Tuesday, October 26, 2010

Λίγη τηλεόραση και λίγη πολιτική....


Χτες τα ξημερώματα με ξύπνησε η καταιγίδα... Έμεινα για ώρα ξύπνια ακούγοντας την απίστευτα δυνατή βροχή και τις αστραπές και ξανακοιμήθηκα αργότερα, όταν όλα είχαν ηρεμίσει... Σήμερα όλα έξω είναι βρεμμένα αλλά ο ήλιος λάμπει έστω και μέσα απο ένα θολό φιλέ υγρασίας.. Έμοιαζε με ανακουφιστικό ξέσπασμα το χτεσινό.. Σαν να είχε πολλά μαζεμένα ο ουρανός και κάποια στιγμή δεν άντεξε άλλο και άρχισε να ουρλιάζει... Μήπως αυτό που μας χρειάζεται τελικά είναι να ακολουθήσουμε το παράδειγμα του σύμπαντος και της φύσης?

Νωρίτερα, παρακολουθούσα την ομιλία του Γιωργάκη στην διακαναλική.. Βρίζοντας που έχανα το Νησί γιατί καθόλου δεν κατάλαβα γιατί έπρεπε να κατσικωθεί με το έτσι θέλω στις οθόνες μας αντί να πάει να μιλήσει στην κρατική τηλεόραση που την πληρώνουμε χωρίς να την παρακολουθούμε... Anyway, αυτά που άκουσα και δεν με έπεισαν ιδιαίτερα και με θύμωσαν... Δεν ήξερε, δεν είχε καταλάβει, δεν μπορούσε να φανταστεί... Ας ρώταγε λοιπόν.. Στο κάτω κάτω της γραφής, εκείνος λύσσαξε να αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας.. Δεν τον σηκώσαμε άρον άρον από το κρεβάτι του με το ζόρι και τον πετάξαμε στα βαθιά.. Αφήστε που τελικά έμεινα με την ίδια γνωστή απορία.. Τελικά, αυτό που κάνει έχει νόημα και θα έχει αποτέλεσμα κάποια στιγμή τώρα κοντά, ή απλά κάνει ότι καλύτερο μπορεί under the circumstances?


Άσχετο, αλλά και αρκετά σχετικό... Η Τρέμη ήταν τόσο πολύ ton sur ton με το ταγιέρ που είχε ρίγα στο ίδιο χρώμα με το μαλλί... Και πολύ ανωτάτου... Τουπεδάτη και τίγκα στο κόσμημα... Την είδα που την ρωτούσαν διάφορα πριν μπει στου Μαξίμου και ήταν σαν να είχε βαφτεί η Γιάννα ξανθιά μελί...

Σήμερα μια που θα μείνουμε σπίτι πάλι,  θα δω Λάκη παρόλο που τον έχω βαρεθεί πια.. Όπως και τους Αρβύλες... Είμαι περίεργη όμως να ακούσω την ανάλυση του επί του θέματος... Γενικά μιλώντας, το Master Chef μου φαίνεται πιο ενδιαφέρον - το Σάββατο μας έδειξαν και πως να ξεχωρίζουμε το καλοψημένο φιλέτο από το μέτριο ζουλώντας το- όπως και το Top Chef που ακόμα όμως δεν έχει βρει τον ρυθμό του... Μου αρέσει πολύ και το Just the Two of Us για τον Βλοντάκη που τελικά όπως αποδείχτηκε από την εμφάνιση του στην Φαίη και τον Γιώργο, πέρα από κούκλος - Θεός, είναι και έξυπνος, και μάγκας και αγαπάει και την γυναίκα του και το δηλώνει επισήμως πράγμα που το θεωρώ τεράστια ιστορία... Αντίθετα, βρίκσω τον Καπουτζίδη να επαναλαμβάνεται απίστευτα και αυτό με ανησυχεί.. Ελπίζω να μην πέσει στην παγίδα της μανιέρας γιατί θα είναι κρίμα...

Τηλεοπτικά μιλώντας, ευτυχώς που υπάρχουν τα συνδρομητικά κανάλια και το internet και βλέπουμε ωραίες ξένες σειρές γιατί αλλιώς, αν είχαμε να διαλέξουμε μόνο ανάμεσα στα "περιστατικά" του Big brother, τους Αγρότες που είναι μόνοι και ψάχνουν, τα τούρκικα, τα καθημερινά τύπου Λάμψη και κάτι άλλα τσέτουλα των οποίων δεν ξέρω καν τους τίτλους, θα είχαμε κάψει και τα τελευταία εγκεφαλικά μας κύτταρα που έχουν παραμείνει ζωντανά.. Και μην αρχίσετε να μου λέτε να βλέπω λιγότερη τηλεόραση.. Διαβάζω επίσης πολύ, μαγειρεύω, πλέκω, ακούω μουσικές, βλέπω παραστάσεις, γράφω, πάω βόλτες.. Αλλά έρχεται και εκείνη η ρημαδο- ώρα που θέλω να καθίσω στον καναπέ μου και να χαζέψω κάτι... Και επειδή σιχαίνομαι τις εκπομπές που μαζεύονται δέκα πολιτικοί και δημοσσιογράφοι και σκούζουν όλη νυχτα στα παράθυρα, το μόνο που μου μένει είναι το ψυχαγωγικό πρόγραμμα...

