sakis που πηδάει δυο φορές γύρω από τον εαυτό του, σκίζει το πουκάμισο και λιποθυμάει ο μισός γυναικείος ευρωπαϊκός πληθυσμός, όλος ο gay και βάζει ιδέες και σε μερικούς straight που δεν είναι και τόσο κατασταλαγμένοι.. Και θα κερδίσεις εσύ με το ένα δύο τρία πόδι, ένα δύο τρία χέρι?
Η Παπαρίζου για να την πάρει την πρωτιά αναγκάστηκε η γυναίκα να χορέψει τον Πυρίχειο με δώδεκα πόντους τακούνι και το βρακί στο χέρι... Και είχε και ενάμισυ μέτρο πόδι και τον πωπό στον σβέρκο που λέει και μια φίλη αγαπημένη.. Εσένα τι σε κάνει να πιστεύεις πως θα σε προτιμήσουν με το project "η ζωή μου μια βόλτα"?
Αυτά για το οπτικό κομμάτι του θέματος.. Γιατί το μουσικό απλά δεν ακούγεται.. Δεν ξέρω ποιος ιθύνων νους εκεί στην ΝΕΤ αποφάσισε πως η εικόνα που θέλουμε να βγάλουμε για την Ελλάδα στην Ευρώπη πρέπει να ακροβατεί κάπου ανάμεσα στο λαϊκό-ποπ και τα τσάμικα με μια δόση από λεβεντογέννα Κρήτη αλλά νομίζω πως τελικά ήρθε η ώρα να μας αποκαλύψουν ευθαρσώς ποιοι είναι οι άνθρωποι που παίρνουν αυτές τις αποφάσεις? Πως ονομάζονται? Που ζουν? Που διασκεδάζουν? Που ντύνονται? Τι τρώνε? Τι μουσική ακούνε?
Και το κυριότερο? Ψηφίζουν στις ίδιες εκλογές με ‘μας? Και αν ναι, τι τσιγάρα καπνίζουν? Άδεια ή μήπως γεμάτα?
Τέλος, επειδή το άκουσα κι’ αυτό, τι σημαίνει που το ώπα το ξέρουν όλοι στην Ευρώπη? Και το μαλάκας το γνωρίζουν επίσης, όπως έλεγε το μεσημέρι στο ραδιόφωνο ο Κωστόπουλος -φανταστείτε στ τι mood έχω περιέλθει που συμφωνώ με τον Κωστόπουλο- αλλά δεν το κάναμε τραγούδι να το στείλουμε για διεθνή καριέρα.. Αν και με αυτά που είδαν τα ματάκια μου εχτές, κακώς, γιατί δυο θεσούλες παραπάνω θα τις χτύπαγε στεγνά..

Και αν κατά τύχη δεν είχατε την χαρά να απολαύσετε την φετινή μας συμμετοχή, τσακώστε και το βιντεάκι να μην μείνετε ανενημέρωτοι.. Φιλιά και καλημέρες…




Υ.Γ. Το σκέφτηκα πολύ και το αποφάσισα.. Λατρεύω την άνοιξη και τα λυπητερά τραγούδια, και τους πονεμένους εραστές και όλα αυτά τα υπέροχα που σας συγκινούν και ανεβάζουν τα σχόλια και τις αναγνωσιμότητες στο blog αλλά ο πλανήτης Ευούλα πρέπει να παραμείνει γελαστός, ξένοιαστος και επειτδευμένα αφελής.. Διαφορετικά θα μαραζώσω και θα αλλάξω ψυχολογία και χρώμα και δεν το θέλουμε αυτό.. Εγώ δηλαδή δεν το θέλω καθόλου και γι' αυτό έκλεισα και ένα ραντεβού για φουλ ρεκτιφιέ την Τετάρτη στον Βαγγέλη να ξανάρθω στα ίσα μου...Όχι τίποτα άλλο δηλαδή αλλά στο τέλος θα με κοιτάζω στον καθρέφτη και θα βλέπω αντί για μένα την Μαρίζα Κωχ...:-))

18 comments:

δεσποιναριον said...

