Monday, February 28, 2011

Τρίχες κατσαρές.. Ή μήπως ίσιες?


Όπως οι περισσότερες γυναίκες φαντάζομαι, τις αλλαγές των διάθεσεων μου τις βγάζω στα μαλλιά μου.. Από τα δεκαξι μου μέχρι σήμερα έχω αλλάξει ότι χρώμα και σχέδιο μπορείτε να φανταστείτε... Έχω υπάρξει μελαχρινή, κοκκινομάλλα, καστανή και την τελευταία δεκαπενταετία ξανθιά... Με μαλλί κοντό, μακρύ, σγουρό, ίσιο, αφέλειες, μπούκλες... Τα πάντα όλα.. 



(Αυτό μπορεί να είναι και το πρώτο κούρεμα που μου έκανε ποτέ ο Βαγγέλης όταν ήταν ακόμα βοηθός του διάσημου τότε Johny. Μέτά έφυγε για να υπηρετήσει την θητεία του, μετά άνοιξε το δικό του κομωτήριο και the rest is history.. Εννοείται πως τον ακολουθώ από τότε.. Πρώτα γιατί είναι φίλος αγαπημένος και μετά γιατί είναι ο πιο ταλαντούχος έλληνας hair stylist.. Με διαφορά..)

 



(Καλοκαίρι στο νησάκι... Φυσικό χρώμα και τα απομεινάρια του κουρέματος από πάνω..)





ίγα χρόνια μετά το μαλλί έχει μακρύνει και εγώ σερβίρω ποτά πίσω από την μπάρα του μικρού Wild Rose...)




(Κόκκινα και κοντά...)




(Μαύρα μαλλιά και μωβ φακοί στα μάτια.. Η φωτογραφία είναι απαίσια αλλά την βάζω για να μην νομίζετε πως ανεβάζω μόνο τις καλές...)




(Λίγο πριν - το μαύρο  ήταν το τελευταίο πείραμα- το χρώμα άρχισε να ανοίγει..)




(Και μετά ξεκινήσαμε να πειράζουμε το σχέδιο.. Αφέλειες, και το φυσικό σγουρό.. Τα υπόλοιπα, ίσια μπούκλες και τα σχετικά τα έχετε δει κατά καιρούς εδώ μέσα και δεν τα ξαναβάζω...)