Τέλος, να μοιραστώ μαζί σας και την απορία μου σε σχέση με τις δημοτικές εκλογές... Ποιος εγκέφαλος πιστεύει πως με το να λερώνει τους δρόμους και τις εισόδους των σπιτιών και των πολυκατοικιών ακατάπαυστα με φυλάδια, πείθει πως θα συμμαζέψει, θα νοικοκυρέψει και θα ενδιαφερθεί για την ζωή των δημοτών των οποίων ζητάει την ψήφο? Κάθε μέρα, ότι ώρα και να βγω από το σπίτι και όσες φορές, πρέπει να πηδήξω πάνω από στοίβες πεταμένη χαρτούρα των υποψηφίων της περιοχής μας... Την οποία τα μαζεύω από κάτω και όπως είναι, την πετάω στα σκουπίδια.. Μιλάμε για το τέλος της λογικής.. "Λερώνω τους δρόμους και τα σπίτια σας και σας παρακαλώ να με ψηφίσετε για να έρθω να  σας εφαρμόσω τον πολιτισμό και την αισθητική μου και επισήμως..." Έλεος!!! 

Υ.Γ. Για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια αντιλαμβάνομαι πως σε αυτές τις συγκεκριμένες εκλογές η αποχή μπορεί να μην είναι τελικά η ενδεδειγμένη πολιτική πράξη.. Και λέω να πάω να ψηφίσω.. Εναλλακτικά...:-)

Υ.Γ.2 Η εικονογράφηση  δεν είναι όσο άχετη με το περιεχόμενο του ποστ  φαίνεται εκ πρώτης όψεως... Τα αυγά είναι πολύ χρήσιμα σε πολλές περιστάσεις.. Από την μαγειρική μέχρι τις διαμαρτυρίες.. Και αν είναι να τα χρησιμοποιήσουμε, ας το κάνουμε με στυλ και άποψη... Καλημέρες και φιλιά... Και χρόνια πολλά στους Δημήτρηδες και τις Δήμητρες...

12 comments:

elekat said...

Καλημέρα φιλενάδα!!!
Εριξε βρόχα με το τουλούμι!!!
Αστραπόβροντα και νερό καρέκλες!
Και τώρα κάνει τρομερή ζέστη-κουφόβραση αλλά τουλάχιστον έχει ήλιο.
Για τον ΓΑΠ τάπες όλα, είπαμε να περιμένουμε να δούμε τι θα κάνει, αλλά πολλά πράγματα δεν βλέπω προς το παρόν..
Οσο για το Master Chef εγώ έχω κολλήσει χοντρά αλλά μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και το Top Chef κυρίως γιατί εκεί ανταγωνίζονται επαγγελματίες, οι οποίοι τελικά μου φαίνονται πιό αγχώδεις από τους ερασιτέχνες του MC!

Anonymous said...

Χαμός έγινε χτες! Εγώ που ήμουν και με την μηχανή μόλις που πρόλαβα να γυρίσω. Τα μαγειρικά δεν τα βλέπω άρα δεν έχω γνώμη και για πολιτική δεν θα μιλήσω. Ούτε για ποδόσφαιρο.
Ο γνωστός

Anonymous said...

Μαζί σου και για το "Νησί" που χάσαμε και για το σύνολο της ελληνικής tv (βοήθεια μας!) Η επανάληψη σε όλο της το μεγαλείο! Πάλι καλά που είναι και τα shows εξ Αμερικής και βλέπουμε λίγο tv επιπέδου. Για τις εκλογές έχω να πω...υπομονή! 2 εβδομάδες έμειναν... Χαμός και εδώ με τα φυλλάδια αλλά και με τα απανωτά invites σε facebook και mail!

Υ.Γ. Από τη διακαναλική κρατάω τη Χούκλη που, once again, απέδειξε τι εστί επίπεδο!

Υ.Γ.2 Βλοντάκης...all the money!

Anonymous said...

