Monday, October 11, 2010

Πάρτε το αλλιώς...



Χειμωνιάτικη Δευτέρα έξω από το παράθυρο μου, με βροχή και κρύο, ακριβώς έτσι όπως πρέπει για να μπαίνουμε στο σωστό mood... Το σαββατοκύριακο πέρασε ήρεμα και χαλαρά με τραπέζια και παρέες αγαπημένες αλλά και άφθονο χουζούρι στον καναπέ με τα κεριά αναμμένα και με DVD και Master Chef... Έχω κολλήσει απίστευτα με τις εκμπομπές μαγειρικής φέτος, ξεκίνησα με το αμερικάνικο Top Chef (και ανυπομονώ να αρχίσει και το ελληνικό οσονούπω να δω πως ακριβώς το προσάρμοσαν στα ελληνικά δεδομένα γιατί έχω ακούσει απίστευτα πράγματα από απολύτως έγκυρες πηγές) και βέβαια, έχω κατεβάσει και είμαι έτοιμη να ξεκινήσω να βλέπω την εκπομπή του λατρεμένου Anthony Bourdain, αφού τελειώσω το βιβλίο του... Ακριβώς όπως το έπαθα με την ταινία Julie and Julia πέρσυ, παρακολουθώντας όλους αυτούς τους απίστευτους chefs να δημιουργούν εξαιρετικά πιάτα μέσα σε ελάχιστο χρόνο, μου δημιουργείται μια τεράστια διάθεση να μπω στην κουζίνα και να μαγειρέψω... Εμπνέομαι..:-) Και οκ, το Master Chef δεν είναι στο ίδιο επίπεδο, ούτε καν στην ίδια κατηγορία, το βλέπω όμως για άλλους λόγους... Κυρίως γιατί ξέρω καλά τον Λευτέρη (Λαζάρου) και τον συμπαθώ πολύ και μου αρέσει να τον βλέπω στο γυαλί, αλλά και γιατί ο αγαπημένος μου έχει κάνει ήδη το πρώτο του guest στην εκπομπή που θα προβληθεί κάποια στιγμή μέσα στο μήνα - όταν θα μείνουν 14 παίκτες- και έπονται και άλλα... Αφήστε που, και τα άλλα δύο αγόρια μια χαρά είναι... Μου αρέσει και ο χαριτωμένα αυστηρός Γιάννης Λουκάκος και ο πιο χύμα στο κύμα Δημήτρης Σκαρμούτσος... Με την κυρία Μανωλίδου έχω ένα θέμα , πρέπει να δει επειγόντως πως παρουσιάζει το Top Chef η θεά Padma Lakshmi αλλά δεν πειράζει... I can live with that... 
Κατά τα άλλα, καινούρια εβδομάδα σήμερα, ξεκινάει και το Νησί  στο Mega και ανυπομονώ να δω τον Αιμίλιο στην οθόνη μετά από καιρό, ξεκινάει και ο Θέμος, και οι Ράδιο Αρβύλα, γενικά θα παίξει πολλή τηλεόραση αυτές τις μέρες και μετά, θα κάνω και ένα ποστάκι τηλεοπτικό να γελάσουμε λίγο.. Δίνω απλά λίγο χρόνο στον Θείο - όσοι έχουν σχέση με τις εκδόσεις και τα περιοδικά ξέρουν τίνος παρατσούκλι είναι αυτό- μήπως πάρει λίγο τα πάνω του και θέλω να δω και αυτή την "Γενιά των 590 ευρώ" που έριξε την πιο αστεία και ταυτόχρονα σοβαρή ατάκα σε τρέηλερ της φετινής σαιζόν: "Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πολύ μήνα μπροστά τους όταν τελειώνει ο μισθός τους" ή κάπως έτσι, και μεταξύ αστείου και σοβαρού λέγονται πάντα οι μεγαλύτερες αλήθειες... Η κρίση είναι εδώ,  οι δουλειές σπανίζουν στον τομέα μας όπως και σε πολλούς άλλους, το κάπνισμα μας το κόβουν σιγά σιγά, η διάθεση του κόσμου είναι κακή και τελικά, τα ωραιότερα μέρη για να μαζευτόμαστε φέτος, να το δείτε, θα είναι τα σπίτια μας... Εκεί που μπορούμε να φάμε τα καλύτερα φαγητά, να ανοίξουμε τα κρασιά που θέλουμε χωρίς να τα πληρώσουμε μια περιουσία, να φουντώσουμε τσιγάρα και πούρα μέχρι να ντουμανιάσει ο τόπος και κυρίως, να πούμε ότι θέλουμε και να γελάσουμε όσο έχουμε κέφι με φίλους και αγαπημένους χωρίς το άγχος πως κάποιοι μας βλέπουν και κουνάνε το κεφάλι υποτιμητικά γιατί δεν συμπάσχουμε με την γενική μαυρίλα... Desperate times need desperate measures λέει μια πολύ σοφή παροιμία και στους δύσκολους καιρούς που ζούμε, εγώ θα ακολουθήσω το ρητό που λέει πως η φτώχεια θέλει καλοπέραση... Και θα αντισταθώ στην μαυρίλα με όσο ροζ διαθέτω - και διαθέτω μπόλικο ευτυχώς- και έχω ήδη αρχίσει να παίρνω τα μέτρα μου για να περάσω όσο καλύτερα γίνεται τον φετεινό χειμώνα με τους ανθρώπους που αγαπάω... Κανόνισα ήδη το πρόγραμμα των Χριστουγέννων που θα τα περάσουμε οικογενειακά οι τρεις μας σε ένα μέρος που αγαπάμε πολύ, κάλεσα ήδη τους φίλους που θα είναι εδώ την παραμονή της Πρωτοχρονιάς να περάσουμε μαζί το βράδυ, αποφάσισα να οργανώνουμε τουλάχιστον ένα girl's night κάθε δεκαπέντε μέρες βρέξει χιονίσει, γράφω το βιβλίο μου πυρετωδώς, περνάω καλά στο σπίτι μου αλλά και έξω από αυτό, κάνω παρέα μόνο με ανθρώπους που μου δίνουν καλή ενέργεια και χαμόγελο, λέω στους ανθρώπους της ζωής μου και τους φίλους της καρδιάς μου πόσο πολύ τους αγαπάω όσο πιο συχνά μπορώ, και έκλεισα και κάποιους λογαριασμούς που έπρεπε να έχω κλείσει εδώ και καιρό αλλά το καθυστερούσα για δικούς μου, απολύτως χαζούς λόγους... Η ζωή είναι μικρή και ομορφη.. Και με κρίση ή χωρίς, οφείλουμε να  ζούμε όσο καλύτερα μπορούμε, κάθε της λεπτό... Γιατί κανείς δεν ξέρει τι του ξημερώνει αύριο και αν έμαθα κάτι τις τελευταίες μέρες, αν το ξαναθυμήθηκα μάλλον, είναι πως όταν έρχεται η ώρα των απολογισμών πρέπει να μπορούμε να κοιτάξουμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη και να πούμε με σιγουριά πως κάναμε πάντα ότι καλύτερο μπορούσαμε.. Και πως απολαύσαμε κάθε στιγμή της διαδρομής μας, με τον πιο απόλυτο και ανακουφιστικό τρόπο... Τα υπόλοιπα, αυτά που μας χαλάνε τα κέφια μας, και που μας μαυρίζουν την χαρά μας, και που μας  δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από αυτά που ήδη έχουμε, αν περνάει από το χέρι μας, πρέπει να τα στέλνουμε εκεί που τους πρέπει.. Μακριά από μας... Καλημέρα και πολλά, πολλά φιλιά...

