Friday, July 9, 2010

Τράβα μπρος....


Μπήκα στο σπίτι μόλις... Ξύπνησα αργά - μάλλον έφταιγε το Zirtec που πήρα χτες το βράδυ γιατί με έπιασε πάλι η αλλεργία μου και μου έφερε έναν υπέροχο, βαθύ ύπνο- και έφυγα κατευθείαν για το ραντεβού μου για καφέ στην Παλιά Αγορά με την Luciana... Είναι πολύ όμορφη η Παλιά Αγορά αυτή την εποχή.. Με τα δέντρα να δημιουργούν άφθονη σκιά και να φέρνουν δροσιά στα τραπεζάκια, και τον κόσμο αραχτό και χαλαρό σε απολύτως καλοκαιρινό mood, και έχει και καταπληκτικό κέικ βανίλια... Αράξαμε εκεί για ώρα, είπαμε τα δικά μας, οργανώσαμε τις επόμενες μέρες, στο ενδιάμεσο πήραν τηλέφωνο η Μαρία από το Κυπαρίσσι και ο Π. από το Λονδίνο, μου λείπουν απίστευτα και οι δύο και ανυπομονώ να περάσουν οι μέρες και να τους δω, και στην επιστροφή έκανα μια στάση στον γνωστό στα Β.Π. Κυριάκο και αγόρασα ολόφρεσκα ντοματίνια, ένα κλαδάκι δεντρολίβανο και λαχταριστά κεράσια...
Το μεσημεριανό μενού της Κυριακής θα έχει το απόλυτο καλοκαιρινό φαγητό... Κεφτεδάκια με πατάτες τηγανητές και ντοματοσαλάτα, και ναι, θα φάω στην κουζίνα τα νιάτα μου μεν αλλά το αποτέλεσμα θα με αποζημιώσει... Τα κεφτεδάκια, με μπόλικο δυόσμο και λίγο ούζο στο ζύμωμα, είναι τέλεια και κρύα την επόμενη μέρα, όμως όσα και αν φτιάξω, και φτιάχνω πολλά πιστέψτε με, ποτέ δεν περισσεύουν... Γενικά σκοπεύω να μαγειρέψω πολύ το weekend και αυτό για όσους με ξέρουν καλά λέει πολλά για την διάθεση μου.. Που είναι υπέροχη... Ήρθε επιτέλους και ο καφές μου από το Λονδίνο - φιλενάδα μου σε ευχαριστώ πολύ, πολύ, πολύ- και έτσι αύριο θα ψήσω και δυο ειδών κρουασάν για πρωινό, βουτύρου και σοκολάτας, για να το γιορτάσω... Εορταστικό brekfast και η αγαπημένη μου κούπα γεμάτη με το σωστό blend.. . Τι χαρά !!!Σαν χαμένο συγγενή το υποδέχτηκα το βάζο, που είναι και τεράστιο, και μαζί με τα άλλα τέσσερα που μου έχει να με περιμένουν την άλλη εβδομάδα η Γεωργία, έχω εξασφαλίσει τον καφέ της επόμενης χρονιάς νομίζω... :-)
Και τώρα, λέω να πάρω το βιβλιαράκι μου, αυτό με την ζωή της Coco Chanel που κοντεύει να στοιχειώσει πια τόσον καιρό, να ανάψω το air condition και να προσγειωθώ στο κρεβάτι μου με πλονζόν... Κρατάει μάλλον ακόμα η επήρεια του Zirtec και νυστάζω απίστευτα.. Και το βράδυ έχουμε κανονίσει να πάμε με αγαπημένους φίλους στο Cash να κάνουμε και support στο παιδί μας, αν και νομίζω πως έτσι κι αλλιώς εκεί θα πηγαίναμε και ας μην δούλευε ο Άρις... Δεν έχω καλύτερο μέρος στα βόρεια πια για βράδυ... Με υπέροχο κήπο, με καλό φαγητό, με σούπερ cocktails, με ξεσηκωτική μουσική και με όμορφο κόσμο around, τι άλλο θέλει κανείς για να περάσει ένα όμορφο βράδυ? Και με δύσκολη πόρτα επίσης, που τις προηγούμενες μέρες άφησε απ' έξω την Τζούλια και την Μαριάννα Ντούβλη, διαφορετικές βραδιές την κάθε μια, με αποτέλεσμα το Star να έχει στήσει κανονικό παράρτημα στο πεζοδρόμιο, για να προλαβαίνει τις εξελίξεις... Η σκηνή με την Ντούβλη να καλεί την αστυνομία και πριν μπει στο περιπολικό για να πάει να υποβάλει μήνυση να λέει στην κάμερα "μου είπαν πως δεν μπορώ να μπω γιατί είμαι πορνοστάρ... Είμαι συγκλονισμένη..." έχει γίνει πια κλασσική στα μεσημεριανά... Και καλά να είμαστε, μάλλον έπεται και συνέχεια...
Αυτά για σήμερα, να περάσετε μια όμορφη μέρα και το σαββατοκύριακο είναι πια μια ανάσα μακριά... Που σημαίνει πως ως γνωστόν, τα καλύτερα είναι αυτά που θα έρθουν.... Φιλιά πολλά...