Από τον Μάιο που μας πέρασε δε, τα μακραίνω.. Με πάθος και πείσμα και ας με κυνηγάει γύρω γύρω ο Βαγγέλης κάθε φορά που πάω κομμωτήριο για να με κουρέψει.. Στην αρχή ήταν ευγενικός... Μου τα ανακάτευε τρυφερά και μου έλεγε "θέλουν λίγη περιποίηση οι άκρες".. Εγώ φυσικά έκανα το κουνέλι και σφύριζα αδιάφορη.. Γύρω στα Χριστούγεννα το πράγμα σκούρυνε.. "Πως θα κάνεις γιορτές παιδί μου με αυτό το συνηθισμένο μαλλί?" ήταν η ατάκα κλειδί και το ψαλίδι πλησιάζε απειλητικότερα από ποτέ... Το κουνέλι ξανά εγώ, αλλά την  παραμονή της πρωτοχρονιάς κάναμε συμφωνία.. Μου πήρε λίγο (ελάχιστα) τις άκρες για να δώσει αέρα στο όλο σύστημα με τον όρο πως μέχρι το τέλος Ιανουαρίου θα τον άφηνα να με κουρέψει όπως ήθελε.. Τώρα έχουμε τέλος Φεβρουαρίου, ψαλίδι δεν έχει πλησιάσει το μαλλί,  και την τελευταία φορά που με είδε πριν από μια εβδομάδα, και αφού είχα αρνηθεί για άλλη μια φορά να τον αφήσω να κάνει τα δικά του μου ανακοίνωσε πως "με αυτή την βούρτσα που έχεις για μαλλιά να μην λες πως σε κουρεύω εγώ σε παρακαλώ γιατί είσαι κινητή δυσφήμηση"... Προφανώς έχει δίκιο... Και εγώ το βλέπω πως το μαλλί μου έχει φτάσει σε αυτό το σιχαμένο στάδιο που είναι άχαρο και δεν έχει καθόλου κίνηση.. Και που πρέπει ή να του ρίξω ένα γερό κούρεμα να έρθει να δείξει ή να κάνω υπομονή και να φτιάχνω μπούκλες και άλλα τέτοια χαριτωμένα τα οποία όμως δεν κρατάνε αρκετά ώστε να ξεγελιέμαι και να μην πέφτω σε κατάθλιψη κάθε φορά που χαζεύω παλιές φωτογραφίες με υπέροχα κουρέματα... Και επειδή την Παρασκευή πάω να βάψω ρίζα, λέω να την πάρω την μεγάλη απόφαση και να τον αφήσω να κάνει τα μαγικά του γιατί η αλήθεια είναι πως έχει δίκιο.. Τα μαλλιά μου τώρα είναι χειρότερα από ποτέ και αμφιβάλω αν έχω την υπομονή να περιμένω να περάσει η άχαρη φάση που ποιος ξέρει πόσο θα κρατήσει... Άλλωστε, τέτοιος άνθρωπος ήμουν πάντα.. Προσπαθώ για κάτι, παλεύω, παλεύω, και όταν είναι σχεδόν έτοιμο με πιάνει ένα κάτι τις και τα βροντάω όλα στον αέρα.... Και λέμε για σοβαρά πράγματα τώρα.. Φανταστείτε τι θα γίνει με το μαλλί... Ανεβάζω λοιπόν μερικές φωτογραφίες από διάφορες φάσεις και περιμένω γνώμες... Ποιο να είναι το επόμενο στάδιο?




(Και δυο πολυαγαπημένες... Η φωτογραφία της βάφτισης μου με σούπερ φιόγκο και οι κοτσίδες μου... )



23 comments:

Athens Girl said...

Καλησπέρα
Ψηφίζω, τα κόκκινα κοντά, είναι τέλεια!
Ίσως είναι και δικό μου κόλλημα.
Το σκέφτομαι καιρό αλλά δεν παίρνω την απόφαση.

STELIOS PENTARVANIS said...

ααααα τι ωραιες φωτογραφίες ευούλα δεν τις είχα δει ποτέ, εκτός από μία (αυτή με το μούκο μικρούλη).

elekat said...

Α καλά, super οι photos!!!
Εκεί που είσαι στη φάση του Wild Rose μ'αρέσεις πολύ όπως και όταν τα έχεις ολόισια και κατάξανθα.
Η τελευταία με τα κοτσίδια είναι όλα τα λεφτά!!!!
Τρέχω να δείξω το ποστ του Βαγγέλη!!

Multi psi said...

Poli spania olla ta xromata na pigenoun toso se enan anthropo!!! Esena sou pane ola!!! Teleytaio to mayro giati nomizo se agrieyi ligo kai se megaloni!!!!

Ola ta lefta i photo stin epoxi tou wild rose!!! (you wild thing!!)alla i katapliktikoteri tis vaftiseis!!!! Mou arese poli!!!!

Perito na sou po oti metamorfonese san ton xameleonta!!! Toses allages se ena atomo den exo ksanadei!!! H allages loipon kanoun kalo kai se ananeonoun.....protino afeleies kai isio kare pou panta sou paei teleia!!!....kai to xroma krata to idio..... Etsi se gnorisa kai etsi thelo na parameineis!!!!

Anonymous said...

Xanthia for ever alote dolofoniki kai alote skandliariko paidaki. Auto einai to xroma sou to kourema einai aneu simasias. To kalokairi pou einai fysika kai ton xeimona pou einai tou koutiou eisai i Evoula.
Z. opos Zorro

wintersea said...