UPDATE: Πριν λίγο διάβασα το ωροσκόπιο μου στο Stardome and I quote:
"Αυτή την εποχή αισθάνεσαι μια παράξενη αποστασιοποίηση στα όρια της αναισθησίας. Δεν πάει νάναι ο Κρόνος στον Ζυγό και ο Πλούτωνας στο ζώδιό σου. Με ενεργοποιημένο τον 11ο ηλιακό σου οίκο σου μπορείς να κοιτάξεις τον καθρέφτη και να πεις: «Μάντεψε αγαπημένε μου! Δε δίνω δεκάρα για όσους με ταλαιπωρούν και δε θα πεθάνω αν κάτι πάει στραβά. Αφού το ξέρω ότι στο τέλος θα γελάσω και πάλι τελευταίος». Αυτό είναι υγεία."

Η φωτογραφία είναι από το βροχερό, αλλά πάντα υπέροχο Παρίσι έτσι για να ξεκινήσουμε την εβδομάδα μας με ένα ταξίδι, έστω και του μυαλού.. Και το τραγουδάκι ασορτί...:-)


16 comments:

elekat said...

Με το Master Chef έχω κολλήσει τρελά κι εγώ και να δω τι θα κάνω σήμερα που έχει την ίδια ώρα το Νησί!
Ο Σκαρμούτσος όταν καρφώνει με το ψαρωτικό βλέμμα τους παίκτες είναι όλα τα λεφτά!

