Monday, March 21, 2011

Δικαίωμα.... (Updated)..




Γράφω βιαστικά πριν πάω για ύπνο.. Ήταν ένα υπέροχο σαββατοκύριακο γεμάτο γέλιο, διασκέδαση και εκπλήξεις.. Και εμπειρίες παράξενες για τις οποίες κάποια στιγμή θα κάνω ένα ξεχωριστό ποστ... Σε λίγες ώρες ξημερώνει Δευτέρα και ξεκινάει μια εβδομάδα πολύ σημαντική που την περιμένω πως και πως γιατί σηματοδοτεί ένα καινούριο ξεκίνημα του Μάνου και μαζί το τέλος μιας περιόδου που ήταν δύσκολη αλλά και διδακτική.. Μετρήσαμε φίλους και απώλειες, αλλάξαμε σχέδια και πήραμε αποφάσεις σημαντικές, βάλαμε τις προτεραιότητες μας σε καινούρια τάξη, και πέρα και πάνω απ΄όλα επιβεβαιώσαμε πως παραμένουμε ομάδα γερή.. Και πως όπως πάντα, στα δύσκολα και στα εύκολα εξακολουθούμε να επιλέγουμε να στηρίξουμε ο ένας τον άλλο...

Στο περιθώριο όλων αυτών, ταυτόχρονα, έτρεχε και ένα άλλο θέμα δικό μου.. Που είχε να κάνει με αυτό το γαμημένο παρελθόν που με στοιχειώνει και που με κυνηγάει να με βάλει σε μια θεσούλα που δεν την θέλω και δεν θα την πάρω.. Παρόλα αυτά, στο τέλος της μέρας είμαστε, είμαι, καλά... Και ξέρω πως για τους ανθρώπους που αγαπάω, και για την ζωή που θέλω να ζήσω, μπορώ να κάνω θαύματα.. Και άλματα, και ελιγμούς και να κρατήσω ισορροπίες παράτολμες και εύθραυστες με δεξιοτεχνία μεγάλου ακροβάτη... 

Μεγαλώνω, μαθαίνω, απογοητεύομαι καμιά φορά,  αλλά κυρίως παρατηρώ... Και διατηρώ το δικαίωμα να ονειρεύομαι, τη ανάγκη να γελάω και να παραμένω παιδί, και την συνήθεια να παλεύω γι΄αυτά που θέλω με πάθος.. Όπως και το ταλέντο να πέφτω με τρόπο τέτοιο που να ξανασηκώνομαι γρήγορα, και χωρίς μεγάλους τραυματισμούς.. 
 
Καληνύχτα, καλημέρα και καλή μας εβδομάδα...:-)

 
UPDATE...Η σημερινή μέρα τελικά ξημέρωσε με έναν ουρανό ασήκωτο... Και μετά από έναν γρήγορο πρωινό καφέ με την μαμά μου, την ώρα που επέστρεφα σπίτι μου, τράκαρα.. Ένας νεαρός με ένα μηχανάκι πετάχτηκε από ένα στενό παραβιάζοντας το stop και έπεσε πάνω μου.. Το πόσο τρόμαξα όταν τον είδα να σωριάζεται μπροστά στις ρόδες μου δεν λέγεται.. Και μέχρι να βεβαιωθώ πως δεν είχε κάτι και να ανταλάξουμε στοιχεία - αρνήθηκε να τον πάω στο ΚΑΤ - έχασα μερικά χρόνια από την ζωή μου.. Ευτυχώς δεν χτύπησε και εγώ απλά τραντάχτηκα... Και στραμπούληξα λίγο το χέρι μου που το χτύπησα στην πόρτα έτσι όπως γύρισα το τιμόνι απότομα για να μην περάσω από πάνω του.. Δεν παύω να σκέφτομαι όμως πως αν το μυαλό μου δεν ταξίδευε αλλού και αν ήμουν λιγότερο αφηρημένη μπορεί και να είχα αντιδράσει γρηγορότερα. Μπορεί και όχι.. 
Το θέμα είναι πως αυτή η εβδομάδα που περίμενα με τόση λαχτάρα ξεκίνησε εντελώς λάθος.. Εχω ανάγκη από λίγη λιακάδα που να κρατήσει.. Και δεν ξέρω τι να κάνω για σπάσει αυτό το σερί της γρουσουζιάς που ότι θέλω στην ζωή μου πιο πολύ τελευταία το φέρνει κοντά και εκεί που πάω να το πιάσω το ξαναπαίρνει μακριά με φόρα... Όχι αγιασμός και ευχέλαιο δεν μας πιάνει εμάς φοβάμαι, ούτε το παλούκι στην καρδιά του κτήνους.. Δεν ξέρω τι να πω.. Πραγματικά.. Μόνο πως θέλω λίγη ηρεμία.. Αυτό μόνο..

