Friday, September 10, 2010

Φθινοπωρινή νοικοκυρά αλλά όχι μόνο..:-)



Σήμερα ξύπνησα νωρίς και όπου να ' ναι θα φύγω τρέχοντας.. Έχω δύσκολη μέρα σήμερα μπροστά μου, δύσκολη αλλά πολύ ενδιαφέρουσα.... Σήμερα, ξεκινάει για το σπιτι μας επισήμως η φθινοπωρινή σαιζόν.. (Μέχρι και η ΕΜΥ προέβλεψε βροχές και ακραία καιρικά φαινόμενα αν και εγώ βλέπω έναν ήλιο έξω, να ! μετά συγχωρήσεως..) Πράγμα που σημαίνει πως έχω τραπέζι την πρώτη φουρνιά των κολλητών μας, εννέα άτομα σύνολο και εγώ ως καλή νοικοκυρά - και μου τα είπε κάποιος χτες το βράδυ αλλά εγώ έλεγα τα δικά μου- πρέπει να πάω Θανόπουλο για προμήθειες, μετά να πάω από την Μάρθα να πάρω τα κρασιά που έχουν διαλέξει ο Μάνος μαζί με τον Άλκη, μετά να πάρω φρέσκα λουλούδια για τα βάζα και μετά να επιστρέψω σπίτι για να μαγειρέψω... Τις προμήθειες όχι τα λουλούδια...:-)
Το μενού το αποφάσισα μετά από πολλή σκέψη, με μια δόση χιούμορ μια που είπα να συνδιάσω την πιο δημιουργική με την κλασσική κουζίνα... Τουτέστιν, για πρώτο θα φτιάξω τάρτα με camembert και ντοματίνια - με δική μου hand made ζύμη of course- και για δεύτερο σουτζουκάκια με πουρέ που τα είδε η παρέα στο Facebook και το blog τις προάλλες και λύσσαξε να τα δοκιμάσει... Θα ετοιμάσω και μια σαλάτα για την Μάρθα η οποία δεν μπορεί αν δεν βοσκήσει, κάτι παθαίνει, θα φέρει και η Ελένη παγωτό Αρμενοβίλ από τον Αγαπητό, νομίζω μια χαρά θα φάμε, όπως πάντα... Σε ιδανικές συνθήκες θα ήθελα να προλάβαινα να κατέβω για ψωμί στον Paul... Όμως το Σύνταγμα μου πέφτει μάλλον μακριά, αφήστε που όλο κάποια συγκέντρωση θα γίνεται πάλι, οπότε θα αρκεστούμε στα προϊοντα του Kaiser.. Και φυσικά θα σας δώσω τις συνταγές, ειδικά η τάρτα είναι απίστευτη, όμως όχι σήμερα γιατί δεν προλαβαίνω, θα ανεβάσω αύριο ένα καινούριο ποστ με φωτογραφίες από την σημερινή βραδιά και θα τις βάλω εκεί...
Να φανταστείτε, ούτε κομμωτήριο θα έχει σήμερα, ούτε μανικιούρ, ούτε τίποτα.. Τα έχω κανονίσει όλα για αύριο μια που με τις κατσαρόλες και τους φούρνους τα μαλλιά μου δεν θα κρατούσαν, ούτε τα νύχια μου, και την Κυριακή είμαστε καλεσμένοι σε μια πολύ grand και κοσμική βάφτιση με lunch στην Γαλάζια Χύτρα μετά, και δεν λέει να πάω σαν αχτένιστη κακομοίρα... Έτσι, σήμερα θα κάνω μια εξαιρετική εμφάνιση με κορδέλα και από αύριο θα είμαι πάλι μια άψογα χτενισμένη ξανθιά με τέλειο μανικιούρ... Προνόησα και χτες και πήρα και το δώρο για το μωρό από τον Καίσαρη - έχω παρατηρήσει πως στις βαφτίσεις και τους γάμους αυτές του  Καίσαρη και του Cristofle είναι οι most wanted σακούλες - έγραψα και την κάρτα, μιλάμε για τέτοιο σχεδιασμό που με κάνει να θαυμάζω τον εαυτό μου... Αλήθεια.. Συνήθως για κάτι τέτοια τρέχω τελευταία στιγμή πανικόβλητη... Τώρα τα έχω όλα έτοιμα και αύριο, αφού η Όλγα θα έχει πλύνει όλα τα πιάτα και τα ποτήρια της σημερινής βραδιάς και εγώ απλά θα πρέπει να τα βάλω στην θέση τους, θα αφιερώσω την μέρα μου σε ευχάριστα πράγματα.. Θα πάω να κάνω την μποτέ μου, μετά θα πάω για καφεδάκι και ακόμα πιο μετά θα πάω για λίγο shopping.. Έχω βάλει στο μάτι ένα ζευγάρι πλατφόρμες που θα είναι ότι πρέπει για την βάφτιση... Άνετες, trendy και θα μου προσθέσουν και καμιά δεκαριά πόντους, αν όχι παραπάνω... Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο?