Δε το ειχα ακουσει το τραγουδι. Μπουρδα βλαχοροκ. Μαλλον βλαχοποπ. Ειπαμε δεν εχουν περαση τα μελωδικα στη γιουροβιζιον, αλλα τουλαχιστο να ακουγεται. Το να παιρνεις ενα μπητ και να του βαζεις ενα ντιρλαντα μπορει να ειναι η συνταγη, αλλα δεν τρωγεται.
Κρατα τον πλανητη Ευουλα παντα χαμογελαστο. Προσωπικα ουτε εμενα μου αρεσουν τα πονεμενα, τα αγανακτισμενα τα ψυχοπλακωτικα και τα αφοριστικα, τα προβληματικα, τα ακαταλαβιστικα, τα απελπισμενα, τα βαρατε με κι ας κλαιω..τα δε ξερω τι να κανωωωω.. χμμ τα ειπα ολα;
.. ναι.. θαθελε η Μαριζα! Φιλακια.

STELIOS PENTARVANIS said...

Εγώ απορώ μετά από την υπερπροσπάθεια που έχει μέχρι και η Νετ κάνειστο παρελθόν να μοιάζει η εκπροσοπησή μας πιο "Ευρωπαική" πάμε να στείλουμε αυτό το τραγικής αισθητικής πράγμα που μόνο κοροιδίες θα μαζέψει ...άν ποτέ περάσει στα τελικά.

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Απόλαυση, κείμενο - απόλαυση!

Στα σοβαρά τώρα, ενένα ποσώς με ενδιαφέρει η Eurovision, αλλά με ενδιαφέρει πάρα πολύ να μάθω πραγματικά ποιοί είναι αυτοί, που κάνουν την προκαταρκτική επιλογή ή που ρίχνουν γραμμή για το πώς πρέπει να είναι τα τραγούδια και το concept όλο... Να τους πάμε, μετά, να τους ψεκάσουν με δακρυγόνα στο Σύνταγμα!!!

Talisker said...

ax!!

ναι ναι ναι
πες τα !!!
και ευτυχως γυρισες στο σωστο μουντ

δεν προλαβα να ανησυχησω για τα μελαγχολικα...

τα ελληνικα τραγουδια και δη τα μελαγχολικα τα θεωρω το πιο χειραγωγισιμο ειδος (μετα τις ελλεινες διαφημισεις του αλτερ)
και τα εχω εξωστρακισει εδω και χρονια εις το πυρ το εξωτερον

τουδε και στο εξης απαγορευω και σε σενα οτιδηποτε κλαψουρικο που σε κανει να κλαις χωρις λογο
η σε ριχνει..
(μη κοιτας το νταρκ μπλοκακι εκεινο εκει ειναι απλα παιχνιδι και σεβεται τη μελαγχολια:)

στη ζωη μου ομως ποτε μα ποτε δεν θα βαλω να ακουσω Μαλαμα Κραουνακη Μποφιλιου Θηβαιο (οσο κι αν μου αρεσουν)κι ολα αυτα τα κοψοχαρακιρατα...γιατι νιωθω τη διαθεση μου να πεφτει κατακορυφα και δεν εχω χρονο για τετοιες πολυτελειες καρδια μου ...:::)))))))

Κατα τα αλλα
το τραγουδι ειναι α π α ι σ ι ο

και δεν ξερω με ποια λογικη το ψηφισαμε και καλα να παθουμε

ειμαστε παρωχημενοι μια ζωη
εννοειται πως θα πατωσουμε ...

(ξυπνησα στραβα εχω την εντυπωση ή με φτιαχνεις που τα λες ολα και με καλυπτεις???)

φιλιααααααααα Ευηηηηηηη!

DonnaBella said...

anoixh mpainei, kairos na alafrynei k na anevei h diathesh mas! :-) (lew egw, k paw na xanahwthw sth douleia) kalhmeres!

Anonymous said...

ΑΠολαυστικό κομμάτι, καλή μου. Ξεκίνησε η νέα εβδομάδα υπέροχα και μ' ένα μεγάλοοοοοοοοοο χαμόγελο!

Καλή εβδομάδα με αισιοδοξία λοιπόν!

So_Far said...

Sunshine, "τέλειο" το κομμάτι του μεσιέ για την τηλεόραση του Καζακστάν ( έβλεπα κάτι αντίστοιχα το Νοέμβριο που κατοικοέδρευα εκείθε και ειλικρινά τότε ένοωσα την ανάγκη να γνωρίσω τη Black Death από κοντά )
Μάλλον θέλουμε να χάσουμε για να μην επωμιστούμε τα έξοδα της επόμενης διοργάνωσης πράγμα όχι κακό για τα οικονομικά της χώρας και ως κίνηση καλή

ΥΓ Αυτο το τραγούδι του Μάλαμα το χθεσινό είπα να το ακούσω γιατί ως γνωστόν δεν ακούω ελληνική μουσική αλλά αυτό δεν ακούγεται με τίποτα, μιλάμε για κανονικό χαρακίρι
Την καλημέρα μου sunshine , μέσα Απριλίου περίπου έρχομαι Ελλάδα και θα τα πούμε

ΠΑΥΛΟΣ said...

