Thursday, October 14, 2010

Ένα χαλαρό απόγευμα...

Έξω από το παράθυρο μου ο ουρανός είναι βαρύς και σκοτεινός και μυρίζει βροχή.. Ο Droopy κουλουριασμένος στο μαξιλάρι του  με κοιτάζει απορημένος  που κλείνω τα πατζούρια και τις κουρτίνες βιαστικά, και ο Άρις ακυρώνει το απογευματινό του ραντεβού για καφέ στην πλατεία... Έρχεται καταιγίδα και η γλυκειά ατμόσφαιρα του σπιτιού, τα αναμμένα κεριά στο καθιστικό που μυρίζουν βανίλια, κανέλα και πούδρα, οι αφράτοι καναπέδες και οι στοίβες από περιοδικά και βιβλία που περιμένουν υπομονετικά πάνω στο coffee table για να πάρουν σειρά είναι το καλύτερο σκηνικό για cocooning... Φτιάχνω καφέ και ψαρεύω μέσα από το μεγάλο τσίγκινο κουτί με τα αερόστατα δυο μπισκότα με μαρμελάδα και ένα βουτύρου.. Δεν έχω δοκιμάσει να κάνω ακόμα δικά μου μπισκότα αλλά θα το κάνω σύντομα.. Έχω μια συνταγή από το Delicious για butterscotch που μου φαίνεται συγκλονιστική.. 
Ψήνω τον Μάνο να πάρει τηλέφωνο και να ακυρώσει το βραδινό μας πρόγραμμα, ξαφνικά η ιδέα του να ντύνομαι να τρέχω τρίτη μέρα στην σειρά έξω μου φαίνεται σχεδόν βασανιστική, και νομίζω πως σκεφτόταν και εκείνος ακριβώς το ίδιο πράγμα γιατί σε δυο λεπτά μου ανακοινώνει με χαρά πως είμαστε free για το βράδυ... Ανοίγω την κατάψυξη για να δω αν προλαβαίνω να ετοιμάσω κάτι για βραδινό αλλά δυστυχώς θα πρέπει να βολευτούμε με delivery... Δεν με πειράζει, μου αρκεί που θα περάσω την υπόλοιπη μέρα μου αραχτή στον καναπέ ντυμένη με την άνετη, μαλακή φόρμα σπιτιού χαζεύοντας τηλεόραση - έχουμε την δεύτερη σαιζόν του Ηρακλή Πουαρό και μετά Master Chef και θείο- πλέκοντας την κουβερτούλα μου και ξεφυλίζοντας τα περιοδικά μου.. Τα καινούρια Delicious και 25 Beautiful Homes είναι τα πρώτα που θα διαβάσω και θα σημειώσω προσεκτικά τις συνταγές αλλά και τις διακοσμητικές λεπτομέρειες που θα μου τραβήξουν την προσοχή...  Με την επιρροή των εκπομπών μαγειρικής που παρακολουθώ με πάθος πολύ έντονη ακόμα, λατρεύω να δοκιμάζω καινούριες συνταγές.. Τις φτιάχνω μια φορά για μας και μετά καλώ φίλους για να τις δοκιμάσουν και εκείνοι.. Όσο για τα διακοσμητικά... Πάντα υπάρχει χώρος για καινούριες ιδέες, άλλωστε το σπίτι είναι ένας ζωντανός οργανισμός που αλλάζει και εξελίσεται μαζί μας... Και εγώ λατρεύω να προσθέτω touches που να το βάζουν στο πνεύμα της κάθε εποχής... Όπως αυτή η υπέροχη, παλιά φρουτιέρα που είναι η καινούρια μου λατρεμένη ανακάλυψη σε ένα από τα ντουλάπια με τα αχρησιμοποίητα ασημικά της μαμάς μου, και που σύντομα θα φιλοξενεί στο εωτερικό της μοσχομυριστά pot pourris ή φρέσκα λουλούδια...




Ήδη, κάνω σχέδια για την φετινή χριστουγεννιάτικη διακόσμηση.. Το ξέρω πως είναι νωρίς αλλά έχω τόσα πολλά να κάνω.. Φέτος θα λείψουμε για αρκετές μέρες από την Ελλάδα και θέλω πριν και μετά το σπίτι να είναι έτοιμο για να το χαρούμε... Και έχω και ένα πρωτοχρονιάτικο τραπέζι να σχεδιάσω, μην το ξεχνάμε αυτό... 

Τέλος πάντων, έχουμε καιρό να τα πούμε αυτά... Προς το παρόν, μου αρκεί αυτή η ευλογημένη αίσθηση πως όλα είναι back to normal.. Και η λατρεμένη βεβαιότητα της Πολυάννας πως όσο το σπίτι μου είναι το κάστρο μου και οι άνθρωποι της ζωής μου - είτε είναι εδώ δίπλα μου είτε πιο μακριά μου- είναι καλά, όλα  μα όλα θα πηγαίνουν διαρκώς προς το καλύτερο...