Στην φωτογραφία τα ψώνια μου και ο λατρεμένος μου καφές... Και τραγουδάκι χαρούμενο ασορτί με τα κέφια μου... :-) Αλίκη forever και ένας ελληνικός κινηματογράφος που δεν θα βαρεθώ ποτέ.....


9 comments:

La Gigi said...

σιγά καλέ μη φας τη ζωή σου στην κουζίνα... ετοίμασε τον κιμά από το Σάββατο και θα είναι και πιο εύκολο να τον πλάσεις την επόμενη μέρα. θα τηγανίσεις τους κεφτέδες σε μια φριτέζα τις πατάτες σε μια άλλη και έτοιμα!!
να μη σκεφτώ καλύτερα ότι αυτό το μενού θα έπρεπε να το τρώμε μαζί αλλού την Κυριακή... γιατι θα σκασω παλι.
επισης, οτι εγω δεν σου λείπω το αφήνω και δεν το σχολιάζω καθόλου. πφφφ
φιλάκια

Tali said...

πω πω μου δινεις ιδεες τωρα για φαγητο

δεν τα εχω κανει ποτε ετσι τα κεφτεδακια και θα τα κανω τη Τριτη πια στο εξοχικο
το σημειωνω!!::)

καλα με την Αλικη ποτε δεν τα πηγαινα πολυ καλα αλλα χε χαιρομαι παντα που ετσι κι αλλιως τραβας μπρος και δεν το βαζεις κατω ...

τη σκηνη με τη ΝΤΟΥΒΛΗ δεν την ειδα
δεν εχω ιδεα τι λες,
κοπηκε και το αρβυλα και χανω τις ενημερωσεις αλλα να σου πω..............

ΜΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΩς ΛΑΜΠΩ???

ΑΠΑΛΛΑΧΤΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΑΤΑΤΙ

ΜΑ ΤΟΝ ΤΟΥΤΑΤΙ

αν δεν ειχα τοσο προσφατη αναρτηση θα φωταγωγουσα τωρα τον κηπο αλλα

θα το κανω κι αυτο στο εξοχικο μαλλον
απολαμβανοντας τα κεφτεδακια.......

μμμμ ΗΔΟΝΗ!

ΜΑΚΙΑ ΕΥΑΚΙ!!!


(ξαναστελω το σχολιο γμ τη πρεβυωπια μου!!!)

δεσποιναριον said...

Ομορφο Σαββατοκυριακο προβλεπεται αφτερ ωλ! Για να δεις ποσο επηρρεαστηκα, μολις διαβασα το ποστ και πριν γραψω σχολιο πηρα την ωραιοτατη κουμπαρα και την καλεσα να φαμε! Καλοκαιρινα φαγακια, παρεα και ..τι αλλο θελουμε. Καλο σου Σ/Κ

STELIOS PENTARVANIS said...

