Tuesday, July 6, 2010

Γκρρρρρ......


Αυτός ο μήνας μπήκε @#$%^^ντας... Πρώτα χάλασε το internet, μετά φτιάξαμε το internet και χάλασε το router μου και ακόμα παιδεύομαι με τις βλάβες του ΟΤΕ μπας και καταφέρει να έρθει κανείς να μου το αλλάξει μια που είναι ακόμα μέσα στην εγγύηση, εχτές μπλόκαρε το iPhone μου και προσπαθούσα μέχρι τα ξημερώματα να το ανοίξω, ξέχασα και τα χάπια μου της πιέσης και ήμουν δυο μέρες μέσα στην ζαλάδα, ο καφές μου δεν έχει έρθει ακόμα... Και παίζουν και διάφορα άλλα που δεν είναι της παρούσης, πάντως, ασχολούμαι διαρκώς με πράγματα δυσάρεστα και μίζερα και καθόλου δεν μου αρέσει αυτό, και το κακό είναι πως όλα μένουν εκκρεμή και συνεχίζουν να υφίστανται..
Άφησα και το προηγούμενο ποστ περισσότερες μέρες απ΄ότι έπρεπε μάλλον και πλάκωσαν και διάφοροι που θεωρούν πως επειδή διαβάζουν το blog με ξέρουν και μπορούν να εκφέρουν γνώμη για τα πάντα μου - που μπορούν δηλαδή, δικαίωμα τους είναι, απλά όπως πάντα με αφήνουν έκπληκτη οι άνθρωποι που είναι ικανοί μόνο για πρώτη ανάγνωση και από κει και πέρα χάος - και γενικά έχω ανάγκη να βουτήξω το κεφάλι μου στην θάλασσα και μετράω μέρες μέχρι να το καταφέρω... Περίεργες μέρες...
Μου την σπάνε όλα αυτά τα μικρά που χαλάνε την ζαχαρένια μου.. Ναι, χτυπήστε άφοβα οι ανώνυμοι και οι κομπλεξικοί, θέλω να περνάω καλά και να είναι όλα γύρω μου όμορφα, ροζ, εύκολα και ευτυχισμένα... Μέσα στο ξανθό μου κεφάλι, το ελάχιστο μυαλό με το οποίο με προίκισε ο Θεός είναι προσανατολισμένο μόνιμα προς την χαρά.. Και όταν αυτό δεν συμβαίνει αποδιοργανώνομαι... Και μπλοκάρω, και χαλάω, και το μόνο που σκέφτομαι είναι η ξαπλωστρα μου στην Ψαρού, το κύμα να σκάει στα πόδια μου και κάποιος να μου κάνει αέρα πάνω από το κεφάλι μου με ένα φτερό για να μην ζεσταίνομαι... Ε μα ναι... Άμα είναι να ακούσω πάλι τα τέρατα, τουλάχιστον να σας έχω δώσει έναν λόγο πραγματικό... Αλήθεια, σας έχω μιλήσει για την περίοδο της ζωής μου που με μετέφεραν μονίμως αγκαλιά για να μην χαλάω τις σόλες από τα παπούτσια μου?
Καλημέρα και κάντε μια ευχή να περάσει ο ανάδρομος ή δεν ξέρω τι είναι αυτό που τα κάνει όλα χάλια και να μπουν τα πράγματα πίσω στην κανονική τους σειρά... Θέλω router που να δουλεύει, όλα τα applications πίσω στο κινητό μου και έναν καφέ το πρωί να ανοίγει το μάτι μου... Ζητάω πολλά?

Στην φωτογραφία η θάλασσα της Ψαρούς όπως την βλέπεις από την πρώτη σειρά... :-) Και τραγουδάκι που ταιράζει τρέλα...


9 comments:

Anonymous said...