Τι λες τώρα ρε κοπελιά??? Δεν ήξερα ότι είχες τόσο αμαρτωλό παρελθόν! Εγώ νόμιζα ότι ήσουν ξανθιά από πάντα!!..

Είσαι κι εσύ λοιπόν, η χαρά του κομμωτή - να μη νιώθω μόνη :))

Ωραιότατο το κόκκινο, κοντό (είπαμε έχω κόλλημα και είναι προφανές), αλλά το ξανθό με τις αφέλειες - θα συμφωνήσω με τη Multi Psi - σου πάει τόσο...

Εγώ θα την έκανα τη δραματική αλλαγή, πάντως, το ομολογώ!

Φιλιά πολλά :)

man about town said...

Το σωστο μαλλι ειναι στη φωτογραφια με το τσιγαρο. απλα επρεπε να ειναι πιο μακρυ ;-)

Anonymous said...

Στο μικρό Wild Rose! Θρυλικό μαγαζί για μας που το μάθαμε μετά όταν μεταφέρθηκε στην Πανεπιστημίου.
Κούκλα ήσουν πάντα κούκλα είσαι και τώρα η πιο όμορφη φωτογραφία ομως είναι αυτή της βάφτισης.
Θοδωρής

Anonymous said...

Κι εγώ θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες πως και το κόκκινο σας πηγαίνει πάρα πολύ.Ωστόσο,λατρεύω το ξανθό που έχετε και,πιστεύω οτι ,αφού και η ίδια, τρόπον τινά, δυσφορείτε,ο Βαγγέλης πρέπει να κάνει τα μαγικά του.The hairdresser is always right-trust him.Άρτεμις.

Anonymous said...

Θα έλεγα επειγόντως κούρεμα. Ειδικά εκεί με το κατσαρό άσπρο μακρύ, "μαντάμ" στα κόκκινα φανάρια. Γρήγορα στο κομμωτήριο για χρώμα και κούρεμα. Ελενα

crispy said...

Αν και σας πάνε πολύ τα κοντά μαλλιά- κι όντως σε συνδυασμό με το κόκκινο χρώμα είναι εντυπωσιακά και σοφιστικέ, εγώ προτιμώ τη φωτογραφία από το wild rose γιατί μου θυμίζει περισσότερο απ'όλες αυτό το γλυκύτατο κοριτσάκι με το απίστευτο χαμόγελο στην τελευταία φωτογραφία!
Καλημέρα και Καλό Μήνα!

My blueprint said...

Ξαναψηφίζω αφέλειες!!

Anonymous said...

SUPER PHOTOS!

όλες πολύ όμορφες και φαντάζομαι η καθεμιά με ειδικό βάρος λόγω των στιγμών που απαθανατιστηκαν στο χαρτί! Κορυφαίες στιγμές το κόκκινο κοντό μαλλί και η φωτο απο το Wild Rose!

Μαρνι

Glayki said...

Η τρίτη φωτο με τα μαλλιά μακριά όλα τα λεφτα...άσε τα μαλλιά σου να μακρύνουν...
και με όλο το θάρρος...
ρε συ Φεβίνι,έχεις τόσο έντονα χαρακτηριστικά και όμορφο πρόσωπο...βράσε τα μακαρόν...και τα εστιατόρια...αν χάσεις κάποια κιλά η ομορφιά σου θα αναδυθεί πολύ περισσότερο..άσε που είναι και θέμα υγείας...όσο μεγαλώνουμε πρέπει να τρώμε λιγότερο και πιο υγιεινά!

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Ψηφίζω βαφτιστικά!!!
;-)

ioanthea said...

Εγώ πάλι θα σταθώ στο υπέροχο φωτεινό χαμόγελο που όπως φαίνεται όσα χρόνια κι αν περάσουν μένει αναλλοίωτο (και εγώ ξηφίζω ξανθό με αφέλειες). Την καλημέρα μου.

Anonymous said...

