Friday, October 15, 2010

Χαλαρό πρωινό και όνειρα με γεύση Λονδίνου...

Σήμερα το πρωί ξύπνησα νωρίς αλλά μου ήταν πραγματικά αδύνατον να σηκωθώ από το κρεββάτι.. Ήθελα να μείνω κουκουλωμένη με την αφράτη κουβερτούλα μου και το κεφάλι  μου χωμένο στα πουπουλένια μου μαξιλάρια για τουλάχιστον άλλη μια ώρα, και έτσι έκανα.. Χρειάστηκε να ακυρώσω το ραντεβού μου με τον Βαγγέλη βέβαια, η ρίζα μου θα πρέπει να περιμένει μερικές μέρες ακόμα όπως και το ασημί που έχει αρχίσει να χρυσίζει επικίνδυνα πια, αλλά δεν πειράζει..  Και όταν κατάφερα να σηκωθώ με τα πολλά, έφτιαξα τον καφέ μου και τον ήπια μασουλώντας απολαυστικά μπισκότα με συντροφιά την Ελένη στην τηλεόραση και με ενδιάμεσα zapping στην Φαίη και τον Γιώργο Λιάγκα... Το ζώδιο μου λέει για το σαββατοκύριακο πως πρέπει να ερωτευτώ επειγόντως είπε η Άση Μπήλιου και με άγχωσε, γιατί δεν ξέρω καθόλου αν θα προλάβω.. Ούτε και αν θέλω να ερωτευτώ άλλωστε.. Anyway, κατά τις 11 πήγα από τον Ζάρμπαλη εδώ δίπλα για ένα λούσιμο - ίσιωμα να μην περάσω το weekend σαν την τρελή και δοκίμασα και για πρώτη φορά αποτρίχωση με κλωστή... Είχε πλάκα και ήταν... γαργαλιστική... Και νομίζω πως θα ξανακάνω... :-) Και τώρα, πίσω στο σπίτι, κάνω λίστες για το αυριανό σούπερ μάρκετ... Στο καινούριο Delicious έχει συνταγή για Scotch Eggs, μιλάμε για την κορυφαία λιχουδιά ever και δεν ξέρω αν θα μου γίνουν half as tasty as the ones that I allways buy from Selfridges, αλλά εγώ θα  δοκιμάσω γιατί τα λατρεύω... Μαζί βρήκα και μια συνταγή για beef and ale pies και με βλέπω να το ρίχνω στην μαγειρική με πάθος αυτές τις μέρες και για τα αποτελέσματα, I will let you know...

Αν περιμένω κάτι πως και πως για τις μέρες των Χριστουγέννων που θα τις περάσουμε στο Λονδίνο, είναι τα ψώνια και οι βόλτες που έχουν να κάνουν με φαγητά.. (Αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος για τον οποίο πάντα επιδιώκω να μένουμε σε σπίτι και όχι σε ξενοδοχείο.. Για να μπορούμε ενδιαμέσως να μαγειρεύουμε και να φτιάχνουμε σούπερ πρωινά ...) Πίτες και egg rolls από το Selfridges, macarons από το ολοκαίνουριο μαγαζί του Pierre Herme, τυριά από το Neal's Yard Dairy στο Bourough Market, cupcakes από το Hummingbird και το Lola's, περιέργα αλάτια, πιπέρια, σάλτσες και μουστάρδες από το Food Hall του Harvey Nichols , και βέβαια, πρωινό στο Le Pain Quotidien και μετά βόλτα για ώρα στο The Whole Foods Market... Αν δεν φτιάξω φέτος ομελέτα από εκείνα τα απίστευτα πράσινα αυγά θα σκάσω λέμε... 


Και afternoon tea φυσικά στο Lanesbourough ή στο Wolsley, και eggs benedict στο Tom's Kitchen, και burgers στο PJ's, και μεσημεριανό στο bar του Scott's με τα αγόρια μου, και ένα σωρό άλλα - κάποια από αυτά πιο gourmet πολύ φοβάμαι- που τα έχει αναλάβει ο Μάνος... Ξέρω πως πολλοί πάνε στο Λονδίνο για άλλου είδους shopping.. Δεν θα σας πω ψέματα, όλο και κάτι κουβαλάμε και εμείς πίσω από ρούχα, καλλυντικά και αξεσουάρ - και πούρα- , και πάμε πάντα και ένα τουλάχιστον θέατρο και αυτή την φορά θα πάμε και οπωσδήποτε για ποτό εκτός από το λατρεμένο Mandarin Oriental και στο ανακαινισμένο Momos αλλά το main project  μας είναι πάντα το φαγητό... Και το απολαμβάνουμε και οι τρεις μας απίστευτα...
Πίσω στα δικά μας, το σαββατοκύριακο εκτός από μαγείρεμα και cocooning έχει έναν πρωινό καφέ, δυο diners και ένα lunch ήδη κανονισμένα με  φίλους αγαπημένους οπότε το πρόγραμμα μου είναι πλήρες.. Και θέλω να κάνω και ένα ξεκαθάρισμα σε διάφορες κούτες γιατί το καινούριο μου διακοσμητικό concept για φέτος τον χειμώνα θα είναι τελικά τα ασημικά.. Μην φανταστείτε κανένα σπίτι γεμάτο, να αστραποβολάει, όχι.. 