δεν χρειάζεται τόση επίθεση και "δράμα" προς όποιον απλά δεν συμφωνεί ή διαφωνεί σε κάτι μαζί σου.Δεν σου εχω ξαναγράψει αλλά ειλικρινά δεν είδα κάτι τόσο προσβλητικό ή υβριστικό στα προηγούμενα σχόλια εκτός και εαν σκοπός του μπλογκ είναι μόνο να ανταλλάζεις φιλοφρονήσεις με τους 5 συγκεκριμένους φίλους σου οπότε ζητώ συγνωμη..

Yiannis/Pefki said...

Evi, se diavazw arketa xronia, apo ta paliotera blog sou kai pragmatika mou aresei afto to anemelw kai xalarwtiko pou vgazoun ta post sou kai ta agxoi sou gia tis kremes St. Barth (?) H kapws etsi...?? Oi xaplwstres sto Namos, to nisi klp...Kai polles fores palh me eknevrizei olo afto.
Panta mou ekane omws entypwsh, pou etrwges diafora kaloudia, muffins kai cakes me delivery apo UK...diafora junk food (simply berger...axx) kai elega ma kala afth h gynaika den fovate to zaxaro ths thn piesh?? :)
Molis omws diavasa pws xehases na pareis ta xapakia ths pieshs k eixes zalades...epesa katw apo ta gelia...
Egw mia fora pou anevasa piesh kontepsa na pa8w kata8lipsh...epi ena mhna se giatrous kai exetaseis, gia na mou poun pws telika einai apo to agxos kai to stresss. Kai twra diavazontas to post sou mou hr8e san flasia h periptwsh mou kai paralila katalava nomizw kai ton tropo skepsei sou. Einai aftoi pou to vazoun katw kai pelagonoun kai ta xanoun (dikaiologhmenoi pera gia pera...) kai einai alloi pou mporei na ta exoun ola afta kai lene ena terastio DEN GAMIETE 8a zhsw kai me piesh h den xerw kai gw ti...
Den se xerw ka8olou, kai dikaiologo kapoia comments pou sou thn lene (den milaw gia arrwsthmenes katastaseis)...alla simera prwth fora nomizw pws katalava ligo pws skeftese. Makari na mporousa ki egw na to kanw afto, xreiazete. Kai to noima ths zwhs mporei na mhn einai mia vradia sto Nobu, alla o ka8enas prepei na vrei ena tropo na exwraish thn pragmatikothta tou kai na issoropish thn zwh tou...(afta kata to ta lew sthn pe8era na ta akousei h nyfh):)

PS1: Sthn Palma de Mallorca prin ena dimino vrika ena mikro magazaki...:):)
http://www.chocolatfactory.com/eng/base.htm
PS2: kai gia na mhn mou rixeis to ana8ema...na kai ti leei h episthmh
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=340508&ct=33&dt=29/06/2010

elekat said...

Α παπα σε καταλαβαίνω!!
Μου τη δίνουν κι εμένα πολύ όλα αυτά τα μικρά και δυσάρεστα που με αποδιοργανώνουν και με χαλάνε!λ
Ειδικά όταν χαλάνε ηλεκτρικές συσκευές, φώτα, gadgets κ.λ.π. και πρέπει να τρέχω από το πρωί να τα τακτοποιήσω...

Οσο για τις απόψεις των απανταχού ανώνυμων που θεωρούν ότι κάποιοι τάχουν όλα και δεν δικαιούνται να παραπονιούνται, έχω να τους πω ότι ο καθένας διαχειρίζεται την ζωή του όπως νομίζει και ότι το να προσπαθεί κάποιος (είτε έχει λίγα είτε πολλά!) να φτιάχνει όμορφη την καθημερινότητά του, μόνο κακό δεν είναι!
Αντίθετα, το να επιδιώκουμε να βλέπουμε τα ωραία, τα θετικά, τα καλά, το να δίνουμε χρώμα ροζ ή κόκκινο στις μέρες μας αντί μπλε ή μαύρο, ε όσο να το κάνουμε δίνει άλλο τόνο στη ζωή μας!
Και γλυτώνουμε και από στρες, και από πιέσεις και από εγκεφαλικά και από πολλά άλλα κακά!
Aυτά λοιπόν έχω να απαντήσω σ'αυτούς που τρώγονται με τα ρούχα τους και μπαίνουν σε blogs που τους χαλάνε απ'οτι φαίνεται μόνο και μόνο για να ρίξουν τη χολή τους!
Αντί να μέμφονται λοιπόν τα ροζ συννεφάκια των άλλω, ας προσπαθούν να φτιάξουν δικά τους!