15 comments:

δεσποιναριον said...

Καλη εβδομαδα! Τις πιο θερμες μου ευχες για οτι ξεκινα τωρα. Οταν στο τελος της ημερας εισαι καλα, αυτο ειναι πολυ σημαντικο. Φιλια και παντα να αντεχεις και να ονειρευεσαι.

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Με το καλό το καινούριο ξεκίνημα, Εύη!

So_Far said...

Sunshine μου, πολύ το χάρηκα το χθεσινο-απογευματινό μας καφεδάκι και οφείλω να ομολογήσω ότι η κουβέντα μας ήταν απλά super και με μία φίλη που είναι στα καλύτερά της και που θέλω πάντα να τη βλέπω έτσι και ακόμα πιο καλά
Kisses sunshine

ΥΓ Να μην γράψω τίποτα για το impact του "βλέμματος", αυτό και αν είναι .. ultimate test -:))

orfia said...

Ξεχνα αμεσως το σημερινο!! Μην σε επηρεασει! Ολα θα πανε οπως τα θελεις. Εσυ τοξερεις καλυτερα οτι σκεφτομαστε θετικα ! Φιλια πολλα

Anonymous said...

Eprepe na epimeineis na ton pas sto nosokomeio gia na veveotheis pos den tha se trexei argortera. Na pareis tilefono ton Alexi na tou doseis ta stoixeia kai tha se paro kai ego molis telioso apo edo pou eimai kai den boro na miliso. To kinito sou exei kati kai mou gurizoun ta minimata piso?
Z. opos Zorro

wintersea said...

Αχ συμφωνώ με το Zorro... Άμα τον πιάσουν (στ' αληθινά ή στα ψέμματα) τίποτα ζαλάδες μετά?...

Αμάν αυτά τα μηχανάκια, μάστιγα όμως :((

Είσαι καλύτερα?

Φιλιά και πρόσεχε!

ΠΑΥΛΟΣ said...

Όλα καλά θα πάνε, κάνε λίγη υπομονή ακόμα. Άλλωστε στην ουρά κολλάμε όλοι και μας φαίνεται πιο βαρειά από το βόδι που φάγαμε!!!

υγ πάντως το project του Μάνου είναι απλά super!!!

ΠΑΥΛΟΣ said...

υγ2 Μας λείψατε το Σάββατο που δεν καταφέραμε να σας δούμε, αλλά που θα πάει, θα το γιορτάσουμε δεόντως εντός της εβδομάδος!

Taste Advisor said...

Μην το σκέφτεσαι άλλο, τελείωσε, μια κακή στιγμή ήταν και είναι πίσω σου.
Τα καλύτερα θα έρθουν και δεν τα σταματάει τίποτα, ξέρω εγώ.....
Φιλιά αισιόδοξα, ροζ, θετικά και ανοιξιάτικα, ναι ανοιξιάτικα, κι ας κάνει ψοφόκρυο, στην καρδούλα μου εγώ έχω άνοιξη.

aremare said...