Σήμερα δεν έχει τραγουδάκι και η φωτογραφία είναι παλιά αλλά δεν προλαβαίνω να ψάξω και ελπίζω να με συγχωρέσετε... Φιλιά πολλά ,καλημέρες και... Εμπρός καλά μου πατίνια !!! όπως θα έλεγε και ο λατρεμένος αστυνόμος Σαϊνης...

9 comments:

Tali said...

Αυτη την Ολγα την εχω λατρεψει σου λεω.σαν μικρο μαγικο ξωτικο με μαγικα χερια ενα πραγμα..

πφφφφφφ που εισαι καλη μου Μαμυ ! ας οψεται η κρισις!!!

Ευακι να σκισεις και να τους εκπληξεις..
φιλια πολλα και καλη διασκεδαση!:)))

elekat said...

Πολύ τέλειο είναι το μενού!
Αυτή η τάρτα δε, ακούγεται θεσπέσια!
Οσο για τα φρέσκα λουλούδια, υπάρχει ένα άτομο που ξέρω, το οποίο θα τάτρωγε ευχαρίστως!!
Οταν είναι να μαγειρέψεις δεν λέει να έχεις φτιάξει μαλλί, θα χαλάσει σίγουρα!
Οπότε αυτές οι super κορδέλες είναι ότι πρέπει!

Ωραίο το κάλεσμα στη Γαλάζια Χύτρα, δεν το συζητώ, θα φάτε μια χαρά αν μη τι άλλο!

Να δω πότε θα καταφέρουμε να πάμε για κανά μπάνιο!
Ολο το ΣΚ θάχει βροχές, πάει το καλοκαιράκι μου φαίνεται...

Anonymous said...

Αυτό που όταν σε γνωρίσει κάποιος είναι αδύνατον να σε φανταστεί να φτιάχνεις τάρτες και σουτζουκάκια και μετά ανακαλύπτει πως εκτός από κούκλα, σέξι, έξυπνη και αστεία είσαι και καλή μαγείρισσα, είναι από τα μεγαλύτερα σου προσόντα. Και όπως είδες, αναφέρθηκα μόνο σε αυτά που ξέρω εγώ, που είναι δυστυχώς αυτά που ξέρουν όλοι.
Ο γνωστός

Anonymous said...

Κύριος, ο γνωστός.

STELIOS PENTARVANIS said...

λίγα λουλούδια στη σαλάτα δεν θα έβλαπταν αντίθετα.

Anonymous said...

yum, yum!
have fun!

δεσποιναριον said...

Πολυ ωραιο το προγραμμα του Σαββατοκυριακου! Εμενα παλι δε θα με δει το σπιτι μου, θα γυρναω γιατι το προηγουμενο Σ/Κ με παραειδε. Καλη επιτυχια σε ολα τα μαγειρεματα και υπεροχες στιγμες με τους καλεσμενους! Φιλακια!

So_Far said...

Συμφωνώ για τα λουλούδια... είναι πολύ νόστιμα

fevis said...

Talisker@Άστα.. Αφού σου λέω, έναν μήνα που έλειψε, πέσαμε σε σύνδρομα στέρησης..:-)

elakat@ Το ξέρω και εγώ αυτό το άτομο και όπως είδες, έφερε λουλούδια.. Φαντάζομαι, μην τυχόν και δεν του άρεσε το φαγητό, για να μην μείνει νηστικός..:-))

Ο γνωστός@ Όλα αυτά τα έχω εγώ? Μα τι να πω τώρα.. Με κάνετε και κοκκινίζω..

Ανώνυμος@ Κύριος, όντως...

The wrong man@ Και όπως είπαμε, γι΄αυτό και μας έφερες ένα σωρό..:-))

Ανώνυμος@ Ευχαριστούμε!!!

δεσποινάριον@ Άμα σε παραείδε το προηγούμενο, αυτό δώστου να καταλάβει φίλη.. Φιλάκια!!

So_Far@ Αχ, αυτά τα λουλούδια.. Μα τόσο σουξέ πια..:-)