Καλημερούδια!!! Μου έφτιαξες την μέρα!!!!

Glayki said...

Επιστροφή στους Νεαρτενταλ!Σαν να γαυγίζουν ένα πράγμα!Να μας το πουν ρε παιδί μου εκεί στην ΕΡΤ...να ξέρουμε πως ..αν ενδιαφέρεται κάποιος πεθαμένος καλλιτέχνης να ανέβει πάλι στην επικαιρότητα...να βάζει συμμετοχή..προβλέπω για του Χρόνου Γαρμπή ή Σοφία Αρβανίτη[που τη θυμήθηκα]Λευτέρη Πανταζή...μη σου πω και Μάκη Χριστοδουλοπουλο!

Και από εκεί και ύστερα ....θα βλέπουμε eurovision τρωγοντας κοψίδια στην λαδόκολλα!

Υσ..αχ..δεν είναι ωραία φάση να είσαι κομμωτηριάτη...και να είναι σούπερ τα μαλλάκια σου και να νοιώθεις ανεβασμένη;
καλή επιτυχία στο μαλλί!

cibus♥I said...

Καλημέρα! Καλώς σε βρήκα:D
I support Russia @ EV :P
Happy hairdressing!:D

elekat said...

Πω πω πω αίσχος!!
Χα χα χα γέλασα πολύ και συμφωνώ με το σχόλιο της so-far ότι επίτηδες το κάνανε για να μην βγούμε και επωμιστούμε τα έξοδα της επόμενης διοργάνωσης!
Μόνο έτσι εξηγείται, γιατί άλλη εξήγηση δεν δίνω, ειλικρινά!
Το κιτς βλαχομπαρόκ σε όλο του το μεγαλείο!

Anonymous said...

Den to eixa dei kai to eida twra...Jeus!!! Einai na aporeis pragmatika me poia logikh to epelexan.Pragmatika omws,pou zoun??? Kala,eliwsa me to sxolio gia wpa&malakas :))
Kai epeidh eimai kai ligo asxeth me to thema,auto htan to kalutero apo ola?? Dhladh ta alla pws htan...??
Anyway, ENNOEITAI roz me xilia! :)
Filia!!

La Gigi said...

εγώ έχω μια απορία, αφού σε κανέναν δεν αρέσει το τραγούδι ποιος το ψηφισε και βγήκε κιόλας?
ότι ούτε που θα πάρω είδηση τι θα γίνει είναι βέβαιο, μόνο για χάρη του Σάκη θα την παρακολουθούσα :)

Anonymous said...

νασαι καλα .. πρωτον γιατι για μια ακομα φορα ενημερωθηκα ..( ειμαι αυτη που δεν ηξερα ουτε την Τζουλια) και δευτερον γιατι ξεραθηκα στα γελια.. εδω στην εξωτικη περιοχη οριενταλ που ειμαι βλεπω διαφορους σταθμους με αραβοποπ.. που εχει ομως το πλεονεκτημα οτι δεν καταλαβαινω τιποτις.. αλλα ειναι κατι χιτ . οποτε καλιτερα αντι για την Ευρωπη να προσανατολιστουνε τα παιδια στο
Syrias superstar για διεθνη καριερα..εχουν πολλες ελπιδες..χαιρετισματα στο βαγγελη .. Μαργαριτα

Vipera Lebetina said...

Fevis θέλω να πιστεύω ότι ακούω καλή μουσική.. Να σου πω την άποψή μου για το τραγούδι? Δεν νομίζω πως απέχει και πολύ από τη δική σου! Λοιπόν, θα την χαρακτηρίσω με μια ελληνική λέξη που είναι πολύ γνωστή στην Ευρώπη. Μα-λα-κί-α!
Κάνει κακό στα μάτια, τα αφτιά (το κυριότερο), τα νεύρα, και την εικόνα μας στο εξωτερικό.
All in all, η eurovision δεν με εντυπωσίασε ιδιαίτερα ποτέ, και είμαι από τους λίγους που στις πρώτες διαφημίσεις που βάζει η Νετ πάω να διαβάσω με την ησυχία μου ένα βιβλιαράκι!

Anonymous said...