εγώ αν δεν έρθει η Ντουβλη δεν έρχομαι!!!

Anonymous said...

Τίτλος : Smith & Wesson
Συγγραφέας : Σερέτης, Σάββας
Εκδόσεις : ΠΕΤΣΙΒΑΣ
Χρονολογία έκδοσης : 2005
Σελίδες : 187

Η υπόθεση αυτού του καλού μυθιστορήματος εκτυλίσσεται στο Κυπαρίσσι και πρωταγωνίστρια είναι μια Μαρία, αν θυμάμαι καλά. Καμιά σχέση;

elekat said...

Χα χα χα έγινε τέτοιο σκηνικό με τη Ντούβλη;;;
Κι αυτή γιατί συγκλονίστηκε τόσο;;;
Δεν είναι πορνοστάρ δηλαδή;;
Επρεπε όμως να την αφήνανε να μπεί, θα γινότανε τρελό γέλιο όπως τότε που ήρθε εδώ στο μαγαζί και είχαμε πεθάνει στο γέλιο με τις πόζες που έπαιρνε και τις μούτες που έκανε!!!

Αααχ κεφτεδάκια...
Με ούζο, ε;
Καλή ιδέα!!!

Anonymous said...

Κεφτεδάκια με πατάτες? Αυτοπροσκαλούμαι από τώρα. Και θα φέρω μαζί μου και παγωτό Ben & Jerry από αυτό με τα macademia που σου αρέσει. Και μετά, αν είσαι καλό κορίτσι, θα σε παίξω και μια παρτίδα τάβλι και μπορεί και να χάσω.lol
A.

DonnaBella said...

γιου-χου! θελω κ εγω κεφτεδακια! γκνιαμ γκνιαμ! (ναι, εχω μια τραγικη κριση παλιμπαιδισμου, φταιει η ζεστη μαλλον..)

fevis said...

melissoula@Τελικά, πως ήρθαν τα πράγματα και αντί για κεφτεδάκια θα κάνω μπάνιο και ηλιοθεραπεία.. Όσο για σένα, δεν μου λείπεις γιατί σε βλέπω βρε κουτό... Συχνότερα από τους άλλους δύο...:-) Φιλάκια...

Talisker@ Τα κεφτεδάκια είναι το κορυφαίο καλοκαιρινό φαγητό...Και όταν λέμε ούζο, να βάλεις μέσα ένα κουταλάκι του γλυκού σε κάθε μισό κιλό κιμά.. Μην τα κάνεις μεθυσμένα τελείως... Φιλιά φιλενάδα...

δεσποινάριον@ Αγαπημένη μου, το σαββατοκύριακο από όμορφο έγινε υπέροχο... Τα ξαφνικά είναι τελικά και τα καλύτερα...Και όπως έχει πει και ο Σαββόπουλος, την ιστορία, στην Ελλάδα τουλάχιστον, την γράφουν οι παρέες...:-))) Φιλιά

the wrong man@Ε, να της πούμε τότε...:-))))

Ανώνυμος@ Με έβαλες σε σκέψεις αλλά ρώτησα και δεν έχει καμιά σχέση... Θα το πάρουμε το βιβλίο όμως, εννοείται..:-)

elekat@ Νομίζω πως κάποια στιγμή θα μας κοπεί το γέλιο με αυτές τις συγκεκριμένες ξανθιές.. Τόσο βαρετές, τόσο λαϊκές, τόσο χάλια...:-) Όμορφα περάσαμε όμως ε?

DonnaBella@Μην σου πω πως παίζει να τα φτιάξω όταν έρθεις έτσι όπως πάμε...:-)

Α. Τελικά, προσκαλεστήκαμε όλοι αλλού...:-)