Α το περιμένω πως και τι το τηλεοπτικό σου ποστάκι εφ'όλης της ύλης, όπως κάθε χρονιά άλλωστε!!!

Υ.Σ. Οσο γιαυτό που λες για τα σπίτια, δεν το συζητώ!
Ωραίο το έξω, αλλά το σπιτικό φαγητό και η ατμόσφαιρα με ωραία παρέα στους καναπέδες με εκλεκτά κρασιά και σπιτικά γλυκά, δεν συγκρίνεται με τίποτα!!!!

My blueprint said...

Είσαι η καλύτερη παρέα του πρωινού μου. Και εκεί που με παίρνει απο κάτω η θετική ματιά σου για τη ζωή με παρασύρει. Thanks

PS Συμφωνώ για τη Μανωλίδου. Είναι το μόνο πράγμα που με ενοχλεί στο master chef. Εχθες το συνειδητοποίησα.

aremare said...

Αν και δυσκολη μέρα σημερα,
και μονο που σε διαβαζω, ανεβαινει το ηθικο μου.
Αντε με τον Χειλακη σου, να τον δούμε λοιπον!!Αν και με το τρέιλερ της σειράς, βουρκώνω, φαντασου να δω και ολοκληρο επισοδιο.Τόσο ψυχοπλακωμα είπα δεν θα το αντεξω, οχι, ευχαριστω δεν θα πάρω, φετος εχουμε και μια κρίση να διαχειριστούμε...αλλα αμα
ειναι να δούμε τον Χειλάκη, για χάρη σου, μη νομιζεις...χαλαλι.

by the way ωραια η καινουργια φωτο,
αλλα γιατί ρε παιδακι μου σαν κύκλωπας πάλι;;

BLUEPRINTS said...

έτσι, σωστά τα λες, άσε που έχουμε και τον ίδιο τίτλο ποστ, θα νομίζουν ότι είμαστε συννενοημένοι, τα φιλιά μου σε όλους

Ra Ma said...

Το παίρνω αλλιώς και τα στέλνω όλα στον αγύριστο!
Καλή εβδομάδα και καλά ...ταξίδια :))

Anonymous said...

;-)
A.

Anonymous said...

Αχ αυτός ο Αιμίλιος!Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο λένε και μάλλον αυτό συμβαίνει και με σένα που όπως δείχνεις είσαι από τις πιο πιστές του θαυμάστριες. Μόνο που αργεί να εμφανιστεί στο σήριαλ απ΄ότι ξέρω. Τουλάχιστον τρια ή τέσσερα επεισόδια. Υπομονή λοιπόν.
Ο γνωστός

La Gigi said...

μπαρδον αλλα η ελεκατ εχει μπερδευτει, και το νησι και το μαστερ σεφ ειναι στο μεγκα ΔΕΝ γινεται να παιζουν την ιδια ωρα!! αρα κανενα κονφλικτ.
το νησι το περιμενω πως και πως, μου στελνουν ολα αυτα τα διαφορα τρέιλερ στο fb και επιτελους ξεκιναει στ' αλήθεια :)
τωρα, οι αρβυλες περυσι προς το τελος με κουρασαν ελπιζω να ειναι λιγο αλλιως φετος και ο Λακης με κουραζει τρελα πρεπει να ομολογησω. για το θειο, η αποψη μου ειναι γνωστη σε ολο τον πλανητη, οπως ειπε ενας φιλος μου hillbilis :))
αυτα, εχω και λιγο δουλεια και τρεχω!
φιλακια πολλα

δεσποιναριον said...

Καλημερουδια! Προχτες εβλεπα κατι τρεηλερς με το μαστερ σεφ και ομολογω οτι συμφωνω με την παρουσιαση. Η κυρια Μανωλιδου ειναι τοσο συντηρητικα στανταρισμενη και(ας μη πω λαξη καλυτερα) δεν ταιριαζει σαν παρουσιαστρια εκει. Πρεπει να εχεις καποια γνωση του θεματος αλλα κυριως τροπο να παρουσιαζεις. Οι τρεις σεφ διαφορετικοι αλλα ετσι θα γινει πιο σωστη αξιολογηση.
Δυστυχως ολοκληρα επεισοδεια δεν εχω βρει, εκτος αν δε κοιτω στο σωστο μερος. Θα επρεπε να σε ειχα εδω που εχουμε το food network 24 ωρες το 24ωρο. Δε θα ξεκολλαγες.
Φιλακια πολλα!

katrine said...

Παίρνω τα αισιόδοξα, το πρόγραμμα των Χριστουγέννων, τις όμορφες συγκεντρώσεις και ευχομαι καλή εβδομάδα:)

elekat said...