Ψηφίζω ξανθά μακριά. Για παραπάνω από έναν λόγους.;-)
Το χαμόγελο είναι σήμα κατατεθέν η έκφραση όμως που σε κάνει ακαταμάχητη είναι το σούφρωμα των χειλιών όταν ρουφάς τον καπνό.
Α.

aremare said...

Το κοκκινο κοντό είναιπολύ εντυπωσιακό και ιδιαίτερο.
Το ξανθό ειναι το χρώμα που το υποστηριζεις πολύ καλα.Αυτο με τις "φριζε" μπούκλες οχι και τόσο,ενώ αυτό με τις μπούκλες πιο χοντρες, (το τελευταιο)σου πάει καλά.
Πάντως σε όλες τις φωτο, εισαι φωτογενής και η πρωτη με το κοντό μαλλι και την τσουλούφα μπροστα, (φανταζομαι, τοτε θα ηταν πρωτοπορία)ειναι τόσο φρεσκο το μουτρακι...Αλλα στις φωτο με το
μαυρο μαλλι, ομολογω δε σε γνωρισα.
Μου αρεσει πάντως που τολμας αλλαγες,και αντιμετωπίζεις την εικονα σου με χιούμορ.Αυτο δεν ειναι αλλωστε οι αλλαγες στα μαλλια;Τόσο βαρετό που μου φαινεται
να εισαι κολλημενος με ενα κουρεμα
ή ενα χρωμα για δεκαετίες, ακόμα και αν σου πάει πιο πολύ απ΄΄ολα.
Δείξε μας τι απέγινε το κεφαλάκι σου τελικά.

aremare said...

Να συμπληρώσω, ο,τι όσο κοιταζω
την φωτο με το καταξανθο αφελάκι,
σκάω απ'την ζήλεια μου και ετοιμη είμαι να ξανακανω το μαλλί μου ξανθό (you know..once blonde for ever blonde).Ειναι το τέλειο ξανθό για μενα( και για σενα καλό ειναι...)
Φιλακια σου λεωωωω.

ΑΧΤΙΔΑ said...

Κούκλααααα! όλα σου πηγαίνουνε μα ..σε ξέρω ξανθιά και σε θέλω έτσι πια.Μου αρέσει το σγουρό πάντως.

Justine's Blog said...

Εύη μου,
Μια χαρά κούκλα σε βρίσκω σε όλες σου τις φάσεις. Εσύ μην αφήσεις το χειρουργικό ψαλλίδι να σου κόψει τα μαλλάκια. αντιστάσου με δύναμη!
Καλό μήνα απο ηλιόλουστο Μόντρεαλ

δεσποιναριον said...

Ευακι, έχεις υπέροχο πρόσωπο και σου πανε όλα. Οι μπουκλες που είδα προχτές μου άρεσαν πολυ. Πραγματικά ότι και να κανείς θα είσαι κούκλα. Επειδή ομως το χτενισμα πρεπει να είναι και τρεντυ πρεπει να ρωτήσεις τον Βαγγέλη. Στα 40 μου εκανα αφελειες γιατί με έδειχναν 30. Τώρα δεν μου πανε πια. Όλες οι φωτογραφίες είναι υπέροχες. Ότι και να κανείς κρατα το ξανθο! Φιλακια

fevis said...

Με τόσα σχόλια πως να απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά, αφήστε που όπως είδα οι αποψεις μάλλον συγκλίνουν γενικά.. Οπότε σας ευχαριστώ πολύ για τις ιδέες και τα κομπλιμέντα, και χαίρομαι που και εσάς σας άρεσαν πολύ οι φωτογραφία της βάφτισης και αυτή με τις κοτσίδες.. Όσο για την εποχή του Wild Rose, ήταν ωραία και ανέμελα και καμιά φορά εκείνο το κορίτσι που ήταν στην κοσμάρα του εντελώς το νοσταλγώ δεν σας το κρύβω...:-) Κατά τα άλλα την Παρασκευή πάω Βαγγέλη και θα σας ενημερώσω για τις εξελίξεις στο θέμα... τρίχες..:-))))) Φιλιά πολλά πολλά...:-)