Ti egine simera? Epese dakos? Afou sou exo pei pos oi xanthies prepei na deixnoun pos den skeftontai sovara pragamta. Otan grafeis gia sintages kai nixia exeis tosa sxolia. Molis to gyrises stin politiki kaneis den endiafertai. Back to basics kai grigora! Avrio thelo post gia sex.
Z. opos Zorro

Multi psi said...

Pote den asxoloume me tin politiki giati pote den vlepoume i kanoume kati to diaforetiko se ayti tin xora opote...... doron adoron!!!!

Omos ego eimai sigoura san ton xthesino ourano!!!! eides ?? kai i fysi akolouthise to paradeigma mou!! alla to apotelesma metraei!!!!! nai filenada mou????

H liakada pou erxete mazi me to ouranio tokso meta tin neroponti...einai i kaliteri!!!!

Sas eyxomai olous mia foveri liakada.....mesa kai ekso!!!

aaaa....kai xronia polla stous Dimitrides!!!!!

La Gigi said...

Λοιπόν, το χθεσινό του Τζώρτζ ήταν επιεικώς ατυχές. Δεν ξέρω ποιος τον συμβουλεύει αλλά δεν είχε κανένα λόγο απολύτως να βγει σε τέτοιου είδους συνέντευξη.
Ακόμα κι αν δεχτώ την εκδοχή ότι έρχονται νέα μέτρα αφαίμαξης, πάλι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το έκανε, αφού ο Σαμαράς με τις κοτσάνες περί μηδενισμού του χρέους ως το 2012 κερδίζει τον τίτλο του dumper με διαφορά και δίνει στο Τζώρτζ μεγάλο αέρα χωρίς κόπο.
Ως προς το αν πρέπει ή δεν πρέπει να ψηφίζουμε έχω να σου πω μπουμπού μου ότι κάθε βλάκας πολιτικός εκλέγεται από τους πολίτες εκείνους που επιλέγουν να απέχουν των εκλογών. Αυτοί με τις παροπίδες, οι σκληροπυρηνικοί κάθε κόμματος σαφώς και θα ψηφίσουν και πολύ φυσιολογικά θα αποφασίσουν και για εσένα (μη το πάρεις προσωπικά, γενικά μιλάμε) γιατί εσύ τους δίνεις κάθε δικαίωμα με την αποχή σου. Δεν τιμωρείς κανέναν άχρηστο, διεφθαρμένο πολιτικό με την αποχή. Η αποχή δεν είναι διαμαρτυρία.
Τέλος πάντων, εγώ δεν δικαιούμαι να μιλάω και πολύ γιατί δεν ζω εκεί και η πραγματικότητά μου είναι πολύ διαφορετική.
φιλιά

Tali said...

πολυ βιαστικα

-ειναι καθετα αντιθετη με το Νησι και θα στο αναπτυξω σε ποστ κολαφο αν και οταν αξιωθω::)))

-συμφωνω απιστευτα με ολη την πρωτη παραγραφο..η φυση βρισκει τον τροπο να εκτονωνεται σε αντιθεση με τον ανθρωπο που ολο μαζευει , φορτωνει και κανει κακο στον εαυτο του ..
και στους αλλους ενιοτε


-Με την ψηφο κι εγω αρχισα να αμφιταλαντευομαι ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ
-θα δειξει ..

-Η Τρεμη? αστην να τρεμει!!ποτε δεν με επεισε για τιποτα οπως ποτε δεν με πειθουν τα μεταξωτα βρακια ..οταν οι κ...ειναι απο καουτσουκ.
Ειμαι απο αυτους που κραταω τις μπουχαρες μου για παρτυ μου και δεν εχω προβλημα να στρωσω πατακια ::)))Μου φτανει πως ξερω πως τις εχω:)

-η Χουκλη μου αρεσε παντα
χαμηλων τονων
καθολου δηθεν
ηρεμη και χαλαρη


ετσι οπως ειναι καθε ευχαριστημενος ανθρωπος απο τον εαυτο του...
δεν εχει αναγκη να πεισει τιποτα κανεναν για τιποτα

...

(παλι συμφωνουμε πολυ ε??)
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Anonymous said...

Γιατί δεν πάτε καλύτερα να φτιάξετε τα μαλλιά σας ή τα νύχια σας από το να ασχολείστε με πράγματα που ούτε καν καταλαβαίνετε όπως είναι η πολιτική? Μπορεί οι θαυμαστές σας εδώ να σας λένε κάθε μέρα πόσο έξυπνη είστε, πιστέψτε με όμως, σας λένε ψέμματα!Ασχοληθείτε λοιπόν με αυτά που μπορείτε, ψήστε κανένα φαγητό, πηγαίνετε για καφέ με καμιά φίλη σας με τα ίδια μυαλά ή ψωνίστε κάτι να περάσει η ώρα σας ευχάριστα,και αφήστε τις αναλύσεις για εκείνους που τους νοιάζει το μέλλον της χώρας και της οικονομίας περισσότερο από το αν φέτος είναι της μόδας το καφέ ή το μαύρο.