Αχ μπράβο ρε συ GG τώρα είδα κι εγώ το πρόγραμμα και πολύ χάρηκα!
Σερί MEGA λοιπόν σήμερα!
Ετσι μούρχεται να ανάψω και τζάκι!

φάβα said...

Διάβασα πολλά για σένα σήμερα, που δεν είχα πάρει πρέφα...

Θέλω να σου στείλω ένα γλυκό χαμόγελο, ένα κλείσιμο ματιού και μια τεράστια αγκαλια!
Πάμε γερά, στα σπίτια μας μέσα τα ζεστά, αγκαλίτσες και φιλιά και δεν φοβόμαστε τίποτα πια :)

Και αμα φοβόμαστε που και που, δεν πειράζει, άνθρωποι είμαστε, έχουμε κάθε δικαίωμα :))

Σήμερα εχει πολύυυ TV kai φλις κουβερτακι λεμε χιχι! φιλακια πολλα!

fevis said...

elekat@Το Master Chef είναι ακριβώς μετά το Νησί φίλη.. Με τους Αρβύλες θα έχουμε ένα θέμα που είναι την ίδια ώρα στον Ant1... Φιλιά..

Blueprint@Τέτοια μου γράφεις και κοκκινίζω.. και από την ντροπή μου επίσης γιατί όλο λέω να σε πάρω και όλο κάτι γίνεται και το αμελω..:-(

aremare@ Α, ο Αιμίλιος είναι παλιά μου αδυναμία και να τον βλέπετε παρακαλώ γιατί είναι και ακριβοθώρητος πια στην μικρή οθόνη.. Όσο για την δύσκολη χτεσινή μέρα, ελπίζω σήμερα να είναι όλα καλά.. Φιλιά πολλά..

Blueprints@Εμείς θα τα πούμε από κοντά...:-)) Φιλάκια..

Radio Marconi@ Ναι Μαρκονάκι μου, αυτό ακριβώς να κάνεις..:-))

Α@ :-)))

Ο γνωστός@ Ναι, είναι μεγάλη και παλιά αγάπη το αγόρι οπότε τι να κάνω, θα κάνω υπομονή..:-))

Τζίτζι@Ναι, έτσι ακριβώς.. Όσο για το Νησί, μαυρίλα μεν αλλά σούπερ όπως αποδείχτηκε τελικά..
υ.γ. Αυτό το hillbilis είναι τρομερό... Ποιος το σκέφτηκε μου λες? :-) Φιλάκια

δεσποινάριον@ Η κυρία Μανωλίδου είναι σαν να έχει φάει μόλις λεμόνι.. Αντί να έχει φάει λίγο πριν κάτι πολύ πιο ευχάριστο και ο νοών νοήτω..:-))Νομίζω πως επεισόδια του Master Chef θα πρέπει να έχει το site του Mega..Έχεις κοιτάξει? Φιλάκια πολλά φιλενάδα μου...

katrine@ Τα καλύτερα δηλαδή..:-))

φάβα@ Εσύ έχεις χαθεί γενικά αλλά συγχωρείσαι λόγω μεγάλου δημιουργικού οίστρου... Φιλιά πολλα..:-))

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

La vie en rose!
Άντε, με το καλό όλα!
;-)

wintersea said...

Η gg έχει δίκιο, κι εγώ έχω αρχίσει να βαριέμαι λίγο το Λαζόπουλο ρε γαμώτο... Μερικές φορές και το Θέμο... Με τους Αρβύλες γελάω πολύ, γιατί μου αρέσει που είναι τόσο χύμα και που μερικές φορές γελάνε κι αυτοί πάρα πολύ με αυτά που κάνουν και λένε - ξελασκάρει το μυαλό, κατάλαβες :)

Master Chef δεν βλέπω και λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος και λόγω Μανωλίδου προφανώς! Στο ζάπινγκ, στις διαφημίσεις απέναντι, κάθομαι και χαζεύω το Λουκάκο (έμαθα και πώς τον λένε, είδες??)

Θα πω και αυτό και φεύγω: μου αρέσουν τα χριστουγεννιατικοπρωτοχρονιάτικα σχέδιαααααα!!!!!!!!

crispy said...

Έσπαγα το κεφάλι μου να θυμηθώ τι ήθελα τόσες μέρες να σας γράψω ...και το θυμήθηκα! Λατρεύω τον Αντονι Μπουρνταίν! Το ''Κουζίνα εμπιστευτικό'' είναι από τα πιο δυνατά βιβλία που έχω διαβάσει! Αξέχαστο!