Thursday, October 28, 2010

Master Chef...



Δεν μπορώ να μην σας ενημερώσω εγκαίρως... Σήμερα το βράδυ στο Master Chef κάνει guest εμφάνιση ο αγαπημένος μου... Επετειακό επεισόδιο κυριολεκτικά, ανήμερα της εθνικής μας εορτής.... Εμείς θα είμαστε από το μεσημέρι καλεσμένοι στην Μάρθα και τον Άλκη μαζί με κάποιους άλλους φίλους οπότε φαντάζομαι πως θα το πάμε σερί για να κάνουμε και τον ανάλογο χαβαλέ... Επίσης, οφείλω να ομολογήσω πως στο τρέηλερ μου φάνηκε κούκλος, όχι που είναι δικός μου δηλαδή αλλά το 'χει το θέμα εντελώς... Και ας χρειαζόταν κούρεμα όταν γυρίστηκε το συγκεκριμένο επεισόδιο ( αυτό το έγραψε ο Βαγγέλης στο SMS που ήρθε πριν από λίγο)... Αν και, την καλύτερη - και πιο εύστοχη- ατάκα την έστειλε όπως πάντα ο Ζ. (ο οποίος που το είδε το τρέηλερ μέσα στην μαύρη νύχτα απορώ πραγματικά)... "Γεμίζει την οθόνη λέμε!!!!" 

Ορίστε... Δεν ήθελε και πολύ για να μου φτιάξει το κέφι μου εντελώς... Φιλιά πολλά και να περάσετε όμορφα σήμερα που - οι περισσότεροι-  έχουμε αργία...

19 comments:

La Gigi said...

το 'χει τελείως! αύριο εμείς δεν έχουμε αργία δυστυχώς αλλά μάστερ σεφ θα δούμε οπωσδήποτε :)
φιλάκια

STELIOS PENTARVANIS said...

καλημέρα, θα το δώ από Καστοριά :-)))

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Φοβερός ο δικός σου - το ξέραμε αυτό - αλλά φοβερός κι ο Ζαννής!!!
:-)))

Anonymous said...

Gia afta pou me endiaferoun enimeronomai. Kai den xreiazotan na do to trailer gia na xero pos gemizei tin othoni.lol. Perimeno na matho poses protaseis tha exei meta to simerino. Polloi diasimoi exoume mazeutei pantos stin parea.
Z. opos Zorro

Anonymous said...

Μέχρι και εγώ θα καθίσω να το δω που το μόνο που ξέρω από μαγειρική είναι να βράζω αυγά μελάτα.
Ο γνωστός.

Tali said...

- εχω ετοιμη τη μπερζερα:)
θα ειμαι ον λαιν ταυτοχρονως για σχολιασμο::))))))))))))))))))))))))

δεσποιναριον said...

Φανταζομαι θα το βρω το λινκ καποια στιγμη και θα το δω. Μονο αποσπασματα βλεπω κι αυτα κατοπιν εορτης. Ειμαι σιγουρη ομως οτι θα ηταν υπεροχο. Φιλακια!

multi psi said...

Enjoy yourselves!!!1 Sorry to miss it!!!!!
(nai me exei piasei to aggliko!!!)

elekat said...

Α εμείς πάντως το βράδυ θα τσακιστούμε να γυρίσουμε στο ξενοδοχείο ώστε να είμαστε on line!

Tali said...

einai o Manos korifaios ellinas geusignwstis????????


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

KOUKLOS!!!!!


XXXXXXXXXXXXX

Talisker said...

a pa pa

autos malwnei!!!!!!!!!!

"h troufa mas apoxaireta!"

xxxxxxxx

siggnwmi ti rou mageireyeis kathe mera?????

"itan filodoxo to sxedio"
"itan ki emeine!"

xxxxxxxxxx

δεσποιναριον said...

:) Τα καταφερα και το ειδα κι εγω! Φιλια απο τον Ερρικο κι εμενα, πες του τον καμαρωσαμε!

aremare said...

