Monday, July 26, 2010

Εκτάκτως.....

,
Οι ιδανικές διακοπές πρέπει να έχουν πολλή ηλιοθεραπεια και κολύμπι, καλό φαγητό, δυνατά ποτά, ταιριαστή παρέα, γέλια από καρδιάς, άφθονο ύπνο και απολαυστικό σεξ... Και χαλαρές κουβέντες και απελοφιλοσοφίες με ανθρώπους που αγαπάμε και εμπιστευόμαστε, από αυτές που τελικά μας κάνουν να γνωρίζουμε καλύτερα τον εαυτό μας και να πηγαίνουμε μικρά αλλά καίρια βήματα παρακάτω...
Στην μέση των φετινών ιδανικών μου διακοπών λοιπόν, και μετά από συνδυασμένες -τηλεφωνικές κυρίως αλλά όχι μόνο- συζητήσεις με τις κολλητές μου (Μαρία, Λιάνα, Γεωργία, Doris και Μάρθα) έχω να ομολογήσω το εξής:
Τους πιο ενδιαφέροντες, έξυπνους, αστείους, γοητευτικούς , χαρισματικους και συχνά επικίνδυνους (μόνους) άντρες που γνώρισα στην ζωή μου μέχρι σήμερα, τους έκανα ή κολλητούς ή γκόμενους... Και παρόλο που πάντα αποφάσιζα με το ένστικτο και όχι με την λογική, η ζωή μου απέδειξε εμπράκτως πως δεν έπεσα ούτε μια φορά έξω... Όσους ερωτεύτηκα, συνειδητοποίησα στην πορεία πως τελικά δεν θα τους ήθελα για φίλους, ενώ τους υπόλοιπους κατάλαβα αμέσως πόσο σημαντικοί θα ήταν για την ζωή μου και παρόλο που θα μπορούσα ευκολα να τους ερωτευτώ, δεν διακινδυνευσα να τους χάσω στην συνέχεια για ένα πάθος...
Τον έναν και μοναδικό που δεν κατάφερα να αποφασίσω γιατί τον ήθελα πιο πολυ, για γκόμενο ή για φίλο, τον παντρεύτηκα...:-)
Και με αυτή την μικρή εξομολόγηση - άσκηση αυτογνωσίας, (ευχαριστημένη Μαρία?) επιστρέφω στα της ωραίας Μυτιλήνης τα οποία ομως, θα σας τα διηγηθω όταν επιστρέψω, σε άλλο ποστ... Φιλιά...

Υ.Γ. Η φωτογραφία ούτε με κολακεύει, ούτε συνάδει με το θέμα, όμως έχει πλάκα και την μοιράζομαι μαζί σας με χαρά... Έχω άλλη μια σχετική από την Ελβετία, μου την είχε τραβήξει η Γεωργία, ας προσθεσω και αυτή μπας και καταλήξει να γίνει συλλογή... Γυαλί ηλίου, γυαλί πρεσβυωπίας, ροζ - φούξια συνολάκι, μαλλί αχτενιστο αλλά προσήλωση τεράστια στο Facebook via Iphone, από την Λέσβο με αγάπη...:-) (Θα μπορούσε να είναι και από την Florida είπε ο Μάνος που την τράβηξε γελώντας - ξέρετε, εκεί που μαζεύονται όλες οι γριές και παίζουν κανάστα - και έτσι, για μια ακόμα φορά, επιβεβαίωσε την επιλογή μου πανηγυρικά...)

14 comments:

Tali said...

Eisai thea agapi mouu!!!!!και συμφωνω σε ολα περι ανδρων
η μεγαλυτερη χαζομαρα να καις μια καλη φιλια για μια λανθανουσα κατασταση φλερτ /σεξ κλπ...

γκομενοι πολλοι , χιλιαδες (λεμε τωρα), φιλοι και ειδικα ανδρες
ελαχιστοι!:)

(αν βαλω τα γυαλια μου και σε βρω οτι ..εβαλες ..σ' εφαγα...@@@@)

-μα που τα εχω?
χχχχχχχχχ

δεσποιναριον said...

Αχ μ'αρεσεις! Φτου μωρε σε εχασα για ..εναμισυ μηνα στην Λεσβο. Γενικα βλεπω να περνας ομορφα. Μη ξεχασεις τον Αντωνη στο Καγιανι και την Σκαλα Συκαμινιας κοντα στο δειλινο. Φιλια!

Anonymous said...

H alithia einai pos oi kollitoi sou eimaste oloi omorfoi, exipnoi, dinamikoi, humoristes, perizititoi, kai kala paidia. (Den fantazomai na simperilambaneis kai to remali ton Peter stin idia katigoria me mena!)
Z opos Zorro

La Gigi said...

πωπωωω ναι! είναι σχεδόν η ίδια φωτογραφία με τη διαφορά ότι στη δική μου το μαλλί είναι άψογα χτενισμένο και εντάξει είναι πιο χειμωνιάτικη και αλπική :))
η μικρή άσκηση αυτογνωσίας μου άρεσε κι εμένα πολύ!
φιλάκια πολλά

Ra Ma said...

χα,χα,χα μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!
Καλά να περνάς :))

Anonymous said...

μια χαρά! περιμένουμε και άλλες φωτο..με τον freddo δίπλα στο κυματάκι κλπ. αυτοσχεδίασε. να παρηγοριόμαστε εμείς που θα ψηθούμε στην Αθήνα..να περάσεις καλά!

elekat said...

Xα χα χα!!!
Η photo αυτή είναι super γιατί ακριβώς είναι πολύ χαρακτηριστική σου!
Αυτό ακριβώς το ύφος παίρνεις όταν βάζεις το γυαλί και εξετάζεις το i-phone!

Οσο για τις διακοπές...
Θα συμφωνήσω απόλυτα και θα ευχηθώ να περάσουμε έτσι!!

Anonymous said...

Εγώ ξέρω πως υπάρχει και τρίτη κατηγορία.Μήπως την ξέχασες? lol
Α.

katrine said...

Ωωωωωω, πολύ όμορφη φυσική φώτο!!!

Να περνάς όμορφα στη συνέχεια καλοκαιριού Εύη, φιλιά!

STELIOS PENTARVANIS said...

έχουμε να πούμε πολλά μεθαύριο και στη φωτό είσαι σούπερ :-)

Multi psi said...

Trellenomai giayto to synolaki kai to ksereis!!!!!!
Mathimata aytognosias eeee?????? mipos xreiazomai kai ego kanena seminario?????
Perna kala oso mporeis!! Eisai diakopes kai ase tis philosofies!!!!!!!

se filo poli poli

Anonymous said...

Ομορφη, όμορφη και αληθινή. Και welcoming, και διδακτική. Και μου αρέσει πολύ να σταματώ και να διαβάζω. Πολύ καλές διακοπές.

aremare said...

Πολύ ροζ, καταροζ, απ'την κορφή εως τα νύχια ροζ!!
Και το σοβαρό ύφος ολ δε λεφτ....

crispy said...

Άργησα λίγο αλλά ηθελα να γράψω ότι η φωτογραφία είναι πολύ πολύ όμορφη και πραγματικά αληθινή!
Επίσης , η νέα φωτογραφία που έχετε στο προφίλ είναι η κορυφαία! Η ωραιότερη που έχετε βάλει μακράν!