Κοιτα τι μου θυμησες τώρα...
Οδηγει η κουμπαρα μου και πέφτει πάνω της μηχανακι.
Ο κύριος που το οδηγει μόλις εχει ψωνίσει απο χασαπικο, και πεφτοντας,
του ανοιγει η σακκούλα με τούς κιμαδες, και γίνεται χάλια.
Κατεβαίνει η κουμπαρα απο το αμάξι,
βλέπει τον χριστιανό μες τα "αιματα" και παθαινει....υστερια!
Ναχτυπιέται, να ουρλιάζει, και ο ανθρωπάκος να την κοιταζει αναυδος,
δεν επαθα τιποτα μανδαμ καλα είμαι,
τίποτα αυτή υστερία...
Αστα να πανε, δεν υπαρχει χειροτερο απο το να χτυπησεις καποιον με μηχανακι.Εγώ παλια ειχα χτυπησει μια κοπελα, και ηταν κωφαλαλη, και μεχρι να βεβαιωθω οτι ηταν καλα...,γιατί ψιλοεφταιγα κιολας, αλλα βγηκαμε γνωστες,
και ολα καλα.
Αντε μωρε,πάει πέρασε κι αυτό.
Και σε λίγο, πολύ λίγο ερχεται φουριόζα η ανοιξη.

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

O Z. έχει δίκηο...
Ελπίζω να μη προκύψει τίποτε "εκ των υστέρων"!

Anonymous said...

Και το μνημόνιο σε γρουσουζιά θα οφείλεται! Απαπα φτου μας, σκόρδα!

DonnaBella said...

Aman, mphka na euxhthw kales arxes (diavasa prwi), k vlepw update - kala na pan ola. apapa, elpizw na eisai kala, auto mono! filakia polla!

elekat said...

Καλή αρχή!!!
Περιμένω με ανυπομονησία την έναρξη!

Οσο για το μηχανάκι, αφού αυτός παραβίασε το stop δεν φαντάζομαι να ζητήσει τα ρέστα μετά εκ των υστέρων..

fevis said...

δεσποινάριον@ Καλή αρχή σε όλους μας φιλενάδα..:-)Φιλιά!!!

Asteroid@ Γιάννη μου ευχαριστούμε πολύ..:-)

So_Far@ Γελάσαμε όντως πολύ φιλενάδα και ελπίζω να το επαναλάβουμε σύντομα και.. στο εξωτερικό..:-) Φιλάκια πολλά και να προσέχεις...

orfia@Με επηρέασε εταιροχρονισμένα τελικά..:-) Αλλά τώρα πάει, πέρασε..

Z. opos Zorro@ Τα είπαμε εμείς..:-) Φιλάκια πρωινό αγόρι..:-)))

winterses@ Έτσι είναι, ο Ζ. είναι πολύ σοφό αγόρι και έχει πάντα δίκιο..:-))))))) Φιλιά αγαπημένη..

Πάυλος@ Εννοείται πως θα πάνε όλα καλά, το καλό που σας θέλω!!!! Και μας μας λείψατε οπότε κανονίστε επιτέλους..:-)

Taste advisor@ Ναι, ναι, ναι.. Τέτοια φιλιά θέλω παρακαλώ..:-)))

aremare@ Καλά, ο Πάνος διάβασε την ιστορία και πέθανε στο γέλιο.. Η αλήθεια είναι πως μπορεί να γίνει τρομερή σκηνή σε ταινία..:-))) Φιλιά πολλά..

Ανώνυμος@ Λέτε? Έτσι εξηγούνται όλα...:-)

DonnaBella@ Η ευχή μετράει αγαπημένη.. Όλα τα άλλα βρίσκονται.. Φιλιά πολλά..

elekat@ Και εγώ περιμένω με ανυπομονησία φίλη.. Άντε να δούμε τι θα δούμε..:-)