Καλά οι ατάκες του, πολύ εξυπνες.
Και φωτογενεστατος!!Και πληθωρικοτατος!
Αλλά πραγματικά, εσένα "σου τη λεει" στο καθημερινό σας; και αν ναι τι ; πες μας, θα σκάσω!!
Φανταζομαι κριτικές του τυπου:
Δεν ειναι σωστα στημενο πιατο αυτό.
Δεν "ακούγεται' καθολου το λάιμ.
Και τέτοια.
Ο δικός μου ο πεζός,το πολύ πολύ να πει:
Μμμμμ!!! Ωραία! ευτυχώς που δεν το εκαψες πάλι σημερα!

Ra Ma said...

Τον απολαύσαμε τον γευσιγνώστη!!!
Καλημέρα!!!

Πέννυ said...

χα!... ελπίζω ο καλός σου να αφήνει τη δουλειά έξω από την πόρτα του σπιτιού σας και να απολαμβάνει τα με τοση αγάπη και φροντίδα πιάτα σου, χωρίς κριτική!!
πάντως τα σχόλιά του δεν παίζονταν!

Δέσποινα said...

Kαλημέρα. Πολύ καλός οφείλω να ομολογήσω. Αλλά έμεινα με μια απορία: τελικά Μάνο ή Πάνο τον λένε;;;;

BLUEPRINTS said...

εννοείται και το(ν) είδαμε, τυχαία γιατί δεν είχαμε ενημερωθεί από εδώ, αλλά το αποτέλεσμα μετράει... όντως το σχόλιο για την τρούφα άπαιχτο (κι εσύ που την αντιπαθείς θα χάρηκες διπλά φαντάζομαι) - επίσης γράφει στο γυαλί, φιλιά σε όλους

fevis said...

Τζίτζι@ Λες να τον πείσουμε να κάνει καριέρα στα πρωινάδικα? :-))))

the wrong man@ Καλημέρα ψαράκι μου..:-)))

Asteroid@ Γιάννη μου, είναι φοβεροί και οι δυο τους γι΄αυτό και ταίριαξαν άλλωστε..:-)))

Z.opos Zorro@ Πολλοί διάσημοι και ωραίοι.. Και έξυπνοι, και καλά (κακά) παιδιά, και όλο το σετάκι συμπληρωμένο..:-)))

Ο γνωστός@ Μας ανταποδίδεις τα περσινά δηλάδή...:-))

Talisker@Φιλενάδα μου, είδες τι τραβάω? Ένα θα σου πω μόνο.. Πως την πρώτη φορά που του μαγείρεψα πριν από πολλα πολλά χρόνια, που ήταν και καψούρης υποτίθεται, έφαγε μια μπουκιά και μου είπε :
" Είναι μάλλον το χειρότερο πράγμα που έχω φάει στην ζωή μου.." :-)))
Τώρα βέβαια δεν ξέρω αν έμαθα εγώ ή συνήθισε εκείνος, πάντως τρώμε στο σπίτι..:-)))))

δεσποινάριον@ Σας ευχαριστούμε πολύ και τους δύο..:-))))

multipsi@ Εμείς θα το ξαναδούμε όλοι μαζί σε ειδική σουαρέ...:-)))

elekat@ Άντε καλέ... Κοιτάξτε εκέι να περάσετε όμορφα και αφήστε την τηλεόραση..:-))

aremare@Καλός ήταν όντως.. Και μένα μου άρεσε πολύ αλλά εγώ είμαι έτσι κι αλλιώς η μεγαλύτερη του θαυμάστρια..:-) Στο σπίτι πάντως πια, έμαθε ο καημένος να συμβιβάζεται.. Και τρώει..:-)))

Radio Marconi@Καλημέρα Μαρκονάκι μου...

Πέννυ@ Με τον καιρό έμαθε να το κάνει και αυτό γιατί έμαθα και εγώ τι εστί κρεβατομουρμούρα..:-)))

Δέσποινα@Νομίζω πως το επόμενο ποστ θα σου λύσει την απορία..:-)))

Blueprints@ Ε, αφού έπιναν προχτές καφέ με τον δικό σου και δεν του είπε τίποτα, τι να πω και εγώ.. Χαζό παιδί αλλά τον αγαπάω..:-))

man about town said...

Εσκισε το αγορι σου!