Όμως θα ανασύρω μερικά πολύ ιδιαίτερα κομμάτια, έτσι να κάνουν την διαφορά στην λεπτομέρεια.. Η Όλγα θα ταλαιπωρηθεί λίγο να τα καθαρίσει γιατί μετά από τόσον καιρό μέσα στις κούτες έχουν γίνει χάλια, αλλά όταν τελειώσει νομίζω πως θα είναι όλα όπως πρέπει.. Και θα δίνουν στον χώρο ένα touch πολυτέλειας χωρίς να τον βαραίνουν.. 
Αυτά για σήμερα, σας εύχομαι να περάσετε μια πολύ όμορφη - υπόλοιπη- μέρα και μια που βοηθάει και ο καιρός με την λιακάδα, να έχετε άνοιξη στην καρδιά.. Φιλιά πολλά...

9 comments:

elekat said...

Αμάν τι ωραία πράγματα!!!
Ολα μ'αρέσουν, ΟΛΑ!!!
Σού έχω καινούριες πονηρές διεθύνσεις με λιχουδιές στο London και θα στις πω το συντομώτερο!
Μία απ΄αυτές είναι στο Noting Hill με εξαιρετικά γλυκά και βιβλίο ζαχαροπλαστικής με muffins και άλλα νόστιμα, που θα λατρέψεις!
(αυτά είναι ανακαλύψεις της αδερφής μου που δεν κάνει άλλη δουλειά όταν πάει Λονδίνο!)..

Anonymous said...

Λες να έχει δίκιο η κυρία Μπήλιου? Ας το ευχηθούμε.
Ο γνωστός

wintersea said...

Yes, yes, Λονδίνο!! Πόσες φορές το έχω πει ότι θα έμενα εκεί άνετα???

Θα πάω πριν από σένα - δεν κρατιέμαι σου λέω!!!!

Επίσης, έχω να τονίσω ότι μου αρέσει η ιδέα με τις πινελιές από ασημικά, πολύ όμως :)))

Φιλιά πολλά!

La Gigi said...

πωπω σχέδια!!! εγώ είμαι τόσο κουρασμένη που το μόνο που σκέφτομαι είναι ένα ωραίο ζεστό καφεδάκι στο palace :)
φιλακια και καλο ΣΚ!!

Anonymous said...

Χριστούγεννα και Λονδίνο είναι ο τέλειος συνδυασμός...δε το συζητάμε! (αν και εγώ είμαι πιο πολύ φαν Παρισιού). Και πολύ ωραία η προοπτική του γαστρονομικού ταξιδιού... :)

Επίσης...ποσο yammy και wow αυτό το αβγό...Να μας πεις αν πέτυχε!
Φιλιά και καλό ΣΚ!

Anonymous said...

Diavazo kathe mera alla exo kairo na sxoliaso giati pnigomai! Mou aresei to Londino eimai sigouros pos me ton Pano tha fate katapliktika kai o Iasonas tha to xarei perissotero apo sena. Kai mou aresoun kai ta asimika tis mamas sou opote proxora. Kai pes mou pote na ertho na do to apotelesma.
Z. opos Zorro

Anonymous said...

Ποιας μαμάς σου καλέ, αυτά είναι τα τάσια του Μακρυγιάννη!! Ντου γιου νόου Λονγκ Τζον;

fevis said...

elekat@Περιμένω ανυπομόνως να επιστρέψει το αγόρι σου από Λονδίνο με τις προμήθειες μας...:-)

Ο γνωστός@Λες?:-))

wintersea@ Και εγώ το έχω πει πως θα μπορούσα να ζω στο Λονδίνο αλλά μετά σκέφτομαι τον καιρό και έχω τις αμφιβολίες μου.. Πάντως το ταξίδι είναι σίγουρα η καλύτερη ιδέα..:-)

Τζίτζι@Είπαμε.. Εσύ είσαι παιδί για καριέρα...:-)))

Z. opoa Zorro@ Ποιος Πάνος και ποιος Ιάσονας? Μπερδεύεις το κοινό μου λέμε...:-)))

Ανώνυμος@ Οφ κορς αι νόου Λονγκ Τζον...Που ξέρετε όμως? Μπορεί να τον γνώριζε και η μαμά μου...:-)))

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Μ' αρέσει που καλού - κακού σενιαρίστηκες, μήπως και πέσει μέσα η Άση!!!
:-))))))))))))))))))