Anonymous said...

Νομίζω ότι και φέτος είναι της μόδας το γκρι...

My blueprint said...

Ναι, τελικά το master chef είναι καλύτερο από το top αν και περίμενα το αντίθετο. Εξακολουθεί βέβαια να μ' εκνευρίζει η Μανωλίδου η οποία μου θυμίζει weather girl ...

Ο Γιωργάκης εκτός του ότι χωρίς ντροπή λέει ότι δεν ήξερε, λες και ζούσε και ήταν μέλος κυβέρνησης άλλης χώρας τόσα χρόνια (μήπως τελικά αυτό συνέβαινε?) εκτός του ότι κομματικοποιεί τις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης που τόσα χρόνια λέμε ότι θα πρέπει να είναι ανεξάρτητες, μας απειλεί και από πάνω ότι αν δεν τον ψηφίσουμε θα ... θυμώσει και θα ξανακάνει εκλογές. Ότι να ΄ναι.

Η Τρέμη δε φορούσε το κλασσικό χρυσό κολιέ που φοράει καθημερινά σχεδόν?
Η Χούκλη είναι η αδυναμία μου και το δελτίο του ΑΝΤ1 φέτος μου αρέσει πολύ. Και μη ξεχνάμε μέρες που είναι, τη μάχη που έδωσε και ότι είναι νικήτρια, και παρόλες τις δυσκολίες και τις προφανείς (τα μαλλιά εννοώ)και μη προφανείς απώλειες συνεχίζει ακάθεκτη και ανεπηρέαστη να είναι απο τις κορυφαίες δημοσιογράφους. Μπράβο!!
Φιλιά

fevis said...

elekat@ Συμφωνούμε σε όλα βέβαια, θα σου απλά πως αν σου αρέσει το ελληνικό top chef, έτσι και δεις το αμερικάνικο θα πάθεις πλάκα... Φιλιάκια..

Ο γνωστός@ Οκ.. Για τι θα μιλήσεις λοιπόν?

Chrysoulaki@Η Χούκλη είναι καταπληκτική και κυρίως δίνει απίστευτο παράδειγμα δύναμης με τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται το πρόβλημα της υγείας της.. Και ο Βλοντάκης όμως... Αχ!!!

Z. opos Zorro@ Σταμάτα βρε!!! Μια χαρά κόσμος ήρθε όπως είδες.. Όλα θέλουν τον χρόνο τους για να γίνουν, δεν είπαμε? :-)))

Multi Psi@Δεν το σκέφτηκα νομίζεις το σύμπαν αγαπημένη μου? Πρέπει οντως καμιά φορά να ξεσπάμε, να βγάζουμε από μέσα μας αυτά που μας βασανίζουν και μας χαλάνε, να κάνουμε και τα ξεκαθαρίσματα μας που και που και να πηγαίνουμε παρακάτω με εκείνους που πρέπει..:-)) Σ' αγαπώ πολύ πολύ...:-)

Τζίτζι@Όπως πάντα έχεις δίκιο φιλενάδα μου.. Φέτος λοιπόν, θα πάω και εγώ να ρίξω το κουκί μου στην κάλπη.. Σε φιλώ πολύ...

Talisker@Περιμένω το ποστ με το Νησί με τεράστιο ενδιαφέρον φίλη..Λες να ήρθε η ώρα να διαφωνήσουμε μια φορά? :-)))
Η Τρέμη με την Χούκλη καμιά σχέση εννοείται.. Μην μπλέκουμε τις βούρτσες με τις....:-)))

Ανώνυμος@ Πήγα και μόλις γύρισα.. Με τέλειο μαλλί και τέλειο νύχι σας γράφω τώρα... Επίσης, φέτος είναι της μόδας το γκρί σε συνδιασμό με το καμηλό...

Ανώνυμος@ Σωστά..:-)

Blueprint@Εγώ γενικά λετρεύω τις εκπομπές μαγειρικής.. Και σιχαίνομαι την πολιτική και τους πολιτικούς με ελλάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις.. Για την Χούκλη, απλά δεν έχω λόγια.. Την θεωρώ παράδειγμα και της εύχομαι πάντα τα καλύτερα.. Φιλιά φίλη..

Anonymous said...

Σχόλια τύπου *άσε την πολιτική για άλλους* όταν δεν είναι ύποπτα είναι χαζά.
Μ.