Talisker said...

Εγω στο λεω
κανω λευκη απεργια
-αν δε φυγει η Τζουλια απο πανω μου -δεν σχολιαζω

οσο για τους ανωνυμους
αστα!!!

το διασκεδαζεις τρελλα
και το ξερω
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

La Gigi said...

έλεγα λοιπόν και μου κατάπιε το σχόλιο ο μπλόγκερ....
ότι αυτά δεν είναι για γκρρρρρ, συμπληρώνω ότι ούτε αυτό που έπαθα εγώ απόψε είναι για γκρρρρ. ξέρεις γιατί; γιατί ήδη η Τρίτη πέρασε είμαστε σχεδόν στην Τετάρτη και εσύ είσαι μια μέρα πριν την Πέμπτη και εγώ δυο μέρες πριν την Παρασκευή, τέλεια δηλαδή!
και επίσης, για την Παρασκευή σου έχω ένα treat και δεν είναι ο καφές :)))
φιλάκια

ΣΠ said...

Το όριο θάλασσας-ξηράς δε φαινεται στη φωτό σου! Αυτό την κάνει κάπως "μαγική"!
Εγώ θα κρόπαρα τους ανθρώπους στο βάθος και τις πατημασίες μπροστά.

ΣΠ said...

OK, μάλλον θα κρατούσα τις πατημασιές αλλά θα έκοβα το βάθος!

Ra Ma said...

Έκανα μια προσευχή και άναψα ένα κεράκι για τον router σου. Δουλεύει καλά σήμερα ή να κάνω παράπονα στο Θεό? :)

PS. Και όσο για τον θηλυκό εαυτό μου, να ξεκαθαρίσω πως είχε σχέση με το Anima του Γιούνκ, προχωρημένο ε? ...για να βάλω τα πράγματα στη θέση τους δλδ :))

fevis said...

Ανώνυμος@ Σιγά την επίθεση και το δράμα.. Νομίζω πως αυτό που σίγουρα δεν χρειάζεται είναι τόση υπερβολή...

Yannis/Pefki@Να διαβάσεις τα βιβλία της Πολυάννας.. Είναι παιδικά μεν αλλά θα καταλάβεις μετά ακριβώς πως σκέφτομαι..:-) Ευχαριστώ και για τα links... Καλημέρα...:-)

eleakt@Ειδικά το inetrnet με το οποίο έχω μεγάλο.. δέσιμο με κάνει να αισθάνομαι έξω από τα νερά μου οταν είναι χαλασμένο.. ¨οσο για τους ανώνυμους... Εγώ ανεβάζω τις απόψεις τους όπως πάντα και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του... :-)

Talisker@ Η Τζούλια παιδί μου, θα βγει και από πάνω κάποια στιγμή, θα το δεις... Και θα βγάλει και περισσότερα λεφτά από μας... Έστω και ξαπλωμένη...:-))

melissoula@ Άσε τώρα, μην ξύνεις πληγές γατί τα είδαμε τα χαϊρια μας...:-(

ΣΠ@ Και τι θα πει "κροπάρω" είπαμε?

Radio Marconi@ Ας είναι καλά τα κρυφά μου ταλέντα Μαρκονάκι μου γιατί αν περίμενα από τον ΟΤΕ, με σήματα καπνού θα επικοινωνούσαμε σήμερα...:-)