1) Σας διαφεύγει, ότι το τραγούδι αυτό πέρασε από μια διαδικασία συγκρισης με άλλα 7-8 (?) τραγούδια. Τι πιο λογικό, λοιπόν, από το να επιλεγεί, εφόσον τα υπόλοιπα τραγούδια ήταν πολύ μετριότερα? Καθευατό το τραγούδι σαφώς είναι μέτριο αλλα πάντα στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος.
2)Από την άλλη επίσης ξεχνάτε ότι το τραγούδι προορίζεται για τη γιουροβίζιον. Το τονίζω: για τη γιοροβίζιον. Όχι για τη σκάλα του Μιλάνου.
3) Επίσης συγκρινομενο το τραγούδι με τα τραγούδια που στείλαμε τα τελευταια έτη είναι ασύγκριτα καλύτερο.
4) Χθες μιλουσα με κατι φίλες που επίσης κράζανε το τραγούδι οι οποίες γνωρίζω οτι ακουν ολημερις και ολονυχτις Καλομοίρα και Σάκη. Εμ χρυσή μου, όταν οι μουσικες σου επιλογες κυμαινονται εκει, ε τοτε μη κρινεις τον Αλκαιο, δε σε παίρνει!
5) Πολύ άσχημο πράγμα το κράξιμο. Και μαλιστα με επιχειρήματα του τύπου, "ο χοντρος που αδυνάτισε και ονειρευεται χάμπεργκερ καθως τραγουδάει"! Κλισέ και άκομψο.

man about town said...

http://www.youtube.com/watch?v=P6MAT2lbUnc&feature=PlayList&p=4696BAF18B752805&index=0&playnext=1
παντα μια γλυκια ζαλη :-)

fevis said...

δεσποινάριον@ Βλαχοχάλια φιλενάδα μου... Αυτό είναι το νόημα.. Και ο πλανήτης Ευούλα δεν αλλάζει... Ροζ θα είναι και γελαστός γιατί δεν ξέρω αλλιώς.. Σε φιλώ!!!

the wrong man@Σιγά μην περάσει ψαράκι μου...Φιλάκια..

Asteroid@ Έλα ντε? Εγώ δεν ξέρω αν είναι καν υπαρκτά πρόσωπα πάντως...:-)))

Talisker@ Σιγά μην καθόμουν στο λάθος mood φίλη..Και έχεις δίκιο.. Ο Μάλαμας κομμένος... Φιλιά..

DonnaBella@Εσένα θα σε ξεχώσουν οι ειδικές, υπερθεαματικές δυνάμεις μου φαίνεται..:-)))

ΔώραΤσίρκα@ Να 'σαι καλά φιλενάδα μου.. Ήρθες? Περιμένω τηλέφωνο...:-)))

So_Far@Άντε να σε δω...:-)))

ΠΑΥΛΟΣ@ Καλημέρα.. Που χάθηκες εσύ?

ΤΟ ΓΛΑΥΚ@Το κομμωτήριο είναι must.. Εγώ μπορεί να βγω έξω ντυμένη σαν το βλαχάκι εύκολα.. Αχτένιστη ζαμέ...:-)))

cibus@Καλώς σας βήκαμε και εμείς.

elekat@ Κι αυτό σωστό.. Δεν το είχα σκεφτεί απ΄αυτή την σκοπιά..Δαιμόνια σε βρίσκω...:-)

Chryssoulaki@Γιατί ρε φίλη, έχω άδικο? Ροζ με χίλια, ναι...:-))

melissoula@ Σαν το ανέκδοτο με τον Χριστό και τον Ιούδα θα το κάνουμε.. "Μήπως είμαι εγώ, μήπως είμαι εγώ?":-)))

Μαργαρίτα@ Είδες βρε> Σας κάνω και να γελάτε..:-))Φιλιά..

Vipera Lebetina@ Μου αρέσει που όλοι συμφωνούμε.. Που κάνει το ερώτημα ακόμα πιο καίριο.. Ποιος σκατά το ψήφισε αυτό το τραγούδι?

Ανώνυμος@ Γιώργο μου, εσύ είσαι αγόρι μου?:-))
υ.γ. Αυτό με την χαμένη λιχουδιά πάντως, από πείρα το έγραψα.. Ως χοντρή κι εγώ.. Δεν καταλαβαίνω γατί το πήρες στραβά..

man about town@ Ναι, ναι.. Και όπως λέει και ένας φίλος μου, "χώρια τα χαιρετίσματα..":-)