Tuesday, October 19, 2010

Πρωινό στο σπίτι και μικρές λεπτομέρειες...

Σήμερα ξύπνησα με κέφια.. Έχει λιακάδα (μέσα και έξω), από το ανοιχτό παράθυρο του γραφείου μου μπαίνει ήλιος και αυτή η μυρωδιά της βροχής που στεγνώνει πάνω στο γρασίδι, ο Droopy λιάζεται στην βεράντα της κουζίνας, τα αγόρια λείπουν, και εγώ.. Εγώ σήμερα θέλω να μείνω σπίτι, να χαζολογήσω, να γράψω ένα ποστ για τα μαγειρικά shows - μου ήρθε ξαφνική έμπνευση- να συνεχίσω το βιβλίο μου, να πλέξω, να διαβάσω περιοδικά, να δω την συνέχεια του Top Chef Season 5 New York στον υπολογιστή μου, να φάω κάτι νόστιμο για μεσημέρι μια που το βράδυ έχουμε έξοδο πιο γκουρμέ από ότι αντέχω συνήθως και γενικά, να ασχοληθώ με όλα αυτά τα χαζά και απλά που μου αρέσουν... Και έτσι, χαλαρά και αγαπημένα,  και χωρίς πολλά λόγια αλλά με πολύ, πολύ καλή διάθεση, λέω σήμερα να μοιραστώ μαζί σας  μερικές ακόμα ιδέες για μικρές λεπτομέρειες...Μαζί με μια καλημέρα και ένα χαμόγελο από καρδιάς.. 


 (Κεντητά αρωματικά sashets για τα συρτάρια της ντουλάπας δεμένα με μεταξωτούς φιόγκους..)




 (Γλυκάκια από το Laduree...)




(Πίνακας του John Singer Sargent...)



 (French roses...)




(Afternoon tea setting...)


 (Όμορφα υφάσματα σε διάφορους συνδιασμούς..)

 Οκ... Δεν είναι το πιο πλήρες νοήματος ποστ που έχω ανεβάσει όμως μέσα σε αυτή την απίστευτη (ψυχολογική κυρίως) μαυρίλα που μας περιτριγυρίζει καθημερινά, μερικές όμορφες εικόνες μπορεί να είναι ένα είδους καταφύγιο... Φιλιά...

Υ.Γ. Το σημερινό τραγουδάκι είναι απλά καταπληκτικό.. Ακούστε το και δεν θα χάσετε...


13 comments:

δεσποιναριον said...

Φιν φον σε ολο του το μεγαλειο! Εσενα σε εβλεπα ανετα να μενεις και να δημιουργεις στο Λονδινο. Μου αρεσει το bedding ensemble. Μου αρεσουν τα γκρι με τα ασπρα τα ασημια, τα ανοιχτα γαλαζια ολα μαζι. Καλημερες και φιλακια!

Anonymous said...

Από όλες τις λεπτομέρειες θα ήθελα να ξέρω ποιον σκέφτεσαι όταν ακούς αυτό το τραγούδι.
Ο γνωστός

La Gigi said...

νομίζω πως ένα long weekend στην provence στο γνωστό πια ξενοδοχείο πρέπει να το οργανώσουμε, σε βλέπω ψάχνεσαι πολύ προς το γαλλικό στυλ διακόσμησης. εκεί βέβαια, θα πρέπει να τρως και γαλλικούρες γιατί scotch eggs δεν θα μας κάνουν :)
φιλάκια μπουμπού μου

Anonymous said...

Afto pou tha eprepe na anarotiountai orismenoi einai pos sindiazeis ola auta ta romatika kai ta kordelakia me ta tattoos, ta wild gousta sou kai tis voltes sta meri mas.
Thomas

STELIOS PENTARVANIS said...

ωραίο τραγουδάκι ευούλα μου ...τα υπόλοιπα ε με μπέρδεψαν λίγο χαχαχα

Anonymous said...

οπως παντα,μου φτιαχνεις τη διαθεση! να σαι παντα ροζ ροζ!
Χρυσα

Multi psi said...

Tre-le-no-me !!!!! Ksereis pos mou aresoun ayta ta fin fon for fun!!!! xaxaxaxa!!!! Toxo Toxo....

Opos katalaves eimai kai ego se poli kalo mood simera!!!!!!

Synexise na mas deixnis oraia pragmata giati xeimonas erxete kai tha xreiastoum!!!!

Filoumpes xxxxxxx

wintersea said...

Με έναν περίεργο τρόπο (μα πολύ περίεργο όμως) την ίδια διαβολεμένα καλή διάθεση έχω κι εγώ! Σε σημείο που έχω εκπλαγεί, λέμε....

Σμουτς :))

Pastaflora said...

Αυτές οι μικροχαρές της ζωής... είναι η ίδια η ζωή τελικά.

Tali said...

επειδη το δικο μου πρωινο το μονο κοινο που ειχε με το δικο σου ειναι αυτη η υπεροχη ακαταπαυστη βροχη

θελω να πω
ποσο σε ζηλευωωωωωω για τη συνεχεια...


για τη μαυριλα μη σκας μωρε ..
φταιμε και μεις που αρεσκομαστε στις τρομολαγνειες
ή μαλλον
που επιτρεπουμε σε δημοσιογραφικα πληρωμενα τυπάρια
να μας μαυριζουν τη ψυχη ..

-σε πολλα μας αξιζε το μνημονιο και καλα να παθουμε..
(μη δινεις σημασια ειπα ειχα μια δυσκολη μερα:::::::::::))))))))))))))))

Anonymous said...

πόσο φτιάχνουν τη διάθεση κάποιες - έστω και μικρές - διακοσμητικές λεπτομέρειες! Οι δικές σου είναι υπέροχες - με ένα τόνο ρομαντισμού, ε;
Καλημέρααα :)

elekat said...

Αυτά είναι!
Τώρα που έχω κι εγώ χρόνο, θα μυηθώ κι εγώ λίγο σε όλα αυτά που μέχρι τώρα δεν μπορούσα λόγω χρόνου!

fevis said...

δεσποινάριον@Λες ε? Πολύ θ μου άρεσε και μένα η ιδέα αν και, φοβάμαι πως δεν θα άντεχα τον καιρό.. Εγώ είμαι παιδί της λιακάδας...:-)

Ο γνωστός@Εκείνος ξέρει...:-)

Τζίτζι@Και εγώ το νομίζω φίλη.. Μετά το girl's trip που είναι πια ήδη κανονισμένο λέω να πάμε οι δυο μας... Ναι?

Thomas@ Βρε καλώς τα παιδά τα δικά μας που είναι και μαρτυριάρικα..:-))

the wrong man@ Ψαράκι μου σε πεθύμησα.. Θα βρεθούμε και θα στα εξηγήσω όλα..:-))

Χρύσα@ Προσπαθώ...:-)))

Multi psi@ Αφού έχω την καλύτερη επιρροή...:-)Και πολύ χαίρομαι που έχουμε και κοινό mood... Φιλάκια

wintersea@ Νομίζω πως κάνουμε αντίσταση στην μαυρίλα, και.. πολύ καλά κάνουμε... :-)))

Pastaflora@Συμφωνώ απολύτως.. Πάλι χαθήκαμε εμείς όμως...

Talisker@Δίνω σημασία γιατί δεν θέλω να έχεις δύσκολες μέρες... Φιλάκια πολλά...

Chrysoulaki@Περνάω την ρομαντική μου περίοδο..:-) Φιλιά..

elekat@ Δεν σε φοβάμαι εσένα καθόλου... Περιμένω τα αποτελέσματα...:-)))