Friday, October 22, 2010

Διάλογοι....




"Κλαις?"
"Όχι..."
"Τι όχι καλέ? Αφού σ' ακούω.. Κλαίς.."
"Δεν κλαίω, είμαι συναχωμένη..."
"Τότε να φοράς ζακέτα όταν διαβάζεις τα μέηλ σου.."
"Και που ξέρεις εσύ πως συναχώθηκα διαβάζοντας μέηλ?'
"Όπως ήξερες εσύ ότι η Μαρία ξανάρχισε το κάπνισμα.."
"Εγώ άκουσα τον αναπτήρα να ανάβει.."
"Ε, και εγώ άκουσα τον Bob την ώρα που μιλούσαμε.. Και μετά μου το έκλεισες βιαστικά και μετά συναχώθηκες..."
"Δεν σε συμπαθώ..."
"Δεν πειράζει, θα σου περάσει.."
"Καλά, κλείνω τώρα γιατί μου την σπάς όταν παίρνεις αυτό το τόσο ευχαριστημένο με τον εαυτό σου υφάκι.."
"Αφού σε ξέρω σαν την χούφτα μου πια..."
"Μην με ανακατεύεις με την χούφτα σου εμένα.. Δεν μου αρέσει να μπαίνω ανάμεσα σε ζευγάρια.."
"Ωραίος τύπος είσαι ρε.. Άλλος κάνει την ζημιά και άλλος πληρώνει τα σπασμένα.."
"....."
"Ντύσου και έλα από ΄δω ρε χαζό.. Αμαν πια με την μαλακία που σας δέρνει.."
"Δεν ξέρω, έχω να ξυπνήσω νωρίς αύριο.. Και είμαι και συναχωμένη.."
"Πες στον Bob τώρα που θα ξανανοίξεις το μέηλ σου, να σου δώσει χαρτομάντηλα. Και  που ΄σαι... Μην αργήσεις...." 
"Γιατί? Θα λυθούν τα μάγια και θα γίνεις πάλι κολοκύθα?"
"Όχι, για σένα το λέω...Φοβάμαι πως αν ανοίξεις πάλι το μέηλ σου το συνάχι σου  θα γυρίσει σε πνευμονία..."

Πραγματικός, τηλεφωνικός διάλογος μεταξύ φίλων...Καληνύχτα και καλημέρα μας...

6 comments:

δεσποιναριον said...

Εδω βρηκα την απαντηση. Τελικα δεν πηγες. Εκατσες κι εγραψες αναρτηση instead. Καληνυχτα! Και φιλακι!

man about town said...

http://www.youtube.com/watch?v=xAe4mYl_51k
τον σιχαινομαι τον νταλαρα αλλα το τραγουδι ταιριαζει. Ωραιο ποστ!

Anonymous said...

Σαχλαμαρίτσες. Καλημέρα και καλά μυαλά.

Talisker said...

Βob???

Bob..λεγεται λοιπον ο μπατλερ που μου φερνει τα μεηλ στο δισκο ?
"you have mail mandam!!!"

-κοιτα να δεις ποτε δεν σκεφτηκα να ρωτησω το ονομα του ...

-ειναι τοσο διακριτικος!!!!!!


(oi πραγματικοι φιλοι μωρο μου εχουν τη δικη τους γλωσσα -καλη ωρα!:_)))))

-YPEROXO PSK
(Θα σε βρω Δευτερα μαλλον :::))))))))))

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

elekat said...

Δεν θέλω να είσαι συναχωμένη φίλη...

fevis said...

δεσποινάριον@ Ναι φιλενάδα μου.. Δεν πήγα.. Προτίμησα να γράψω...:-))

Man about town@ Ευχαριστώ πολύ.. Φαντάζομαι πως αφιέρωση με Νταλάρα για σένα είναι κανονική υπέρβαση..:-))

Ανώνυμος@ Καλημέρα και σε σας...

Talisker@ Ναι φίλη, Bob.. Έτσι τον έχω βαφτίσει τον μπάτλερ που μου φέρνει τα πιο καυτά νέα της μέρας...:-))

Elekat@ Είμαι περδίκι φίλη, μην ανησυχείς..:-)))