12 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Ελπίζω να σταματήσει να βρέχει μέχρι αύριο, ότι τίποτα άλλο, απλά δεν μπορώ άλλη αναβολή στην έξοδό μας!!!

elekat said...

Υπέροχο το μπωλ το Tiffany, είναι πραγματικά πολύ ωραίο κομμάτι!

Εμένα μου τη δίνει αυτός ο καιρός γιατί ακόμα δεν έχω την ησυχία μου να ευχαριστηθώ το σπίτι μου αλλά πολύ σύντομα θάρθει κι αυτήν η ώρα!
Πολύ μου αρέσουν τα ποστάκια σου φιλενάδα, με βάζουν σε ωραίο mood ακόμα και μια βροχερή μέρα σαν αυτήν!

Anonymous said...

Αυτή η φρουτιέρα δείχνει υπέροχη! Νομίζω πως τα παλιά πράγματα έχουν μια άλλη αίγλη.
Μαρίνα

Tali said...

-μου δινεις για λιγες μερες το σεντουκι της μητερας??
-αγαπημενη??
-ε???

Tali said...

-τσεκαρε τα μεηλ στην εφτιαξα !
-τωρα το ειδα το κατω σχολιο::)))))

Anonymous said...

Όμορφο κορίτσι με ταλέντο στην δημιουργία ατμόσφαιρας και μαμά με στοκ σε ασημικά! Είσαι μεγάλη ευκαιρία και δεν το λέω καθόλου ειρωνικά.
Ο γνωστός

δεσποιναριον said...

STOOOOOPPPPP
Πριν βαλεις ποτ πουρι μεσα στην κουπα ΤΙΦΑΝΥ'Σ
καλυψε τον πατο και τα πλαγια με ενα φιλμ πλαστικο (σεραν ραπ) για να μη σου χαλασει το ασημι. (ελπιζω να προλαβα!)

Just an Ordinary Pontios said...

πήγα να πω κάτι αλλά με βραχυκύκλωσε ο παύλος (συγνώμη, το ξέρω, θα αναλάβουμε εμείς πρωτοβουλία, συγνώμη!)

La Gigi said...

Re gamwto... Pws tha ginei na exw ki egw xalara apogeumata ektos Sabbatokyriakou?
Pantws den einai kai toso nwris gia xristougenniatika, na o Oktwbris sxedon perase ki egw prepei opwsdipote na skeftw ti tha kanw fetos me to stolisma!
Filakiaa

Anonymous said...

Κυρία Φέτση,

για την ενοχλητική διαρκή χρήση των αγγλικών στα κείμενά σας θα σας πρότεινα να διαβάσετε το εξαιρετικό άρθρο του Ξυδάκη στην Καθημερινή στις 19.09.10 αν θυμάμαι καλά με τίτλο "concept, project, budjet'' στο ένα βλέμμα.

fevis said...

ΠΑΥΛΟΣ@ Όχι παιδί μου.. Σιγά μην την αναβάλουμε..:-)

elekat@Γενικά τα ασημικά είναι πολύ ωραία όταν είναι ιδαίτερα.. Δίνουν μια άλλη αίσθηση στον χώρο...:-)

Μαρίνα@ Και εγώ έτσι νομίζω..:-))

Talisker@ Η μανούλα είναι πολύτιμη απ' όποια μεριά και αν το δείς..:-) Την φωτογραφία την άλλαξα ήδη.. Ευχαριστώ!!!!!

Ο γνωστός@ Είδες βρε? :-))

δεσποινάριον@ Καλά ντε, μην φωνάζεις.. Πρόλαβες γιατί είμαι στα σχέδια ακόμα, δεν έχω περάσει στην υλοποίηση τους.. :-) Φιλάκια τακτικη και χρυσοχέρα φίλη μου...

Just an Ordinary Pontios@ Δεν έγινε κάτι βρε, μην ανησυχείς.. Έχουμε όλον τον καιρό μπροστά μας.. Φιλιά..

Τζιτζι@ Να πάψεις να είσαι career girl και να γίνεις μια απλή νοικοκυρά μπουμπού μου.. Δεν θα σου αρέσει όμως καθόλου υποψιάζομαι..:-)))

Ανώνυμος@Λυπάμαι που βρίσκετε ενοχλητική την διαρκή χρήση των αγγλικών στα κείμενα μου.. Θα διαβάσω το άρθρο του κύριου Ξυδάκη αλλά θα συνεχίσω να τα χρησιμοποιώ γιατί εμένα προσωπικά, μου αρέσει.. Καλημέρα..

wintersea said...

Θέλω να έρθουν τα Χριστούγεννα νωρίτεραααααααααααα!!!!!!!!

Σμουτς :)